Kaikki kakkuleipuri-ketjut poistuu. Miksi?
Itse on mennyt julkisuuteen ja keskustellaan siitä mitä on julkisuudessa kertonut. Missä sananvapaus?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Milla tuonut esiin, että siskokin vain kateellinen hänen julkisuudestaan ja siksi olettaa että näihin ketjuihin ei kirjoita muut kuin sisko. Väitti, että kommentit ovat kaikki samalta ihmiseltä (siskolta), tunnistaa kuulema "käsialan" niin hyvin.
Toki. Ja sisko myös multipeukuttaa omia viestejään.
Vierailija kirjoitti:
Kateus aiheuttaa halveksimista, selän takana haukkumista, ilkeyttä, väheksymistä, kiusaamista, kyttäämistä jne.
Täytyy ihan pysähtyä ajattelemaan sitä, että miten juuri minä voin olla tyytyväinen, nöyrä, kärsivällinen ja onnellinen.
Kyllä ja vetää selvät rajat ilkeille ämmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä alkoivat siskopuolensa kanssa tapella täällä. Kertoivat mm. yksityisasioita toisistaan.
Minä ja moni muu taisi ottaa kuvakaappauksia niistä tappeluista :)
Minä otin ainakin. Aikaisemmista keskusteluista oppineena otin varmuuden vuoksi screen shotit, oli se sekoilu niin harvinaista herkkua ..... Milla tekee tässäkin itselleen hallaa; jos todella haluaisi unohtaa koko juttu ja häipyä julkisuudesta, hän vastaisi ehkä kerran tai kaksi FIKSUSTI ja sen jälkeen jättäisi tämän asian sikseen . Täällä pyörisi ehkä muutama ketju aiheesta ja luulen, että ilman näitä jatkuvia keskustelujen poisteluita asia olisi jo unohdettu. Tällä toimimalla ja inttämisellä vaan varmistaa sen, että
Hänestä keskustellaan vielä ja pitkään .... Enkä sano tätä pahalla, se on vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kateus aiheuttaa halveksimista, selän takana haukkumista, ilkeyttä, väheksymistä, kiusaamista, kyttäämistä jne.
Täytyy ihan pysähtyä ajattelemaan sitä, että miten juuri minä voin olla tyytyväinen, nöyrä, kärsivällinen ja onnellinen.
Haluatko vähän avata näitä ajatuksiasi? Kenelle ollaan kateellisia?
miten juuri minä voin olla tyytyväinen, nöyrä, kärsivällinen ja onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Arssi?
No joku vinkkaili Aavan sivulla, että Arssikin kaipaisi apua. Arssistakin kai ollut juttua lehdissä.
Nyt jo poistetussa vastauksessa tämä kävi kysymässä, että miten häntä voitaisiin kysyjän mielestä auttaa, sitten tilitystä omasta sairaudesta, jonka jälkeen kauhistelee Arssin tilannetta ja lopuksi sitten pamauttaa ettei keksi, miten häntä oikeastaan voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Noita nyt aiheuttaa myös perseily pitkin nettiä ja irliä. Toki ymmärrän, että on mukavampi kuvitella olevansa kadehdittu, kuin kohdata se ikävä todellisuus, jossa on ehkä tullut käyttäydyttyä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: X:llä on ollut oireita (sairaudesta) ja Y on 'ominut' oireet itselleen. Tämän enempää en uskalla paljastaa, linjoilla olin noin klo 23 asti.
Ehdin lukea sanan huostaanotto, ennen kuin ketju poistui. Kuka oli huostaanotettu
Huostaanotolla kai vaan peloteltiin siskon perhettä?
Vierailija kirjoitti:
Huostaanotolla kai vaan peloteltiin siskon perhettä?
Vai kertoiko tämä "sisko" olevansa huostaanotettu
Aion teroittaa lapsille että netissä kirjoitetaan vain juttuja joiden takana pystytään seisomaan ja jos mokataan, se myönnetään heti.
Sisko ollut itse huostassa lapsena ja nyt Milla selitellyt satuja että siskon omat lapset olisi oltu huostaanottamassa, näin ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Aion teroittaa lapsille että netissä kirjoitetaan vain juttuja joiden takana pystytään seisomaan ja jos mokataan, se myönnetään heti.
Muista mainita että lehdissä myös. Mut tottakai niin pitää toimia jos yrityksen perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: X:llä on ollut oireita (sairaudesta) ja Y on 'ominut' oireet itselleen. Tämän enempää en uskalla paljastaa, linjoilla olin noin klo 23 asti.
Mikset uskalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset uskalla?
Jos ovat itse nettiin kirjoittaneet niin ei kai ne jutut mitään salaisia oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset uskalla?
En vaan uskalla. Mutta tuo ylläoleva on mielestäni mielenkiintoisin väite.
Minä en ainakaan uskaltaisi lähteä selostamaan uudelleen sitä keskustelua sillä siinä oli niin järkkyjä juttuja, että silmät pyöreänä luin. Sisko sanoi hoitavansa asian poliisin kanssa ja hyvä niin. sillä perättömät väitteet esim. Huostaanotosta ovat todellakin iso juttu, ei mikään pikku juttu mitä voi huudella ympäriinsä.
Mäkään en viitsi toistaa sitä keskustelua kun siinä voipi oikeesti joutua poliisin kanssa tekemisiin. Kaikki mitä aiheesta on muuten kirjoitettu, on niin kesyä kauraa tuohon verrattuna. Tapelkoon perhe keskenään siitä kuka mitäkin on sanonut ja pysytään me muut poissa siitä sopasta.
Onko se oikeasti poliisiasia, että kopioi julkiset jutut ja haluaa keskustella niistä?
Mielestäni ne olivat sen verran järkyttäviä asioita mitä ko henkilöt kertoivat palstalle itse, että olisin kaivannut vertaistukea.
Luin eilen jotain ketjua ja hän väitti saaneensa poliisilta kaikkien kirjoittajien IP-numerot ja kuinka nämä numerot kertovat sitten kirjoittajan identiteetin.
Se nyt ainakin on potaskaa. Oli muutenkin tosi rumaa tekstiä ja luin silmät pyöreinä sitä.