Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
341/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin joku aika sitten ihan normaalin viesti ja kysyin mitä aikoo tällä viikolla. On käynyt lukemassa viestin muttei vastaa :( Mitä tää nyt oikeasti meinaa! -Ap

Voi miksi ap et ottanut neuvoista onkeesi?!?! Tuo toisen viikkosuunnitelmien utelu meinaa just sitä että kyttäät edelleen sitä tapaamista, vaikka kaikki täällä sanoi, että älä tee niin ja jäitä hattuun...puuuhhh.

Vierailija
342/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta mies saattaisi jopa olla kiinnostunut, koska ylipäätään vastasi viestiin.

Jumalauta, viestitteleekö tää mies sullekin? Kiinnostunut sinusta?! Tässähän on kunnon triangelidraama meneillään, tai kuka tietää montako rautaa miehellä onkaan tulessa! Ap siis tulkitsi ihan oikein, että miehellä useampi juttu meneillään.

No hehheh, vakavasti puhuen: mullekin tuli mieleen että mies on varattu. Sopis niin hyvin kuvaan, että kumppanin kanssa juhannuksen vietossa eikä työpaikan flirttailukaverille oikein tohtinut vastailla, mutta nyt maanantaina taas vähän lämmittelee välejä. Sanomattakin selvää, että mitään ihmeempää tosta hommasta ei oo syntymässä, mies saattaisi pettää nykyistään tai sitten ei, mutta ainakaan pitempiaikaista iloa turha odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin joku aika sitten ihan normaalin viesti ja kysyin mitä aikoo tällä viikolla. On käynyt lukemassa viestin muttei vastaa :( Mitä tää nyt oikeasti meinaa! -Ap

Toivottavasti tämä ei ole oikea ap. En ainakaan jaksaisi uskoa, että jo toistamiseen lähtisi ryssimään useista päinvastaisista kehotuksista huolimatta :D Moni on sanonut, että kannattaisi vastata neutraalisti eikä kysellä enempiä, ikään kuin jättää pallo miehelle. Korkeintaan kysellä menneestä juhannuksesta neutraalisti, tyylillä "oliko mukava juhannus?", ei mitään tulevasta ainakaan.

No, ehkä tämäkin oli taas yksi feikki. Jos ei, en ymmärrä miksi ap edes kyselisi vinkkejä kun toimii aivan päinvastoin :D

Vierailija
344/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä ei ole oikea ap. En ainakaan jaksaisi uskoa, että jo toistamiseen lähtisi ryssimään useista päinvastaisista kehotuksista huolimatta :D Moni on sanonut, että kannattaisi vastata neutraalisti eikä kysellä enempiä, ikään kuin jättää pallo miehelle. Korkeintaan kysellä menneestä juhannuksesta neutraalisti, tyylillä "oliko mukava juhannus?", ei mitään tulevasta ainakaan.

No, ehkä tämäkin oli taas yksi feikki. Jos ei, en ymmärrä miksi ap edes kyselisi vinkkejä kun toimii aivan päinvastoin :D

Mä muotoilisin sen vastausviestin vielä niin,että en kysyisi mitään.Eli kun mies laittoi,että olitko jo töissä tänään,niin vastaisin tyyliin:"Joo,arki alkoi taas.Oli kyllä mukava juhannus,toivottavasti sinullakin oli :)" Ja sitten ei mitään oma-aloitteista yhteydenottoa ennen kuin töissä taas tavataan!

Toivon myös,että tuo viikko-ohjelman utelija oli feikkiap,vaikea sanoa jos hän ei rekisteröidy,niin vaikka kuinka moni voi vuorollaan esittää ap:ta.

Vierailija
345/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä mies harrastaa, voiko olla sellainen harrastus että ei ehdi heti vastaamaan ja vastaa kun ehtii? Ole maltillinen!

Vierailija
346/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyhjäpäinen provo. Hahahaaa kun naurattaa😁😁

Vierailija
347/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut niin ei se noin käyttäydy. Eipä muuta.

348/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nimimerkki, eli jatkossa Ap:n viestit ovat vain täältä. En ole laittanut noita typeriä äskeisiä!!

Vastasin miehelle mitä vastasin ja kysyin loppuloman suunnitelmia. Mies laittoi että keskittyy nyt matsiin ja vastaa kohta puoli, että voi vastata kunnolla. :D

Ja minua täällä turhaan haukuttu...

Ap

Vierailija
349/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että olen ollut kiinnostunut miehestä X, joka vastaili vähän "sinne päin". Välillä saattoi mennä tunteja, päiviäkin vastaamiseen ja välillä taas meni alle minuutti. Viestit kuitenkin luki aina lähes poikkeuksetta 10 minuutin sisällä. No, eihän se kiinnostunut ollut, olin joku hyvä varaseura mutta todellinen kiinnostus oli ihan muualla.

