Mulle selvisi just et on olemassa ihmisiä jotka pyyhkii SEISAALTAAN!!
Ja tarviiko viel selventää et mitä pyyhkivät? Itse ihan istun. Miten sitä saa ees kunnolla puhdasta seisoessa?!
Oon järkyttynyt...
Kommentit (35)
Siis miten voi seisten pyyhkiä takapuolen??? Pakarathan puristuu yhteen kun seisoo! Koukistetaanko niitä polvia siinä seistessä sitten, vai miten päästään käsiksi kankkujen väliin? Älkää nyt vaan sanoko, että toisella kädellä levitetään kankkua ja toisella pyyhitään... :D Ei helvata, en tajua.
Ja jos pissan jälkeen nousee heti seisomaan, niin ne tipathan tipahtelee pytyn reunoille, omille housuille tai lattialle?!? Eikös pyyhkimisen tarkoitus ole juuri noita asioita välttää ja näiltä ikäviltä asioilta välttyy, kun istuen pyyhkäsee pissan jälkeen paikat kuiviksi.
Mä oon oikeesti hiukan järkyttynyt, kun sitä tietty luulee, että se oma tapa on paras tapa. Ja ainut. Ja toimiva.
Shit-happens kirjoitti:
Siis miten voi seisten pyyhkiä takapuolen??? Pakarathan puristuu yhteen kun seisoo! Koukistetaanko niitä polvia siinä seistessä sitten, vai miten päästään käsiksi kankkujen väliin? Älkää nyt vaan sanoko, että toisella kädellä levitetään kankkua ja toisella pyyhitään... :D Ei helvata, en tajua.
Ja jos pissan jälkeen nousee heti seisomaan, niin ne tipathan tipahtelee pytyn reunoille, omille housuille tai lattialle?!? Eikös pyyhkimisen tarkoitus ole juuri noita asioita välttää ja näiltä ikäviltä asioilta välttyy, kun istuen pyyhkäsee pissan jälkeen paikat kuiviksi.
Mä oon oikeesti hiukan järkyttynyt, kun sitä tietty luulee, että se oma tapa on paras tapa. Ja ainut. Ja toimiva.
Eihän sitä nyt tikkusuorassa seistä pakarat tiukkana, vaan sellaisessa mäkihyppääjän asennossa jalat hieman koukussa ja harallaan. Ne viimeiset tipat tippuu sinne pönttöön ja paperilla pyyhitään ensin takaosa ja sitten edestä taaksepäin vielä toisella paperilla :DD. Onpa täällä taas jutut!!
Vierailija kirjoitti:
Shit-happens kirjoitti:
Eihän sitä nyt tikkusuorassa seistä pakarat tiukkana, vaan sellaisessa mäkihyppääjän asennossa jalat hieman koukussa ja harallaan. Ne viimeiset tipat tippuu sinne pönttöön ja paperilla pyyhitään ensin takaosa ja sitten edestä taaksepäin vielä toisella paperilla :DD. Onpa täällä taas jutut!!
Tää on oikeasti hankalimman kuuloinen kuvaus minkä olen tästä jokapäiväisestä toiminnosta kuullut :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi ällöttävää, jos joku onnistuu pyyhkiin vaan istumalla, koska silloinhan käsi osuu väkisin wcpytyn sisäreunoille - ja koskee muiden ihmisten saastaisimpiin eritteisiin!! Mutta en kyllä myöskään ymmärrä niitä, jotka onnistuvat tiputtelemaan pytyn reunalle?! En tajua miten oman sukupuoleni edustajat osaavatkin olla niin törkyjä....
Yleisessä vessassa en koskaan istu pöntölle, joten siinähän sitä on kuitenkin jo seisaallaan. Kotona ehkä istuallaan, mutta yleisessä AINA seisaallaan, sellaisessa etukumarassa asennossa jalat harallaan :DDD
Ja sitten viimestään kun pienessä hiprakassa menet vessaan niin on puolet istuimella ja lattialla sekä omilla housuillas. Kiitos universumille kaltaisistasi.
Lihavat ei pysty ilmeisesti pyyhkimään seisaaltaan. Kai sitä mahaa ja persettä on vaan niin paljon ettei yllä...
Itse kyllä hoikkana pystyn ja pyyhin aina seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ei pysty ilmeisesti pyyhkimään seisaaltaan. Kai sitä mahaa ja persettä on vaan niin paljon ettei yllä...
