Ei h*lvetti!!! 6-vuotias lapsi ollut yön yksin kotona
Mies jäi yhdeksi yöksi lapsen kanssa kaksin. Heräsin äsken siihen kun lapsi soitti hysteerisesti itkien. Kysyi mitä pitää tehdä kun isi ei ole tullut kotiin. Oli kuulemma lähtenyt illalla käymään kioskilla. Lapsi oli jäänyt katsomaan telkkaria. Hän oli odotellessaan nukahtanut sohvalle. Äsken oli sitten herännyt ja huomannut ettei mies oli vieläkään kotona. Soitin naapurin tytölle ja pyysin häntä menemään lapsen seuraksi siihen asti että mummi tulee hänet hakemaan.
Kaiken huipuksi lapsen puhelun jälkeen huomasin miehen kaverin vaimon laittaneen yöllä viestiä. Mies on kuulemma tullut sinne nukkumaan humalaansa. Kuinka h*lvetin alkoholisoitunut pitää olla että jättää 6-vuotiaan yksin kotiin yöksi päästäkseen KALJALLE?! En kyllä luota pätkääkään enää mieheen. H*lvetti mikä vätys!
Kommentit (85)
Jätä se juoppopaska, tuollaista temppua ei vain tehdä omalle lapselle.
En ymmärrä, miten ylipäätään joku on ikinä haksahtanut tuollaiseen mieheen, harrastanut seksiäkin! Niin, sinä juuri. Kertoo aika paljon myös sinusta.
Tapahtuiko Porvoossa? Jos ei niin, lasu miehen toiminnasta. Viranomaiset ottavat kopin laiminlyönnistä.
Tuollaista ei missään nimessä pidä antaa anteeksi! Vitun kusipää mies! Mä vetäisin turpaan ja heittäisin pihalle! Menkööt kaljapullon kanssa naimisiin jos kaipaa romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten ylipäätään joku on ikinä haksahtanut tuollaiseen mieheen, harrastanut seksiäkin! Niin, sinä juuri. Kertoo aika paljon myös sinusta.
Hohhoijaa tuota syyllistämisen kulttuuria. Kyllähän tuo moka on ihan sen miehen. Hän jätti lapsen yksin.
Ja kommentti toki kertoo hyvin paljon kommentoijasta.
Joo ei ope siihen ukkoon oikein luottamista. AA olisi osoite.
Ei helvetti!!! Työskentelen lastenkodissa ja tiedän, että tuota tapahtuu:( tulevat meille kiireellisenä, kun ainoa vanhempi häipynyt yöksi. Onneksi lapsella on sut. Isä voi valita: myllyhoito tai ero.
Olette ilmeisesti jo eronneet, vai mistä sä oikein heräsit? Onko miehesi kavereiden vaimoilla tapana tekstailla sulle miehesi menoista keskellä yötä, vai tiesikö vaimo lapsen olevan yksin tuolloin?
Vierailija kirjoitti:
Olette ilmeisesti jo eronneet, vai mistä sä oikein heräsit? Onko miehesi kavereiden vaimoilla tapana tekstailla sulle miehesi menoista keskellä yötä, vai tiesikö vaimo lapsen olevan yksin tuolloin?
Olen vanhempieni luona auttamassa muutossa. Miehen kaverin vaimo ilmoitti sillä ajatuksella etten turhaan huolestuisi. Ei tiennyt että lapsi on yksin. ap
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on varmasti aina ollut tuollainen. Ap varmaan ihastui juuri tuohon vastuuttomuuteen.
Täällä joku selvästi tehtailee näitä "mies yötä poissa" aloituksia. Outoa miesvihaa tuommoinen. En oikeasti haluaisi olla tämän ihmisen mies, kovin katkeraa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempieni luona auttamassa muutossa. Miehen kaverin vaimo ilmoitti sillä ajatuksella etten turhaan huolestuisi. Ei tiennyt että lapsi on yksin. ap
Enpä usko. Kukaan ei jätä lasta juopon kanssa, kun menee mummolaan.
Kuka mummo sen lapsen nyt hakee?
Onko pitkä välimatka sinulla?
Onko 6vuotiaalla kännykkä?
Äkäinen Hra Majuri kirjoitti:
Oma syys
.? ? Majuri ei taida nyt ymmärtää asiaa....palveluksessa / vastuussa ollut on luvatta poistunut vartiopaikalta ja jättänyt vartiointikohteensa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi äiti on mieltä tästä poikansa tempauksesta?
Minun isäni jätti joskus minut ja veljeni yksin kun lähti käymään kiskalla eikä sitten tullutkaan takaisin. Olin 7-8, veli vähän vanhempi.
Matkustimme itse bussilla keskellä yötä takaisin äidin luo. Helvetin pelottava kokemus, onneksi en ollut ihan yksin.
Heitteillejättö. Rikosilmoituksen paikka. Onneksi olet eronnut tästä mieshelmestä jo vuosia sitten - eikö niin?
Siis mitä?! Kuusi (6) vuotias ei pysty olenaan yhtä yötä yksin?! Kuinka vanha pystyy?
Lapseton
Alkkispaska vaihtoon ja valvotut tapaamiset.