Nyt tapailen miestä, joka saattaa myös olla tunteja vastaamatta (joka on normaalia), mutta aika usein saattaa laittaa nopean viestin tyyliin "palaan kohta tarkemmin, olen juuri paikassa X enkä ehdi kunnolla kirjoittamaan". Ja tällainen vastaus siis yhteen, täysin normaaliin viestiin ilman ahdisteluja tai peräänkyselyjä, esimerkki vaikka tämänpäiväisestä (olimme puhuneet alustavasti josko tapaisimme tiistaina):

Minä: "Moi! Mulle sopis huomenna noin kello X maissa :)"

Hän: "Joo, kuulostaa hyvältä! Palataan kohta tarkemmin, oon just lähössä ajamaan kotiin paikasta Y."

Viestin sisällöt siis keksittyjä, mutta tuohon tyyliin.

Noin minäkin toimisin, jos en haluisi (turhan kauaa) odotuttaa toista; laittaisin viestiä että palaan paremmalla ajalla, ikään kuin kertoakseni että todella haluan ja aion palata asiaan. Mikäli taas joku ei minua niin kiinnosta, annan viestin rauhassa roikkua ja vastaan, kun siltä tuntuu. Esimerkiksi nyt on yhteen viestiin vastaamatta, joka tuli klo 16 enkä koe siihen palavaa halua vastata, joten palstailen mieluummin 👍

Vierailija
350/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi mies vastaa suunnitelmistaan jotain ympäripyöreää, sitten ap tivaa tarkennusta ja pyytää ulos, eikä mies taas vastaa. Ap, en halua lannistaa, mutta ei teidän kiinnostus ole ihan samalla tasolla.

Vierailija
351/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannusheila kirjoitti:

Nyt on nimimerkki, eli jatkossa Ap:n viestit ovat vain täältä. En ole laittanut noita typeriä äskeisiä!!

Vastasin miehelle mitä vastasin ja kysyin loppuloman suunnitelmia. Mies laittoi että keskittyy nyt matsiin ja vastaa kohta puoli, että voi vastata kunnolla. :D

Ja minua täällä turhaan haukuttu...

Ap

Potkupallo menee sun edelle, vedä siitä johtopäätökset.

352/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minä ainakin kesken leffan sanoisin että odota hetki... Mitäs outoa siinä on??

Mies kuitenkin laittoi sen viestin ja vastasikin heti. Tuntuu, että osa oikein tahtoo että saisin nenilleni. :(

Mielestäni tilanne vaikuttaa nyt hyvältä, mutta ehkä olen surkea ihmistuntija sitten. Kiva.

Vierailija
353/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuin minä aikanaan.. "Jahtasin" miehiä joista olin kiinnostunut, mietin miten vastaan, kuinka nopeast, analysoin kaikki viestien rivit ja rivien välit. Jos mies oli kiinnostunut niin kyllä sen huomasi ja jos ei ollut niin kyllä senkin huomasi, yritti vaan tulkita viestejä/vastaamattomutta itselleen suotuisalla tavalla.

Sitten elämääni tuli mies, puhelut kestivät 6 tuntia, toinen aloitti lauseen siitä mihin toinen lopetti. Kerran sitten sovittiin että viestitellään/meilataan töissä seuraavana päivänä. No, minä laitoin aamulla jonkun hempeän hyvän yön toivotuksen, ei vastausta.. Koko päivän odotin että toinen vastaisi jotain mutta ei mitään. Silloin meni hermot... Olin niin monta kertaa itkenyt miesten perään, tulkinnut viestejä tai vastaamattomutta ja ekaa kertaa tuntui siltä että toiseen voi luottaa eikä tarvitse miettiä mitä viestii tai milloin. Laitoin iltapäivällä tekstarin jossa kysyin suht vihaiseenkin sävyyn että miksi ei vastaa viestiini ja luulin että mieheen voi luottaa kun tähän asti kaikki on ollut niin luontevaa ja helppoa. No, mies ei ollut koskaan saanut viestäni ja oli vähän hämmentynyt viestistäni... No, tehtiinpä sekin selväksi että mies ottaa vähän aktiivisemmin yhteyttä ihan spontaanisti, hän kun ei turhan aloitteellinen ollut kiinnostuksesta huolimatta. Nyt on oltu 10v yhdessä ja tuolla mies katsoo futista lasten kanssa.

Ei se mies ole susta kiinnostunut ap... Halusi laittaa kivan viestin juhannuksen jälkeen että voitte jatkossakin kohdata töissä normaalisti. Jos on kiinnostunut niin kyllä sitä aikaa löytää, oikeasti, varsinkin jos on ollut puhelimen ääressä todistetusti.

