Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä on kivaa olla ruma?

Vierailija
24.06.2016 |

Kaiken maailman ällöt tyypit ei juokse perässä, eikä ulkomaalaisetkaan huutele. Yölläkin voi käydä lenkillä yksin. Ei tarvi meikata eikä käyttää siihen aikaa. Ei tarvi kävellä hiertävillä korkkareilla. Ei tarvi kriiseillä sitä miten ulkonäkö katoaa iän myötä, kun sitä ei ole koskaan ollutkaan. Ei tarvi panikoida kun paino on normaalipainon ylärajalla, eikä vetää ihmedieettejä. Voi keskittyä siis aivan täysin muihin asioihin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka rumalla naisella ei ole mahdollisuutta saada parisuhdetta? Minäkin olen ruma, mutta suhteita on riittänyt ihan avioliittoonkin asti. Pukeudun halpahallin alelaarin vaatteisiin, hiukset pesen markettishampoolla ja harjaan jos huvittaa, käyn leikkauttamassa hiukset ehkä kerran kahdessa vuodessa, en meikkaa enkä muutenkaan puunaa itseäni, kulmakarvat rehottaa, samoin muutkin kehon karvat. Suurimman osan ajasta haisen todella pahalle, sillä hoidan ammatikseni eläimiä.

Se ettei panosta ulkonäköön ei tee naista rumaksi.

Itse rumana naisena en voi käsittää miten voisin saada suhteen tai edes miehen harrastamaan kanssani seksiä kun palaute miehiltä on ollut tasoa 'hyi saatana'.

Minäkin olen tasoa, hyi saatana. Silti vaan niitä miehiä on ollut. Pitää valita samasta kategoriasta kuin itse on, eli ei voi toivoa unelmien prinssiä, jos ei kapasiteetti siihen riitä.

Vierailija
22/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka rumalla naisella ei ole mahdollisuutta saada parisuhdetta? Minäkin olen ruma, mutta suhteita on riittänyt ihan avioliittoonkin asti. Pukeudun halpahallin alelaarin vaatteisiin, hiukset pesen markettishampoolla ja harjaan jos huvittaa, käyn leikkauttamassa hiukset ehkä kerran kahdessa vuodessa, en meikkaa enkä muutenkaan puunaa itseäni, kulmakarvat rehottaa, samoin muutkin kehon karvat. Suurimman osan ajasta haisen todella pahalle, sillä hoidan ammatikseni eläimiä.

Se ettei panosta ulkonäköön ei tee naista rumaksi.

Itse rumana naisena en voi käsittää miten voisin saada suhteen tai edes miehen harrastamaan kanssani seksiä kun palaute miehiltä on ollut tasoa 'hyi saatana'.

Minäkin olen tasoa, hyi saatana. Silti vaan niitä miehiä on ollut. Pitää valita samasta kategoriasta kuin itse on, eli ei voi toivoa unelmien prinssiä, jos ei kapasiteetti siihen riitä.

Koko sana 'valita' tässä asiayhteydessä on mysteeri, koska ei ole ketään valittavana rumana naisena kun ei tosiaan kelpaa yhtään kellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille löytyy joku. Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole yhtä ainoata muottia, mikä on kaunista, vaikka media sitä yrittää syöttää. Itselleni rumuutta on keinotekoisuus: plastiikkakirurgin aikaansaannokset.Tekokynnet-ja hiukset. Tekoripset ja rusketus. Mitä jää jäljelle, kun nämä poistetaan?

Vierailija
24/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä tehdään numeroa laittautumisesta ja sen kalleudesta :O Minä väittäisin olevani ihan huolitellun näköinen nelikymppinen nainen ja minun laittautumiseni kestää aamuisin noin 3 minuuttia. Se aika kuluu, kun pistän peilin edessä huulipunaa, kampaan pitkän tukkani ja pistän sen ponnarille tai sykerölle. Illalla avaan ponnarin ja pesen naamani pelkällä vedellä. Jos posket ovat talvella kuivat, pistän niihin jotain perusvoidetta. En tiedä onko ihoni hyväkuntoinen ja sileä, kun en käytä siihen mitään aineita vai johtuuko vaan geeneistä. Otsatukan leikkaan itse, latvat leikkautan kampaajalla noin kahdesti vuodessa, ettei tukka mene hankalan pitkäksi kiinnilaiton kannalta. Väittäisin myös, että rumiin vaatteisiin pukeutuminen ei käy sen nopeammin kuin kauniisiinkaan. Itse tilaan vaatteeni pääosin netistä. Kun on kerran tilannut jotain merkkiä, osaa seuraavalla kerralla ostaa heti oikean koon, joskus se onnistuu toki ekallakin kerralla. On kiva olo, kun tietää olevansa asiallisesti pukeutunut. Korkkareita en käytä, kun en osaa ja jaksa kävellä niillä. Käytän nahkaisia kävelykenkiä, ballerinoja ym.

En ymmärrä miten ikävän näköinen ja homssuinen ulkonäkö olisi jotenkin ihailtavampaa kuin siisti. Sitähän tässä yritetään esittää.

Vierailija
25/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen otetaan töissäkin vakavammin kuin laittautuva kaunis nainen. Täytyy vain pukeutua siististi eikä saa haista.

Vierailija
26/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ruma, päinvastoin. Mutta iän karttuessa itseluottamusta on tullut lisää, eikä tarvitse olla aina niin "laitettu". Uskaltaa lähteä ihmisten ilmoille luomunakin, eikä aina tarvitse ajatella, mitä muut ajattelevat itsestäni. Ikä on tuonut helpotusta ulkonäköpaineisiin ja se on ihana tunne. Ei tarvitse enää "miellyttää" ketään.

Ruma ihminen oppii tämän jo nuorena. Hän on ikään kuin korkeammalla kehitysasteella muihin nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme