Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle selvisi just et on olemassa ihmisiä jotka pyyhkii SEISAALTAAN!!

Vierailija
21.06.2016 |

Ja tarviiko viel selventää et mitä pyyhkivät? Itse ihan istun. Miten sitä saa ees kunnolla puhdasta seisoessa?!

Oon järkyttynyt...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänpiirisi on varmaankin aika rajattu?

Vierailija
2/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin seisaaltani. Kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänpiirisi on varmaankin aika rajattu?

Eipä tämä hirveen suuri, mutta erittäin harvan kanssa käyn vessassa tutkailemassa pyyhkimistottumuksia, varsinkaan kun en tiennyt asiaa hoidettavan myös tuollein noin...

Mites ite pyyhit?

Vierailija
4/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin heti alkujaan voisin kysyä että miksi seisaaltaan eikä istualtaan? Toimiko oma äitisi kenties näin?

Tunnetko muitakin seisaaltaan pyyhkijöitä?

Koetko olevasi erilainen tämän takia?

Vierailija
5/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti aina seisaaltaan

Vierailija
6/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole hankalaa? Istuma-asennossa paikat on paremmin pyyhittävissä? Miksi pyyhit nimenomaan seisaaltaan?

Vierailija
7/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä mullekaan tullut mieleenkään, että joku tekee niin ennen kuin netin ihmeellinen maailma siitä valisti. Samaten jotkut naiset pyyhkivät etukautta... Miten voi hankalammaksi enää asiaa tehdä??

Lisäksi olen oppinut, että ilmeisesti osalla ihmisistä on maha aina sekaisin, koska heidän täytyy pestä itsensä vedellä joka vessakäynnin yhteydessä, ja selityksenä on että "eihän paperilla kaapimalla tule puhdasta, se jaskahan vain leviää ympäriinsä siinä". Eipä tullut tämäkään mieleen aikaisemmin, kun omalla kohdalla siihen paperiin ei tule mitään, ellen ole vatsataudissa.

Mutta hei, mikäs sen kiinnostavampaa kuin vessajutut :).

Vierailija
8/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti aina seisaaltaan

Siis häh? Miksi?! Nyt odotan seuraavaa vessakäyntiä kuin kuuta nousevaa että voin kokeilla itsekin..

Vierailija
9/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisten käsi ei vahingisaakaaan osu likaiseen pyttyyn

Vierailija
10/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä mullekaan tullut mieleenkään, että joku tekee niin ennen kuin netin ihmeellinen maailma siitä valisti. Samaten jotkut naiset pyyhkivät etukautta... Miten voi hankalammaksi enää asiaa tehdä??

Lisäksi olen oppinut, että ilmeisesti osalla ihmisistä on maha aina sekaisin, koska heidän täytyy pestä itsensä vedellä joka vessakäynnin yhteydessä, ja selityksenä on että "eihän paperilla kaapimalla tule puhdasta, se jaskahan vain leviää ympäriinsä siinä". Eipä tullut tämäkään mieleen aikaisemmin, kun omalla kohdalla siihen paperiin ei tule mitään, ellen ole vatsataudissa.

Mutta hei, mikäs sen kiinnostavampaa kuin vessajutut :).

Voin valaista tätä naisten etukautta pyyhkimistä: Ellei ole liian pulska niin se on oikeastaan yhtä helppoa kuin takaa. Ja siinä samalla kun etupään pyyhkäsee niin kurkottaa sinne pidemmälle samalla kostealla paperilla. Laiskuutta juu, en hygieniapuolesta sit tie onko haitallista.

Vierailija
11/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisten käsi ei vahingisaakaaan osu likaiseen pyttyyn

Ei mulla vaan osu muutenkaan.

Vierailija
12/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tungette istuessa sen käden jalkojen väliin? Vai työntääkö joku sen takakautta? En tajua.

Itse pyyhin seisaaltaan tai seisomaan noustessa. Sekä etu että takakautta, koska toisesta päästä tulee yhtä ja toisesta toista eritettä.

Vierailija
13/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tungette istuessa sen käden jalkojen väliin? Vai työntääkö joku sen takakautta? En tajua.

Itse pyyhin seisaaltaan tai seisomaan noustessa. Sekä etu että takakautta, koska toisesta päästä tulee yhtä ja toisesta toista eritettä.

Istuen, vähän kankun reunaa ylös ja homma sillä selvä. Ensin etuosa, sitten toinen paperi ja takaosa. Seisominen kuulosta aivan kauhean hankalalta :).

Vierailija
14/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällöttävää, jos joku onnistuu pyyhkiin vaan istumalla, koska silloinhan käsi osuu väkisin wcpytyn sisäreunoille - ja koskee muiden ihmisten saastaisimpiin eritteisiin!! Mutta en kyllä myöskään ymmärrä niitä, jotka onnistuvat tiputtelemaan pytyn reunalle?! En tajua miten oman sukupuoleni edustajat osaavatkin olla niin törkyjä....

Vierailija
15/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat harallaan tietysti istuen, ja etukautta pyyhin, edestä taaksepäin. Vähintään viidellä paperilla, joista 1-2 viimeistä on kasteltu vedellä.

Miten ihmeessä seisaalleen saisi puhdasta aikaan ja vesi tipeksisi lattialle?!?

Vierailija
16/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia sitä kusta on aina joissain paikoissa niillä saakelin pöntön reunoilla!

Vierailija
17/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ällöttävää, jos joku onnistuu pyyhkiin vaan istumalla, koska silloinhan käsi osuu väkisin wcpytyn sisäreunoille - ja koskee muiden ihmisten saastaisimpiin eritteisiin!! Mutta en kyllä myöskään ymmärrä niitä, jotka onnistuvat tiputtelemaan pytyn reunalle?! En tajua miten oman sukupuoleni edustajat osaavatkin olla niin törkyjä....

Pyyhin etukautta, jalkojen välistä. Eikä todellakaa osu pönttöön, en tajua miten istut siinä, pohjalla saakka vai?

Vierailija
18/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin... Istuen pyyhkijä ei kyllä todellakaan koske pöntön sisäreunoihin? Takapuolta siinä pyyhitään eikä pönttöä. 30+ vuotta on tätä tekniikka tehokkaasti käytetty enkä vielä ole onnistunut pönttöä hipaisemaan :).

Vierailija
19/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalat harallaan tietysti istuen, ja etukautta pyyhin, edestä taaksepäin. Vähintään viidellä paperilla, joista 1-2 viimeistä on kasteltu vedellä.

Miten ihmeessä seisaalleen saisi puhdasta aikaan ja vesi tipeksisi lattialle?!?

En kastele vessapaperia.

Vierailija
20/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvis justiin, että joitakin ihmisiä on aika pirun helppo järkyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi