Kaikki kakkuleipuri-ketjut poistuu. Miksi?
Itse on mennyt julkisuuteen ja keskustellaan siitä mitä on julkisuudessa kertonut. Missä sananvapaus?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska varmaan korjaa asian, jos on väärä tieto vahingossa tullut.
Mä oon 2 kertaa antanut lehteen haastattelun ja molemmilla kerroilla saanut luettavaksi ennen julkaisua, ihme ettei tässä oo tehty niin.
Joko uusi seiska ilmestyi? Onkohan oikaistu?
Muakin kiinnostaa, että mitä tämän? Päivän seiskassa on asiasta..
Onko tämä pisimpään säilynyt ketju?
Viime viikon Seiskan luin just kampaajalla. Ei siinä mtn ihmeellisempää ollut, tyttö kertoi porukan olevan kateellisia ja dissaavan häntä netissä (viitattiin aika vahvasti vauvafoorumiin) ja tosiaan maksaneensa itse kuvauksensa.
Vierailija kirjoitti:
valkoiset reunat,ei ole seiska,oisko gigantin mainos.
Tuo on Seiskan takakansi, eli tv-oppaan etukansi. :)
Olikos se muuten totta se aikomus mennä provinssiin myymään leipomuksia?
mene katsomaan jos noin paljon kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
mene katsomaan jos noin paljon kiinnostaa.
Mihin tämä oli vastaus?
Missä on sanottu, että menee festareille LEIPOMAAN ???
Vierailija kirjoitti:
Missä on sanottu, että menee festareille LEIPOMAAN ???
Ekassa isossa ketjussa. Ei mitään hajua et mistä se oli repäisty.
no siihen yläpuolella olevaan. ei kukaan mene festareille leipomaan, eihän ne säily lämpimäs, joku valehtelee raskaamman kautta, kun ei ole muuta keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
no siihen yläpuolella olevaan. ei kukaan mene festareille leipomaan, eihän ne säily lämpimäs, joku valehtelee raskaamman kautta, kun ei ole muuta keksinyt.
Niin no se voi olla. Tää tyyppi tosiaan poistuneessa ketjussa kävi kertomassa että menee festareille ja kun tuli epäilyksiä säilyvyydestä, hän intti ja sanoi että asia on järjestäjienkin kanssa sovittu. 😂
Siis minne festareille? Ei kai kukaan halua festareilla leivonnaisia vai mitä se siellä leipois?
Vierailija kirjoitti:
Siis minne festareille? Ei kai kukaan halua festareilla leivonnaisia vai mitä se siellä leipois?
Mä kyl voisin ottaa kaljaa ja kakkua.
Ja puhe oli siellä ketjussa siis myymisestä, ei paikanpäällä leipomisesta. Eikö kukaan muista siitä mitään?
Ei tosiaan mennyt leipomaan festareille eikä mene koskaan, kuka leivonnaisia ostaa festareilla? Nyt järki käteen. Valhe se on ollut tosiaan. Festareilla ostetiin yleensä makkaraa tai sellasta suolasta syötävää, ei kakut säily ja millähän kakkuleipuri ne sinne kuljettaisi? Eikös asu Helsingissä, provinssi on ihan muualla...
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan mennyt leipomaan festareille eikä mene koskaan, kuka leivonnaisia ostaa festareilla? Nyt järki käteen. Valhe se on ollut tosiaan. Festareilla ostetiin yleensä makkaraa tai sellasta suolasta syötävää, ei kakut säily ja millähän kakkuleipuri ne sinne kuljettaisi? Eikös asu Helsingissä, provinssi on ihan muualla...
En ota muuten kantaa, mutta festareilla
-myydään monenlaista ruokaa ja jotenkin senkin kylmäketju pystytään järjestämään
-myydään myös karkkia joissakin tapauksissa
-kojumyyjät eivät aina ole saman kylän porukkaa, jossa festarit järkätään
Eihän semitään keskustekua ollut. Päätöntä janakkausta vain.
Joko kaikki muut on tutkintavankeudessa av:lle kirjoittamisen takia, kun ei keskustella siitä miten splay vloggaajat söi Millan kakkua?
Oliko uusimmassa seiskassa korjaus, että Aavan maksoi sen kuvauksen
Mä oon 2 kertaa antanut lehteen haastattelun ja molemmilla kerroilla saanut luettavaksi ennen julkaisua, ihme ettei tässä oo tehty niin.