Siksikö pyyhit siis seisten? Koska pystyt? Mutta siis levitätkö kankkuja hieman päästäksesi jämiin käsiks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi ällöttävää, jos joku onnistuu pyyhkiin vaan istumalla, koska silloinhan käsi osuu väkisin wcpytyn sisäreunoille - ja koskee muiden ihmisten saastaisimpiin eritteisiin!! Mutta en kyllä myöskään ymmärrä niitä, jotka onnistuvat tiputtelemaan pytyn reunalle?! En tajua miten oman sukupuoleni edustajat osaavatkin olla niin törkyjä....
Yleisessä vessassa en koskaan istu pöntölle, joten siinähän sitä on kuitenkin jo seisaallaan. Kotona ehkä istuallaan, mutta yleisessä AINA seisaallaan, sellaisessa etukumarassa asennossa jalat harallaan :DDD
Ja sitten viimestään kun pienessä hiprakassa menet vessaan niin on puolet istuimella ja lattialla sekä omilla housuillas. Kiitos universumille kaltaisistasi.
Venäläiset nousevat pöntön reunalle seisomaan, sellaiselleko reunalle itse istut paljaalla pepullasi. Hyi sanon minä. En kuseksi reunalle, vaan pienessä seisovassa haara-asennossa suoraan pönttöön. Etkö ole käynyt puskapissillä? Eihän sillonkaan tarvi kokonaan kyykistyä , vaan voi pissiä korkeammalta, enkä pissi housuilleni koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuleksi hiprakassa yleisissä vessoissa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shit-happens kirjoitti:
Tää on oikeasti hankalimman kuuloinen kuvaus minkä olen tästä jokapäiväisestä toiminnosta kuullut :).
Jaa, toiminut kuitenkin jo yli 50 vuotta :D
Enpä ole minäkään kuullut seisaaltaan pyyhkimisestä, mutta olen nähnyt kun mieheni laittaa seisaaltaan peräpuikkoa perse pystyssä kuin mikäkin kana, se vasta hauskalta näytti.
Itse pyyhin istualteen ja edestä päin, koska takapuoli on niin iso ettei käsi oikein takaapäin edes yltäisi. Tai joutuisin olemaan jotenkin ihan ihmeellisessä asennossa selkä notkolla. Suomalaisen pöntön kanssa tässä ei ole mitään ongelmaa, mutta hollantilainen pönttö, jossa ulostekasa jää siihen välitasanteelle, on aika pelottava. Kannattaa vetää ennen kuin pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksikö pyyhit siis seisten? Koska pystyt? Mutta siis levitätkö kankkuja hieman päästäksesi jämiin käsiks?
Ei tarvitse erikseen levittää mitään. Peräaukkoni on ihan samassa paikassa istun taikka seison. Vai levähtääkö jollain pakarat irti toisistaan istuessaan? Minun pakarani pysyvät paikoillaan :D
Mutta olemme mieheni kanssa miettineet että läskiperseessä se uloste leviää varmaankin helposti persposkiin ja pyyhkiminenkin on hankalampaa sieltä laardien uumenista...
Vierailija kirjoitti:
Pyyhin seisaaltani. Kysyttävää?
En kyllä tuollaista paskapersettä nuolisi.
Kakkosasian pyyhin istualteen ja ykkösen seisaalteen ja kummankin tullessa pyyhin ns. Erikseen ja eri suunnista. Näin olen vain aina tehnyt :-D Yritin joskus tätä istualteen pyyhkimistä ja se tuntui niin epäluonnolliselta, jäi sellainen olo etten olisi pyyhkinyt kunnolla vaikka tietenkin olin. Asiaan vaikuttaa myös se että vilukissana en vedä yleensä housuja nilkkoihin asti vaan jätän ne siihen polven korkeudelle joka tietenkin vaikeuttaa sitä istualteen pyyhkimistä kun ei voi levittää jalkoja kun housut ei jousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse erikseen levittää mitään. Peräaukkoni on ihan samassa paikassa istun taikka seison. Vai levähtääkö jollain pakarat irti toisistaan istuessaan? Minun pakarani pysyvät paikoillaan :D
Mutta olemme mieheni kanssa miettineet että läskiperseessä se uloste leviää varmaankin helposti persposkiin ja pyyhkiminenkin on hankalampaa sieltä laardien uumenista...
No onhan ne pakarat nyt istuessa ihan eri tavalla levällään ja seistessä ne taas painautuvat kiinni toisiinsa. Oletko sitten jotenkin sen mallinen, että peräaukko on jatkuvasti esillä seistessäkin, kun muilla se on piilossa pakaroiden välissä?