Kaikki kakkuleipuri-ketjut poistuu. Miksi?
Itse on mennyt julkisuuteen ja keskustellaan siitä mitä on julkisuudessa kertonut. Missä sananvapaus?
Kommentit (195)
Siis aikuiset ihmiset. Olette ottaneet hampaisiinne nuoren henkilön, jolla ei ihan selvästi ole kykyä antaa itsestään oikeanlaista kuvaa mediassa tai somessa. Olette kuin pahimmat koulukiusaajat. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Siis aikuiset ihmiset. Olette ottaneet hampaisiinne nuoren henkilön, jolla ei ihan selvästi ole kykyä antaa itsestään oikeanlaista kuvaa mediassa tai somessa. Olette kuin pahimmat koulukiusaajat. Hävetkää.
Kiusaajat on kiusaajia aina...
OKSETTAVAA!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sitten pysyä poissa mediasta ja somesta sekä hävetä itse?
Kyllä asia on niin,että jos julkisuuteen työntyy,on kestettävä ja hyväksyttävä se,että asiasta puhutaan myös keskustelupalstoilla.Mielestäni on hyvä,että näihin juttuihin ihmiset alkavat hiljalleen suhtautua kriittisesti.Kaikki ei välttämättä ole,kuten annetaan ymmärtää.Onhan tässä jo ollut Sädettä ja Minttistä,ihmiset alkavat oppia
Ei tolkun häivää että itsensä sananmukaisesti mediaan, sekä sosiaaliseen että perinteiseen, itsensä tunkevat hygieniarajoitteinen lapsileipuri ja "syön 900 kaloria vrk:saa, aina oon syöny" -Pipsa ovat tällaisen suojelun kohteena!? Sehän vain villitsee asian ympärillä käytävää ihmettelyä ja epätotuuksia. Ilmeisesti ylläpidot pitävät näitä ihmisiä jotenkin heikkolahjaisina, kehitysvammaisina tms. jotka eivät itse tiedä mitä tekevät pysytellessään framilla. Kumpulaisen Sepin siskoina. 😊
Minä taas ihmettelin, miksi täältä poistetaan asialliset maahanmuuttokeskustelut, mutta vammaista alaikäistä lasta saa vapaasti solvata sadoin viestein.
Tulipa todistetuksi: Mainitsin myös tässä samassa Pipsan ja kommentti poistettiin. Elämme pimeää keskiaikaa näemmä. 😂 Tai siis moderaattori pelkää että P tulee ja istuu kostoksi päälle😅
Eikö näillä ihmisillä sentään luulisi olevan läheisiä jotka heitä suojelevat ettei av palstan tarvitse...? Ellei, jotain on pahasti pielessä. Kuten yllä pohdittiin, julkisuudessa ei ole pakko olla, ja hyvät sekä huonot puolet pitäisi pystyä omalla ällillä puntaroimaan eikä naivisti luulla että juttu Seiskassa = paljon rahaa. Asiahan on täysin päinvastoin.
Yöllä alkoivat siskopuolensa kanssa tapella täällä. Kertoivat mm. yksityisasioita toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on niin,että jos julkisuuteen työntyy,on kestettävä ja hyväksyttävä se,että asiasta puhutaan myös keskustelupalstoilla.Mielestäni on hyvä,että näihin juttuihin ihmiset alkavat hiljalleen suhtautua kriittisesti.Kaikki ei välttämättä ole,kuten annetaan ymmärtää.Onhan tässä jo ollut Sädettä ja Minttistä,ihmiset alkavat oppia
Mainitsemasi tapaukset ovat aivan eri asia. Niissä oli kyseessä aikuiset normaaliälyllä varustetut henkilöt. Tässä ei selvästikään ole. Luulisi edes hiukan omantunnon kolkuttavan näitä ketjuja jatkuvasti aloittelevilla ja niihin haukkumaviestejä lähettävillä. Saisitte ihan oikeasti hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaja- ja kateuskortit ovat todella halpoja tässä tapauksessa. "Ei ole kykyä antaa itestään oikeanlaista kuvaa"? Mitä tuo edes tarkoittaa? Ihmiset yksinkertaisesti eivät pidä siitä kun heitä yritetään manipuloida huomion ja rahan toivossa, siitähän tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsemasi tapaukset ovat aivan eri asia. Niissä oli kyseessä aikuiset normaaliälyllä varustetut henkilöt. Tässä ei selvästikään ole. Luulisi edes hiukan omantunnon kolkuttavan näitä ketjuja jatkuvasti aloittelevilla ja niihin haukkumaviestejä lähettävillä. Saisitte ihan oikeasti hävetä.
Kutsut siis Millaa vajaaälyiseksi/jälkeenjääneeksi? IP-osoitteesi on kohta Seiskassa ja poliisit oven takana, pidä varasi.
Tuliko mitään "paljastuksia" tässä siskosten kinassa?Jos,niin millaisia (millaisia,siis minkälaisia,millaiset jo tiedetään)?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mitään "paljastuksia" tässä siskosten kinassa?Jos,niin millaisia (millaisia,siis minkälaisia,millaiset jo tiedetään)?
Tulihan sieltä, ihan liikaa perheensisäisiä juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sieltä, ihan liikaa perheensisäisiä juttuja...
Minkälaisia?Tuliko "sairauksista" mitään?
Vierailija kirjoitti:
Yöllä alkoivat siskopuolensa kanssa tapella täällä. Kertoivat mm. yksityisasioita toisistaan.
Minä ja moni muu taisi ottaa kuvakaappauksia niistä tappeluista :)
Älkää niitä nyt tänne ainakaan postatko tai häipyy tämäkin ketju alta aikayksikön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pakotti nukkumaan ennen keskiyötä, siihen asti seurasin. Keskustelu kävi ilmeisesti kiihkeänä yön aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa ne esiin jonnekin ja sitten linkin. Kaksplus ei ainakaan ole poistanut yhtä ketjuntykkää aiheesta. Onko keskustelua aiheesta muualla?
Vauva ja siten av kuuluu samaan Sanoma-konserniin kuin Hesari, jonka jutusta kohu sai alkunsa.... Veikkaan, että tässä on yhteys ketjujen poistoon; eivät halua lisää julkisuutta kyseenalaiselle "journalismilleen".