Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun näin nuoria pariskuntia, joissa naisella on lyhyeksi kynityt hiukset, mietin

Vierailija
25.06.2016 |

millaista sillä miehellä on harrastaa seksiä kumppaninsa kanssa. Harva mies kuitenkaan tykkää lyhyistä hiuksista naisella.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen,  että lyhyttukkaisella nuorella naisella on kiihkeää seksiä. Osaa miellyttää miestä muutenkin kuin myötäilemällä yleistä mielipidettä.

Vierailija
2/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin. Näin miehenä voin sanoa että todella harva mies pitää lyhyistä hiuksista naisella. Sama kuin pitkät hiukset miehellä. Jos sopivat niin sitten toimii. Minusta harvalle naiselle kuitenkaan sopii lyhyet hiukset, sama kuin harvalle miehellekään pitkät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma samanlaista kuin pitkähiuksisenkin kanssa. Kysyin äsken.

Vierailija
4/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies hiuksia miettii siinä tilanteessa. Laulun sanoin "kun päällesi puskin mikään oli tuskin tärkeämpää..."  Tai miten se olikaan. 

Vierailija
5/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko miehen otanta sinulla on tukemaan väitettäsi?

Vierailija
6/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että onko toi mies piilohomo joka onkin halunnut jätkäkaverin. Eikä tää ole harvinaista että pari on kuin kaksi miestä. Moni mies pitää miehekkäästä naisesta.

Vierailija
7/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin keväällä leikata hiukset lyhyiksi, kun oli pitkät latvat menneet huonoon kuntoon. Kysyin mieheni mielipidettä, että onko ok. Ensin hän sanoi että joo toki on ok, tee niin kuin tykkäät. Mutta sitten hetken päästä tuli totuus, että hän ei kuulemma yhtään pidä naisten lyhyistä hiuksista. Hän tulee alunperin toisesta maasta, jossa naisilla on järjestään pitkät hiukset. Sanoin hänelle, että mun hiuslaatuni on suomalaisittain ohut ja hentoinen, että kyllähän se lyhyt voisi olla jopa kauniimpi, hiukset näyttää tuuheammilta jne. Hän vaan kommentoi, että tykkää mun hiuksista, koska ovat niin "silkkiset" ja "pehmeät". Ei kuulemma haittaa, että hiukset ovat ohuet, kunhan eivät ole lyhyet :) Niinpä tehtiin komrpomissi: leikkasin latvoista kuivat latvat pois aika pitkältä matkalta ja jätin pituuden vähän yli olkapäiden. Näin ei näytä ihan hiirenhännältä, mitä pelkään, mutta on kuitenkin riittävän naiselliset mieheni makuun ja voin tehdä kampauksia.

Niin ja nyt jos uberfeministit tulevat kommentoimaan, miten menen miehen pillin mukaan, niin ei pidä paikkaansa :) Sitäpaitsi pari vuotta sitten mieheni innostui kasvattamaan viiksiä, mutta koska en pitänyt niistä, hän ajoi ne pois.

Vierailija
8/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni mukaan ei mitään eroa. Ja ennen kuin joku tulee mukamas näpäyttämään että totta kai mies mielistelee minua niin nykyisin minulla on pitkät hiukset (olen laiskapaska joten pitkät hiukset on kätevimmät kun riittää että harjaa ja vetää ponnarille eikä tarvitse ravata kampaajalla joka kuukausi). Kun aloille seurustella, minulla oli lyhyet hiukset.

Vierailija
9/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies naisen kanssa olisi, jos ei tekisi mieli panna. Lyhyissä hiuksissa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
10/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt helvetti. Panetko itse hiuksia, vai miten niiden pituus seksiin vaikuttaa?

Vierailija
11/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan harva mies pitää lyhyistä hiuksista. Esim. kaikki pelikaverini ovat samaa mieltä.

t:m38

Vierailija
12/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millaista sillä miehellä on harrastaa seksiä kumppaninsa kanssa. Harva mies kuitenkaan tykkää lyhyistä hiuksista naisella.

Musta ap:n pointti jostain panemisesta on tosi outo lyhythiuksisten naisten kohdalla. Mutta ylipäätään olen henkilökohtaisesti iloinen siitä, että nykyään pitkät hiukset, letit ja nutturat näyttäisivät olevan aika in. Olen aina pitänyt pitkistä/puolipitkistä hiuksista naisilla (olen siis nainen) ja muistan miten tylsää oli omassa nuoruudessani ysärillä kun muoti suosi lyhyeksi kynittyä tukkaa naisilla, joka siis vanhensi ja rumensi lähes kaikki käyttäjänsä.

Tässä tyylinäyte 90-luvun nuoriso-ohjelma Listan ekan kauden juontajasta:

http://yle.fi/vintti/yle.fi/teema/asiasanat/baba-lybeck.html

Vierailija
13/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siihen seksiin vaikuta, mutta muuhun kyllä. Jos kumppanissa on joku "kauneusvirhe", niin kyllähän se ärsyttää ja vielä enemmän, jos asia on sellainen mikä on ihan puhtaasti omasta päätöksestä kiinni kuten hiusten pituus.

Vierailija
14/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella pitää olla naiselliset hiukset. Ei niitä joka päivä tarvi laittaa ja ne saa naisen näyttämään hoikemmalta. Ituhipit voi sitten esittää miestä lyhyine tukkineen jos haluaa.

Vierailija
15/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhteen alussa lyhyet hiukset ja mies tykkäsi niistä. Välillä kasvatin pitkät hiukset ja nyt on lyhyt polkka. Edelleen olen miehen mielestä maailman kaunein.

Vierailija
16/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen naisia, jotka seurustelevat rumien miesten kanssa. 

Oletan, että naisilla on huono näkö eivätkä he näe miesten rumuutta.

Vierailija
17/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on hiusten pituudesta kiinni, niin vittu menkööt mies hevonhelvettiin

Vierailija
18/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että lesboja.

Vierailija
19/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla ehkä sopii erityisen hyvin lyhyethiukset ja harva mies erityisesti pitää lyhyistä hiuksista naisella. Omassa parisuhteessani on kaksi osallista joista molemmille lyhyet hiukset sopivat äärimmäisen hyvin ja molemmat pitävät erityisesti lyhyistä hiuksista toisiltaan, joten ei tarvitse meidän seksistämme huolehtia, jos tulet kadulla vastaan

Vierailija
20/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin. Näin miehenä voin sanoa että todella harva mies pitää lyhyistä hiuksista naisella. Sama kuin pitkät hiukset miehellä. Jos sopivat niin sitten toimii. Minusta harvalle naiselle kuitenkaan sopii lyhyet hiukset, sama kuin harvalle miehellekään pitkät.

Minusta pitkät hiukset miehellä on todella Hot.

Naisilla taas lyhyet hiukset korostavat kasvoja ja nostavat kauniit kasvot paremmin esiin.

Kolhompia kasvoja taas on helpompi verhota pitkillä hiuksille, ne kun vievät huomiota kasvoista.