Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkautesi, jota et koskaan saa

Vierailija
21.06.2016 |

Minulla näin ja en edes halua korvata tätä miestä kellään toisella. Olen siis yksin.
Miten teillä muilla vastaavassa tilanteessa olevilla?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mulla on ollut useampikin tällainen, ja aina vuosia myöhemmin olen kiittänyt Luojaa, etten päätynyt yksiin näiden tyyppien kanssa!

Trust me, jos se ei tapahtunut, ei ollut tarkoituskaan.

Millälailla olet kiittänyt? Mistä syistä siis?

Mulla on tällainen mies, mutta minä ajattelen näin: never say never

Ellei sitten tosiaan mieli muutu, mutta en käsitä, mistä löytyisi se mies, joka olisi sopivampi nykyisiin traumoihini kuin hän, niitä parantamaan. Mies joka haluaisi naida kuten minä. Maailman häveliäimmin ja ei ehkä naida ollenkaan. Ei niitä löydy ja jos löytyy ne on jotain stanan nynnyjä. Tää yks oli rock.

22/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ennen kun hän petti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JV jonka pelinumero oli 19. Ehkä joku tunnistaa. En voi koskaan unohtaa.

Vierailija
24/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on tarkoituksensa, jos ei päädy yhteen elämänsä rakkauden kanssa niin se tarkoittaa sitä, että jossain on päätetty tällä tavalla. Elämä on käsikirjoitettu.

Vierailija
25/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vuorotellen olemme olleet varattuja. Ja nyt aloit yhtäkkiä taas ilmoitella itsestäsi. Onhan se hieman hämmentävää, mutta olen ajatellut sinua. Anna hieman aikaa selvillä ajatuksiani. Tässä on muitakin ihmisiä tässä sopassa kuin vain me. Ymmärrät varmaan.

Vierailija
26/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Nousiainen <3

Vierailija
27/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei ole mitään se siitä... Anna hetki aikaa ajatella asioita.

Vierailija
28/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näin. Samanlaista erityistä tunnetta en ole muiden kanssa kokenut enkä halua enää vähempään tyytyä. Enkä edes pystyisi. Eli yksin sitten ollaan, mutta parempi näin kuin suhteessa jossa en syvästi toista rakasta.

Vierailija
29/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Mieheni ennen kun hän petti.

Miehesi on siis lähtenyt kanssasi suhteeseen pettäjänä? No ei ihme, että koetkin olevasi hänelle palvelija seksissä. Muutenhan se lähtisi pettäjän tielle taas.

Vierailija
30/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta sitten päädyin tilanteeseen, jossa piti valita kahden miehen väliltä. Valitsin hätäisesti väärin. Tämä menetetty tapaus kummittelee mielessäni edelleen. Voi että, jos vain hänet vielä saisin ❤

Vierailija
31/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo R

Kun kohdattiin molemmat tunsi jotain niin mieletöntä, se vetovoima kosketuksessa ja kun pidettiin toisistamme kiinni. Yöt nukuttiin käsikädessä ja oli niin hyvä olla.

Sitten jokin meni pieleen. En tiedä teinkö minä jotain vai tekikö hän jotain?

Häneen rakastuin ja tänä päivänä joudun ihan varomaan etten sano hänen nimeä kun lausun nykyisen mieheni nimen..

Niin lähekkäin ovat nimet toisiaan.

Hän on aina sielä mieleni syvyyksissä, sekä sydämen uumenissa. Niin syvästi hän minua kosketti.

Ehkä me kohtaamme vielä jos on sen tarkoitus.

Vierailija
32/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme tällaista oikeaa olen tavannut mutta yhdenkään heidän kanssa en ole saanut olla. Mutta koska kaukaisesti tunnen heidät, tiedän että olisimme todennäköisesti sopineet yhteen, eli kyse ei ole vain haavekuvaan ihastumisesta.

Parisuhteessa olen toki mutta suhde ja seksielämä tuntuvat merkityksettömältä. Tietyt puolison huonot puolet, joissa nämä oikeat olisivat hyviä, ärsyttävät aivan erityisen paljon. Esimerkkinä vaikka toistuvaan tunarointiin johtava hällä väliä - asenne. Ihastukseni ovat pilkuntarkkoja ja perusteellisen suunnitelmallisia. :)

Tee puolisollesi palvelus ja eroa.

Vierailija
33/37 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme tällaista oikeaa olen tavannut mutta yhdenkään heidän kanssa en ole saanut olla. Mutta koska kaukaisesti tunnen heidät, tiedän että olisimme todennäköisesti sopineet yhteen, eli kyse ei ole vain haavekuvaan ihastumisesta.

Parisuhteessa olen toki mutta suhde ja seksielämä tuntuvat merkityksettömältä. Tietyt puolison huonot puolet, joissa nämä oikeat olisivat hyviä, ärsyttävät aivan erityisen paljon. Esimerkkinä vaikka toistuvaan tunarointiin johtava hällä väliä - asenne. Ihastukseni ovat pilkuntarkkoja ja perusteellisen suunnitelmallisia. :)

Tee puolisollesi palvelus ja eroa.

Entä jos puoliso tykkää hänestä? Eikö ole vähän epäjohdonmukaista ja tekopyhää sönköttää sen olevan hänen parhaansa? Eihän se ole sanottu, että se kumppani löytää koskaan ketään toista.

Eikö ainoa jolle voi palveluksen tehdä erotessaan ole oma itse? Ja jolle se palvelus kannattaa tehdä? Eikö sen kumppanin tuossa tilanteessa pidä ihan itse ottaa se ero? Hah, nauran typeryydellesi.

Vierailija
34/37 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneisyydessä mies, jonka kanssa kemiat todella kohtasivat, samoin moni muukin elämän alue. Mutta kohtalo oli todella julma ja vei meidät erilleen. En ole kohdannut enää yhtä voimakasta herkkää tunnetta. Ehkä vain aika oli suopea noille tunteille tai sitten me olimme pari made in heaven, ken tietää. 

Mulla sama. Mies palasi elämään 16  v myöhemmin ja on yhä lähellä. Tunteet kummallakin ennallaan mutta molemmat on ja pysyy varattuina toisaalla. Näin menty jo 6v

Vierailija
35/37 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä saan hänet puoliksi, viikonloppuisin. Joskus arkisin. En pysty enkä kykene olemaan muiden kanssa.

Vierailija
36/37 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo R

Kun kohdattiin molemmat tunsi jotain niin mieletöntä, se vetovoima kosketuksessa ja kun pidettiin toisistamme kiinni. Yöt nukuttiin käsikädessä ja oli niin hyvä olla.

Sitten jokin meni pieleen. En tiedä teinkö minä jotain vai tekikö hän jotain?

Häneen rakastuin ja tänä päivänä joudun ihan varomaan etten sano hänen nimeä kun lausun nykyisen mieheni nimen..

Niin lähekkäin ovat nimet toisiaan.

Hän on aina sielä mieleni syvyyksissä, sekä sydämen uumenissa. Niin syvästi hän minua kosketti.

Ehkä me kohtaamme vielä jos on sen tarkoitus.

Taitaapi olla varattu mies jo.

Vierailija
37/37 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä..Varmaan hirveän monella nämä elämää suuremmat rakkaudet yhtä mielikuvituksen tuotetta kun se yhden Charlie Watts.Hän sentään toivottavasti tajuaa olevansa pönttö!