Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
361/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian aktiivinen. Taisi mennä puihin.

No seuraavalla kerralla kokeile lyhempiä, iloisia vastauksia. Ja vain yksi, ei mitään tarkisteluja ja seli seli juttuja.

Vierailija
362/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä nyt ap että se mies on varattu. Onko lapsiakin? Olet tosi nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap olet ihana ja toivon sulle kaikkea hyvää. Jotenkin vaan alkaa kylläkin toivo hiipumaan. Kyllä se on erilaista jos se on ment to be! Hän on aika monta päivää siirtänyt jo actionia :( ihan kuin olisi kokeillut verkkoja ja löytänyt jotain kiinostavampaa kuitenkin. Ei millään pahalla. Hold your horses!

Vierailija
364/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis totta tuo Atte juttu:O

Kysytty jo useampaan kertaan ja Ap ei vastaa.

Vierailija
365/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain miehistä ei vain ota selvää. Kerran olin ihastunut mieheen tai silloin saattoi puhua vielä pojasta, jolla oli tapana vastata aina öisin tai vasta seuraavana päivänä. Tapaamisiakin ehdoteltiin puolin ja toisin mutta ei ne koskaan toteutuneet. Meillä erittäin pitkä välimatka mutta koska hänen äitinsä asuu paikkakunnalla tiedän että hän käy täällä joskus. Ei silti koskaan ilmoittanut kun on täällä ja yhteyden pito jossain vaiheessa vain jäi.

366/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään Atte. Ei ole miehestä kuulunut, vaikka peli loppuikin jo. Mutta ei ole taas ollut paikallakaan.

Kerron kyllä kun viestiä tulee. Jos nyt tulee. Huoh.

Vierailija
367/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies olisi joku Atte, niin on se Attekin helvetin typerä kakara kun jatkaa toisen kustannuksella naureskelua. Tyhmempikin tajuaa noista viesteistä, että ap on miehestä kiinnostunut ja mies voisi pelleilyn sijaan sanoa, että ei kiitos, tapailen jo erästä naista, mutta ei kaunaa ja hyviä työkavereita edelleen ollaan.

Toivon todella, että kyseessä ei ole joku Atte joka jaksaa kavereineen naureskella asialle. Olisi siinä tapauksessa keskenkasvuinen kakara.

Tämä mielipide siitä, että Aten kaverit täällä seuraisivat keskustelua ja Atte vielä heittäisi vettä myllyyn viestittelyllään jotta tarina saisi vähän jatketta. Epäilen kyllä jo trolliksi kun ei kukaan voi olla yhtä sokea kuin ap ja neuvoista huolimatta udella aikatauluja..

Vierailija
368/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, älä välitä ikävistä viesteistä! Kyllä se siitä, asiat menee niinku pitääkin :)

Vierailija
369/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fiksu ja sosiaalisesti taitava mies olisi saanut hoidettua asian silloin saman päivän aikana, oli kyseessä väärinkäsitys ap:n puolelta tai ei. Ap kieltämättä antoi itsestään melko yli-innokkaan kuvan ja pian ampui ylikin, mutta myös miehen käytös on omituisen keskenkasvuista.

M39

Vierailija
370/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai oikeasti lähettänyt sitä "se oli vitsi" viestiä? nimittäin nuo "haha toi oli vaan vitsi :)" aina huomaa heti ettei ne ollut vitsejä lainkaan ja musta siitä saa vielä huonomman tuntemuksen kun että seisoisi sanojen takana. 

Vierailija
371/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiittii kirjoitti:

Niihin tilanteisiin kun keksii mielessään kaikkia mahdollisia selityksiä sille että miksi mies ei laita viestiä eikä soita, onko oikeasti kiinnostunut.... Hyvä neuvo jonka olen joskus saanut.... Mikäli mies naisen todella haluaa niin vaikka hän olisi sydänkirugi ja keskellä leikkausta niin se ei estä häntä soittamasta naiselle.  

Niin totta. Joka ikinen kerta kun itsellä on ollut tuollaista arpomista miehen tunteista ja yhteydenottoa on saanut odotella niin lopputuloksena on ollut ei mitään. Mies ei ole ollut kiinnostunut, osa on viitsinyt sanoa suoraan mutta suurin osa on vain "hävinnyt".

Valitettavasti se on jäänyt vielä kokematta, kun ei tarvitse arpoa vaan kaikki on päivänselvää ihan miettimättä ja tunteet on molemminpuolisia.

N39

Vierailija
372/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannusheila kirjoitti:

No, kyllä minä ainakin kesken leffan sanoisin että odota hetki... Mitäs outoa siinä on??

Mies kuitenkin laittoi sen viestin ja vastasikin heti. Tuntuu, että osa oikein tahtoo että saisin nenilleni. :(

Mielestäni tilanne vaikuttaa nyt hyvältä, mutta ehkä olen surkea ihmistuntija sitten. Kiva.

Voi, en ollenkaan toivo, että saisit nenillesi, vaikka olenkin se, joka kertoi, että on miespuolisia kavereita, eikä kaikki tapaaminen liity aina romanttiseen intressiin, vaan ihan peruskaveruutta ok tyypin kanssa voi myös miehet kaivata.  Mut kun mun aviomies ja mä tavattiin niin hän kyllä viestitti minulle vaikka oisi ollut jossain mökillä vkl. Ja viestitti päivittäin jotain ja vastasi viesteihin. Kumpikaan ei pommittanut, mut pidettiin yhteyttä. Mies kyllä pitää yhteyttä naiseen, joka hänestä on ihastuttava ja ihana, vaikka viestittelee kesken työpäivänkin.

Ap, minusta kuulostaa siltä, että mies haluaa nyt vaan asialliset ja rennot välit työkaverin kanssa tuon kummallisen loukkaantumissäädön ja vähän jänskien viestiesi jälkeen. Anna sille mahis ainakin niin, ettet ny yritä viedä romanttista juttua eteenpäin, ellei toinen selvästi - ei ees rivien välistä vaan suoraan- ilmaise halukkuuttaan siihen. Just tänään aamupäivällä laitoin viestin mun miespuoliselle kaverille ja kyselin, mitä vkl meinaa, koska meitä on kaveriporukka lähdössä terassille. Vastasi heti, että messissä on, vaikka meillä ei edes ole mitään, ei todellakaan. Ei ole musta kiinnostunut varmasti. Tietää, että olen onnellisesti naimisissa ja minä tiedän, että hän kaipaa eksäänsä. Me ollaan kavereita - vain kavereita. Vastasi kumminkin heti, kun kuuluu samaan porukkaan. Kyllä sunkin työkaveri olisi vastannut nätisti jo aiemmin ja ilmaissut että olet ihastuttava, jos näin aattelisi, kun pelkät kaveritkin vastailee toiselle kaverille aika nopsaan. Näin mä uskon ja sanon sen siksi, että et saisi nenillesi. En siksi, että toivon, että saisit. Hyvää kesää.

Vierailija
373/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla kiinnostunut ja ihastunutkin, mutta ei vielä niin ihastunut, että vastaisi heti kun pystyy. Sieltä tulee kohta Islanti-peli, mikä varmaan kiinnostaa. Hiljaa hyvä tulee, joten maltahan ap odottaa :)

Vierailija
374/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannusheila kirjoitti:

Ei ole mikään Atte. Ei ole miehestä kuulunut, vaikka peli loppuikin jo. Mutta ei ole taas ollut paikallakaan.

Kerron kyllä kun viestiä tulee. Jos nyt tulee. Huoh.

Älä lähetä yhtäkään viestiä ennenkuin mies vastaa jotain. Vaikka vastaisi vasta ylihuomenna.

Vierailija
375/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä että se on varattu, ap!

Vierailija
376/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viestittele sen kanssa enää mitään. Mies pitää sua jo epätoivoisena ja on menettänyt toivon normaalista työkaveruudestakin. Jokainen viestipiippaus saa sut näyttämään entistä huonommalta, usko pois. Vaikka mies kirjoittaisi mitä niin älä vastaa. Ja luovu nyt jo toivosta. Ei se sua mihinkään treffeille ole kutsunut eikä kutsu.

377/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli viesti, että lähtee varmaankin pidemmäksi aikaa reissuun, mutta päivämäärää ei ole lyöty lukkoon. Sanoi, että hakee muistitikkunsa ehkä ennen sitä töistä ja silloin voisi käydä lounaalla. :)

Saako nyt vastata että joo, laita vielä viestiä ennen sitä... Vai taas liian innokas??

Vierailija
378/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa, että sopii, ilmoittele kun olet tulossa. Jos multa kysytään, niin kaveruudelta haiskahtaa...

Vierailija
379/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannusheila kirjoitti:

Nyt tuli viesti, että lähtee varmaankin pidemmäksi aikaa reissuun, mutta päivämäärää ei ole lyöty lukkoon. Sanoi, että hakee muistitikkunsa ehkä ennen sitä töistä ja silloin voisi käydä lounaalla. :)

Saako nyt vastata että joo, laita vielä viestiä ennen sitä... Vai taas liian innokas??

Haluaa palauttaa teille työkaveruuden takaisin ihan selvästi. Voi vastata, että "ok, ilmoitellaan" Mut selvästi haluu olla sun työkaveri, ei muuta. Jos se haluis muuta niin ymmärrät varmaan, että oisi viemässä sua syömään ensi perjantaina, ei satunnaista moikkaamista duunipaikalla.

Vierailija
380/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa tosi neutraalisti ( älä nyt sitten jätä vastaamatta, koska sulla ei ole mitään syytä "kiukutella") että voitte mennä jos oot paikalla tms. Ihan oman itsesi takia älä nosta toiveitasi liian korkealle.