Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies jättää mut

Vierailija
21.06.2016 |

Miten ihmeessä tästä voi selvitä? Tää tuli ihan ku salama kirkkaalta taivaalta, kaikki ollu hyvin ja eilen se vaa töksäytti ettei tunne enään mua kohtaan niin ku ennen ja haluu eron. Oon itkeny koko yön ja ny kauhulla ootan ku herätys soi ja mies lähtee töihin/mitä nyt tapahtuu.
Apuja? Musta tuntuu etten tee enään elämällä yhtään mitään ja miehen lähtö vie pohjan elämältä.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miesten elämään

Vierailija
82/86 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jättää naisen 12,5% varmuudella, kun taas nainen jättää miehen 37,5%, joten tilanne on melko harvinainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tästä voi selvitä? Tää tuli ihan ku salama kirkkaalta taivaalta, kaikki ollu hyvin ja eilen se vaa töksäytti ettei tunne enään mua kohtaan niin ku ennen ja haluu eron. Oon itkeny koko yön ja ny kauhulla ootan ku herätys soi ja mies lähtee töihin/mitä nyt tapahtuu.

Apuja? Musta tuntuu etten tee enään elämällä yhtään mitään ja miehen lähtö vie pohjan elämältä.

Aina kun näen sanan ENÄÄN, tekisi mieli vetää kirjoittajaa nenään!!

Aina ku kirjotan mä tulee mielee sä. Tää o vitun foorumi, eikä mikää äidinkiele essee

Vierailija
84/86 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mua hämmästyttää miesten aivottomuus, siis eroon syynä "kun ei tunnu enää miltään"??siis wtf?!!! Mitä 24/7 ekstaasia parisuhteen pitäisi muka olla? Täytyisi tajuta että tunteet ja parisuhde elää koko ajan vuosien aikana, eikä se ikinä koskaan jatkuvasti "tunnu joltain". Just tämä ajattelumaailma on se miksi lähdetään vieraisiin ja kun ajatellaan etä suhde on ohi kun ei tunnu miltään. Sitten taas huomataan että se uusi suhdekaan ei tunnu enää miltään ja taas vaihtoon..

Mut jos oikeastaan mikään ei enää suhteessa saa tunnereaktiota aikaiseksi, niin todennäköisesti ainoat yhdistävät tekijät on osoite ja historia. Ei se ihan riitä parisuhteeksi. Toki olisi hyvä vielä yhdessä yrittää, mutta ei väkisin tekohengittää jo kuollutta suhdetta.

Vierailija
85/86 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mua hämmästyttää miesten aivottomuus, siis eroon syynä "kun ei tunnu enää miltään"??siis wtf?!!! Mitä 24/7 ekstaasia parisuhteen pitäisi muka olla? Täytyisi tajuta että tunteet ja parisuhde elää koko ajan vuosien aikana, eikä se ikinä koskaan jatkuvasti "tunnu joltain". Just tämä ajattelumaailma on se miksi lähdetään vieraisiin ja kun ajatellaan etä suhde on ohi kun ei tunnu miltään. Sitten taas huomataan että se uusi suhdekaan ei tunnu enää miltään ja taas vaihtoon..

Jos parisuhde ei tunnu enää miltään, niin minkä ihmeen takia siihen sitten jäisi? Sinkkuna saat käyttää rahasi ja aikasi miten haluat, pääset ehkä pidemmälle työssä ja harrastuksissa kun voit keskittää 100 % huomion siihen (Jagr ei ehkä olisi enää huippupelaaja, jos ei saisi keskittyä 100 %:sti urheiluun). Ehdit myös nähdä enemmän kavereita ja voit harrastaa seksiä kenen kanssa haluat. Miksi kuiva parisuhde olisi parempi?

Vierailija
86/86 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi juuri samalla tavalla ja vielä kuukautta ennen mies halusi naimisiin ja kaiken piti olla hyvin.

Eräänä iltana joku nainen soitti miehelleni ja puhelun päätteeksi kertoi erään naisen "piirittävän" häntä ja halusi erota ja tutustua tuohon naiseen ja kuvittelusi sen minulle olevan ok. mutta eihän se niin mennyt. Ero tuli heti.

Eikä siitä mennyt kun muutama kuukausi, oli tulossa takaisin ja kuvitteli jatkavan siihen mihin jäätiin. Laitoin miehen pellolle, enkä sen jälkeen ole vastannut puhelimeen.