Mistä niitä miehiä löytää?
En harrasta mitään, pieni paikka ja nettideitit ei kiinnosta. Onko mitään mahdollisuutta tavata ketään?
Kommentit (32)
Kyllä varmasti joku noutaa kotoa, kun tarpeeksi pitkään odotat.
Jos sulla on tiukka perse, olen mies makuusi. Kompensoin pientä palkkaasi isolla palkalla. Millään sinussa ei ole mitään väliä, kunhan perseesi on hoikahkon kaunis ja annat minun ottaa sinut takaapäin ja laueta kauniille pakaroillesi, selällesi, niskoillesi, hiuksillesi ja siitä edessä olevaan maisemaan, terassi, takka, marmoripatsas jne.
Paksuterska! kirjoitti:
Jos sulla on tiukka perse, olen mies makuusi. Kompensoin pientä palkkaasi isolla palkalla. Millään sinussa ei ole mitään väliä, kunhan perseesi on hoikahkon kaunis ja annat minun ottaa sinut takaapäin ja laueta kauniille pakaroillesi, selällesi, niskoillesi, hiuksillesi ja siitä edessä olevaan maisemaan, terassi, takka, marmoripatsas jne.
Hyi vittu. Kuka tuollaista miestä haluaa?
Käypä kokeilemassa jotain suurempaa paikkaa jonakin viikonloppuna.
Kyllä minä mieheni löysin ihan perinteisesti yökerhosta. Tällä vuosikymmenellä. Kyllä niissäkin vierailee muita ihmisiä niiden jokaviikko ryyppäämässä urpojen lisäksi.
Iske silmää sieltä mielenterveyskämppäsi sälekaihtimien välistä. Ehkä joku ohikulkeva mies huomaa. En tiedä.
Haluan lähinnä laskujen maksajan sekä palvelijan, joka kehuu minua ja siivoaa.
Pysyy hiljaa jos ei mitään kysytä, enkä halua mitään nörttiä nettideittiä.
Missä ne minun miehet ovat?
Tässähän minä oon. Tule täältä hakemaan.
Aloita jokin harrastus ja käy isommilla paikoilla? Mikä vika nettideiteissä on? Sieltä minäkin puolisoni löysin.
Vierailija kirjoitti:
Aloita jokin harrastus ja käy isommilla paikoilla? Mikä vika nettideiteissä on? Sieltä minäkin puolisoni löysin.
Liian helppoa. Pitää kaiken katsos olla vähän vaikeeta ja miehen ratkaista ne vaikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Sinä löysit deittisivulta. Moni muu ei.
Suurin osa on seksin perässä olevia miehiä.
Minäkin löysin ihanan miehen nettideitistä. Ei sitä kannata pelätä. Asun pikkupaikkakunnalla, en biletä, ja lähden kotoa vain ruokakauppaan ja töihin. Silti löysin miehen :)
Jos ei heti tärppää, ainakin tulet lähteneeksi kotoa kun lähdet treffeille, tapaat uusia ihmisiä, näet uusia kahviloita ja ravintoloita yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Kaikkialla, myös baarissa ja festareilla. Netissä on vielä ne ulkomaalaiset huijarit. Mutta mitään ei saa jos ei mitään uskalla. Kun on jututtanut kolmeakymmentä pelimiestä, ne unohtuvat kun kohtaa sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Kaikkialla, myös baarissa ja festareilla. Netissä on vielä ne ulkomaalaiset huijarit. Mutta mitään ei saa jos ei mitään uskalla. Kun on jututtanut kolmeakymmentä pelimiestä, ne unohtuvat kun kohtaa sen oikean.
Mulla oli profiili treffisivulla. Puhun omasta kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä, missä ei olisi seksin perässä olevia miehiä, missä ylipäätään on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku New Yorkia? Miten sieltä löytää helpommin miehen kuin Sonkajärveltä?
Eikai niissä nettideiteissä vilaa ole mutta olen sen jo kokenut. Exä löytyi sieltä 4v jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku New Yorkia? Miten sieltä löytää helpommin miehen kuin Sonkajärveltä?
No vaikka sitä. New Yorkissa asuu rapiat 9000000 miestä. Hitusen enemmän kuin Sonkajärvellä.
https://suburbanstats.org/population/how-many-people-live-in-new-york
Miten sitten olet valmis panostamaan suhteen löytymiseen?