Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki kakkuleipuri-ketjut poistuu. Miksi?

Vierailija
25.06.2016 |

Itse on mennyt julkisuuteen ja keskustellaan siitä mitä on julkisuudessa kertonut. Missä sananvapaus?

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin tehnyt jo ko. henkilöstä yhden rikosilmoituksen. En jaksa enää olla ystävällinen, kun ensin vei rahat ja halutessani ne takaisin (ei tehnytkään kakkua) haukkui rumaksi lorttonartuksi ja postasi kuvani leivontaryhmään väittäen että olen häntä huijannut. Jokainen viesti lähti poliisille. Enää ei riitä myötätunto.

Vierailija
42/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaikutti kyllä ihan saman tyypin kirjoituksilta. Ihan liian samanlaiset tyylit. Eiköhän siinä sama tyyppi riidellyt keskenään ja hakenut huomiota sillä tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskosta oli kirjoitettu niin törkeitä juttuja tänne mitkä olivat ilmeisesti puuta heinää. Milla menetti hermot niin suuresti että puhui kuoleman toivomuksesta lähtien vaikka ja mitä ettei kanta enää muiden niitä tänne jakaa sillä niissä täyttyy jo todella rumasti monen rikoksen tunnusmerkit. Oli kirjoittelut sitten totta tai eivät.

Vierailija
44/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosiskosta oli kirjoitettu niin törkeitä juttuja tänne mitkä olivat ilmeisesti puuta heinää. Milla menetti hermot niin suuresti että puhui kuoleman toivomuksesta lähtien vaikka ja mitä ettei kanta enää muiden niitä tänne jakaa sillä niissä täyttyy jo todella rumasti monen rikoksen tunnusmerkit. Oli kirjoittelut sitten totta tai eivät.

Ei minua kiinnosta mitä siskosta sanottiin vaan mitä sisko torttupaakarista.

Vierailija
45/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin tehnyt jo ko. henkilöstä yhden rikosilmoituksen. En jaksa enää olla ystävällinen, kun ensin vei rahat ja halutessani ne takaisin (ei tehnytkään kakkua) haukkui rumaksi lorttonartuksi ja postasi kuvani leivontaryhmään väittäen että olen häntä huijannut. Jokainen viesti lähti poliisille. Enää ei riitä myötätunto.

MITÄ ihmettä! Onko tämä muka totta? Katsoin se aamu tv:n lähetyksen missä Milla oli, ja vaikea kuvitella jos näin on todella tapahtunut. En usko toistaiseksi, ellei todisteita!

Vierailija
46/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: X:llä on ollut oireita (sairaudesta) ja Y on 'ominut' oireet itselleen. Tämän enempää en uskalla paljastaa, linjoilla olin noin klo 23 asti.

Vierailija
47/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä alkoivat siskopuolensa kanssa tapella täällä. Kertoivat mm. yksityisasioita toisistaan.

Minä ja moni muu taisi ottaa kuvakaappauksia niistä tappeluista :)

Mies pakotti nukkumaan ennen keskiyötä, siihen asti seurasin. Keskustelu kävi ilmeisesti kiihkeänä yön aikana?

Joka yö tämä rauhoittunut, kun klo 23-7 ei voi kirjoittaa vierailijat. Eli ei kyllä käynyt mitenkään kiihkeänä yöllä. Eikä siinä ollut mitään kunnon "taistoa". Milla kertoili älyttömiä juttuja ja sisko vastasi ja ilmoitti ettei täällä aio selvitellä asiaa vaan poliisin kanssa.

Vierailija
48/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mistä me oikeesti tiedetään, ovatko asianomaiset itse täällä kirjoitelleet. Ihan helppoahan olisi ammattiprovoilijan tehdä feikkijutut ja nauraa sitten partaansa. Jos musta kirjoiteltaisiin netin keskustelupalstalla, tuskin uskaltaisin tulla lukemaan saatika vastailemaan, vaan hakeutuisin äkkiä pois julkisuudesta!

Vierailija
49/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vaikutti kyllä ihan saman tyypin kirjoituksilta. Ihan liian samanlaiset tyylit. Eiköhän siinä sama tyyppi riidellyt keskenään ja hakenut huomiota sillä tavalla. 

Tuskin oli sama tyyppi yksin, kun toisen kirjoituksissa oli paljon siistimpi "käsiala" tai siis kielioppi hallussa ja selkeempi sisältö.

Vierailija
50/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus ei tarkoita, että saa sanoa mitä tahansa. Ja käyttösäännötkin kieltävät epäasiallisuudet. Eli..

Vierailija
51/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan milla haukkunut esim. aavan sivuilla ja omillaankin muita. Poistelee vaan kiireen vilkkaa... harmi että talteen on otettu jokaikinen uhkaus

Vierailija
52/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan milla haukkunut esim. aavan sivuilla ja omillaankin muita. Poistelee vaan kiireen vilkkaa... harmi että talteen on otettu jokaikinen uhkaus

Siis Aavan Facebook-sivuillako? Miksi ihmeessä, kun Aava kerran tarjoutui maksamaan kuvaukset ilmaiseksi? Muistatko, millaista haukkumista? Ei varmaan enää ole siellä?

Vierailija
53/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Oletko sinäkin lapsi?

Vierailija
54/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus ei tarkoita, että saa sanoa mitä tahansa. Ja käyttösäännötkin kieltävät epäasiallisuudet. Eli..

Eli oletko sinäkin huomannut, miten nämä poistuvat aika pian sen jälkeen, kun joku "Millana" esiintyvä tulee tänne riehumaan, haukkumaan, dissaamaan ja huutamaan?

Eilenkin varmaan joka Millatäällä:n viestissä oli jotain palstan sääntöä rikottu.

Vierailija
55/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Aavan Facebook-sivuillako? Miksi ihmeessä, kun Aava kerran tarjoutui maksamaan kuvaukset ilmaiseksi? Muistatko, millaista haukkumista? Ei varmaan enää ole siellä?

Hmmm. Näin itse vain Arssi kommentit ja seiskalehtiuhkailut.

Vierailija
56/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arssi?

Vierailija
57/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan Millan sanoin hän maksoi itse kuvaukset kakkutuotoillaan.

Vierailija
58/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko sinäkin huomannut, miten nämä poistuvat aika pian sen jälkeen, kun joku "Millana" esiintyvä tulee tänne riehumaan, haukkumaan, dissaamaan ja huutamaan?

Eilenkin varmaan joka Millatäällä:n viestissä oli jotain palstan sääntöä rikottu.

Olen huomannut, että törkeyksiä suoltavat yleensä ovat aivan ihmeissään, kun ketju poistuu. Mielestäni tässä ketjussa esim. viesti 6 on jo tulkittavissa epäasialliseksi.

Vierailija
59/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla tuonut esiin, että siskokin vain kateellinen hänen julkisuudestaan ja siksi olettaa että näihin ketjuihin ei kirjoita muut kuin sisko. Väitti, että kommentit ovat kaikki samalta ihmiseltä (siskolta), tunnistaa kuulema "käsialan" niin hyvin.

Vierailija
60/195 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus aiheuttaa halveksimista, selän takana haukkumista, ilkeyttä, väheksymistä, kiusaamista, kyttäämistä jne.

Täytyy ihan pysähtyä ajattelemaan sitä, että miten juuri minä voin olla tyytyväinen, nöyrä, kärsivällinen ja onnellinen.