Kaikki kakkuleipuri-ketjut poistuu. Miksi?
Itse on mennyt julkisuuteen ja keskustellaan siitä mitä on julkisuudessa kertonut. Missä sananvapaus?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti poliisiasia, että kopioi julkiset jutut ja haluaa keskustella niistä?
Mielestäni ne olivat sen verran järkyttäviä asioita mitä ko henkilöt kertoivat palstalle itse, että olisin kaivannut vertaistukea.
Luultavasti on. Mielestäni on parempi, ettei ne jutut lue enää netissä, ne ei koskenut pelkästään tätä julkkista.
täällä siis tapeltu,mihin aikaan,käsitin ilta-yö.
Vierailija kirjoitti:
täällä siis tapeltu,mihin aikaan,käsitin ilta-yö.
About siinä 17-22 välisenä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti poliisiasia, että kopioi julkiset jutut ja haluaa keskustella niistä?
Mielestäni ne olivat sen verran järkyttäviä asioita mitä ko henkilöt kertoivat palstalle itse, että olisin kaivannut vertaistukea.
Viimeisessä ei ollut kyse vain netistä kopioiduista julkisista jutuista vaan hyvin henkilökohtaisista nimeltä mainittujen sisarusten (?) välisistä asioista.
joku sanoi seuranneensa 23.00 asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti on. Mielestäni on parempi, ettei ne jutut lue enää netissä, ne ei koskenut pelkästään tätä julkkista.
Ok, mä tuolla kyselin et voisiko joku kertoa et mitä on lukenut, en ymmärtänyt et on ollut niin järkyttäviä. En kyllä tajua miksi ne asianomaiset tappelisivat vauvapalstalla julkisesti, varsinkin kun on ensin omassa facessaan kirjoittanut ettei aio jälittää mitä vauvapalstalla lukee kun siellä on vaan kateellisia akkoja joilla ei oo muuta elämää...
Joo, nyt mäkin ymmärrän. En lähde tuohon juttuun mukaan, enää. Tosin aiemmin keskustelin hänen lehdissä julkituomista asioista. Kun sitten mukaan tuli draamaa (henkilöiden itsensä esille tuomia asioita), henk.kohtaisuuksia, olis mullakin pitänyt hälytyskellot soida. Postasin ne niiden jutut ja vasta myöhemmin ymmärsin, että se ei ollut hyvä asia. Julkisuuden rajat ovat hämärät.
Kuinka erottaa henkilön itse postaamat jutut julkisuudesta? Ehkä mittarina toimii ainoastaan, hyvän maun rajoissa, silmien pyöritys sivullisena ja lain pohtiminen ja noudattaminen.
Toivottavasti siskopuolet saavat molemmat apua ongelmiinsa, oli se sitten mikä hyvänsä.
Ehkä välien katkaisu olisi paras ratkaisu, nyt oli sen verran räikeää menoa.
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin syy yrittää onkia asioita uudelleen tänne. Netissä lukee jatkuvasti millon missäkin mitä niin ainahan sitä tarvitsisi vertaistukea...
Tämä leipuri itse haukkui siskonsa maanrakoon todella törkeällä tavalla. Ei se sisko ole itseään kaiketi lehtiin tunkenut. Olen hänen nähnyt täällä kirjoittavan muutaman kerran ja täysin asiallisesti omalla nimellään (olisi voinut yhtä hyvin laukoa totuuksia toisesta osapuolesta nimettömänä). Toki eilen näkyi kommentissa, että oli vihainen. Kuka vaan olisi jos joku levittelee nettiin asioita jotka eivät pidä paikkaansa (kuten tuo huostaanotto juttu).
Tosin emmehän me tiedä, että oliko nuo kirjoittajat edes ko. siskot. Joku muu on voinut täällä huvikseen trollailla toisen/toisten nimissä.
Vähän media kriittisyyttä kiitos.
Joku sanoi aiemmin, että Millan kakku ollut feissari mokissa. Jos on totta niin mikä kakku, mitä siinä luki ja mistä sen löytää? Ihan näin mielenkiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi aiemmin, että Millan kakku ollut feissari mokissa. Jos on totta niin mikä kakku, mitä siinä luki ja mistä sen löytää? Ihan näin mielenkiinnosta.
Se oli jonkun muun, mutta ilmeisesti joka toimii vähän vastaavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
joku sanoi seuranneensa 23.00 asti
Luin ketjua aamulla klo 6 ja siihen ei ollut tullut klo 23 jälkeen kuin yksi rekisteröidyn käyttäjän, joka haukkui mammat tyhmiksi. Sitä samaa, ollaan kateellisia sairaalle tytölle, joka raataa ja uhrautuu ihmisten kakkujen takia ja joutuu sairaalaan, kun joutuu uhrautumaan niin paljon ja me kateellisina vain kiusataan.
En itsekään uskalla kirjoittaa, mitä siinä riidassa oli, koska ihmisiä oli mainittu nimillä ja kaapista pengottiin kaikki luurangot esiin. Rikosilmoitusuhkaukset lensivät sisarusten välillä
huhhuh.. mitneköhän tää tarina tulee päättymään. kannataisi nyt kiireen vilkkaa poistua julkisuudesta ja lakata kirjoittelemasta tänne.
ihan mielenkiinnolla kyselen, oliko niitä viestejä yksi tai kaksi vai useita kymmeniä, kun en itse seurannut tätä.
Vierailija kirjoitti:
ihan mielenkiinnolla kyselen, oliko niitä viestejä yksi tai kaksi vai useita kymmeniä, kun en itse seurannut tätä.
Viestejä oli muutama kummaltakin. M kiehahti yhtäkkiä ja alkoi väittää, että hänen siskonsa, joka ei ollut edes hänen sisko, on kirjoittanut kaikki viestit ja sitten sateli vaikka millaista syytöstä. Näitä tuli muutama. Sisko vastasi parilla viestillä ja aikoi tehdä poliisille ilmoituksen
https://www.instagram.com/p/BHJShw7DAfG/
Onko se seiska siellä yläkulmassa kun pilkottaa?
valkoiset reunat,ei ole seiska,oisko gigantin mainos.
Paljastakaa nyt joku mitä siinä seiskan jutussa on?
Vierailija kirjoitti:
Paljastakaa nyt joku mitä siinä seiskan jutussa on?
Mm. että maksoi itse magneettikuvauksensa.
Seiska varmaan korjaa asian, jos on väärä tieto vahingossa tullut.
Joo se meni liian pitkälle enkä minäkään uskaltaisi uusia niitä juttuja tähän. Se ei ois oikein niitä ei-puheenaiheena-olevia kohtaan.
Sen sanon, että hyvä ensin ite huudella täällä yksityiskohtasesti yksityisasioista, niin omista kuin muiden, monessa ketjussa ja viimeksi vielä nimillä JA SITTE väittää, että me puhutaan täällä hänen yksityisasioitaan. 😨
Enimmäkseen puhe on koskenut ainoastaan hänen omia julkitulojaan (paitsi niitä täällä olleita ei oikein kukaan ole uskaltanut kommentoida ja hyvä niin).