Vierailija
354/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kuin minä aikanaan.. "Jahtasin" miehiä joista olin kiinnostunut, mietin miten vastaan, kuinka nopeast, analysoin kaikki viestien rivit ja rivien välit. Jos mies oli kiinnostunut niin kyllä sen huomasi ja jos ei ollut niin kyllä senkin huomasi, yritti vaan tulkita viestejä/vastaamattomutta itselleen suotuisalla tavalla.

Sitten elämääni tuli mies, puhelut kestivät 6 tuntia, toinen aloitti lauseen siitä mihin toinen lopetti. Kerran sitten sovittiin että viestitellään/meilataan töissä seuraavana päivänä. No, minä laitoin aamulla jonkun hempeän hyvän yön toivotuksen, ei vastausta.. Koko päivän odotin että toinen vastaisi jotain mutta ei mitään. Silloin meni hermot... Olin niin monta kertaa itkenyt miesten perään, tulkinnut viestejä tai vastaamattomutta ja ekaa kertaa tuntui siltä että toiseen voi luottaa eikä tarvitse miettiä mitä viestii tai milloin. Laitoin iltapäivällä tekstarin jossa kysyin suht vihaiseenkin sävyyn että miksi ei vastaa viestiini ja luulin että mieheen voi luottaa kun tähän asti kaikki on ollut niin luontevaa ja helppoa. No, mies ei ollut koskaan saanut viestäni ja oli vähän hämmentynyt viestistäni... No, tehtiinpä sekin selväksi että mies ottaa vähän aktiivisemmin yhteyttä ihan spontaanisti, hän kun ei turhan aloitteellinen ollut kiinnostuksesta huolimatta. Nyt on oltu 10v yhdessä ja tuolla mies katsoo futista lasten kanssa.

Ei se mies ole susta kiinnostunut ap... Halusi laittaa kivan viestin juhannuksen jälkeen että voitte jatkossakin kohdata töissä normaalisti. Jos on kiinnostunut niin kyllä sitä aikaa löytää, oikeasti, varsinkin jos on ollut puhelimen ääressä todistetusti.

Hyvän päivän toivotuksen siis! Ja olen oikeasti ap pahoillani mutta 99% todennäköisyydellä mies haluaa olla vain kaverisi. Tiedän että haluat muuta sydämesi pohjasta ja haluat tulkita viestit itsellesi suotuisalla tavalla, mutta valitettavasti kaikki merkit viittaavat siihen että hän ei halua muuta kuin olla kaverisi.

Vierailija
355/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mieskin on voinut olla "hiprakassa" ja katuu nyt koko ehdotusta ;)

Samaa mieltä minäkin. Tuli heti mieleen, et kännissä tekstaili sulle.jos nyt alkoi kaduttaa ymmärrän, mutten sitä miks on lassukka olla vastaamatta

Vierailija
356/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että ap:n toiminta on koko ajan järkevää, muttei kyllä ole suurimman osan vastaajien kommentitkaan! Ihme noloa yleistämistä tyylin jos mies sanoo että akku on loppu niin heti ollaan yhteen ääneen huutamassa että niinvarmaan, tekosyy, ei ole kiinnostunut! Ketkäköhän täällä hulluja on? Miehet on oikeesti miehiä, ei ne kaikki välttämättä vastaa minuutissa vaikka olisikin kiinnostunut, voi olla huono vastaamaan nopeasti tai huono hetki tms. Ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä. Ketjua lukiessa enemmän noloja on nämä liikaa Sinkkuelämää tuijottaneet vastaajat, jotka yhteen ääneen käskee ap:ta jättämään miehen rauhaan kun tämä ei HETI OMG kamalaa vastaa, vaikka on paikalla ja nähnyt viestin. :D

Vierailija
357/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko minkä ikäisiä?

Vierailija
358/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinnuu ap :) Täällä on 24 sivun verran neuvottu mitä sun kannattaa tehdä ja jättää tekemättä, mutta ei vaan mene perille. Yritä nyt kuitenkin pitää mielessä että mies kertoo kavereilleen ja työkavereillenne överiksi menneistä viesteistäsi. Töihin sinunkin on loman jälkeen mentävä, itse voit vielä vaikuttaa siihen joudutko yleisesti naurunalaiseksi vai et.

Julmaa, mutta näin se vaan menee. T. Täti joka on ollut samassa työpaikassa 15 vuotta ja nähnyt lukemattomat epäonnistuneet työpaikkaromanssiviritelmät ja niiden jälkipelit. Työyhteisö ei unohda, ja valitettavasti nämä ikivanhatkin jutut kerrotaan uusille työntekijöille. Ei ole reilua että naiselle jää miehenkipeän epätoivoisen tyrkyn leima otsaan vuosikausiksi, mutta näin se vaan menee.

Vierailija
359/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen nimi Atte?

Vierailija
360/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on Atte ja ei ole aloittajasta kiinnostunut vaan tapailee toista naista.