Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää naapurin teinityttö, kavereina on vain poikia

Vierailija
20.06.2016 |

Aina kun pyörii tuossa pihalla niin 2-3 poikaa seuranaan. 13-14-vuotiaita. Useamman kerran kun olen kulkenut koulun ohitse niin oli sielläkin poikaporukan keskellä.

Luulisi että tuossa iässsä haluaisi kokeilla tyttöjen kanssa esim. uusia meikkityylejä, kynsilakkoja ja muutenkin puhua tyttöjen juttuja. Tytöt selkeästi syrjivät häntä ja on tyyliltäänkin sellainen jätkämäinen. Huppareita, collegehousuja ja lenkkareita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Kamppulassa taas tapahtuu. EI jatkoon.

Vierailija
2/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toki sääli. Varsinkin tuossa iässä jätkäporukka on parempi vaihtoehto kun pikkulikkojen juorukerho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kuule iske niitä tyttöjä poikien kanssa, eikä ole kiinnostunut kynsienlakkaamisesta jne... Älä suotta sääli;)

Vierailija
4/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kasvoin ihan pienestä pitäen poikalauman keskellä. En ole koskaan puhunut kenenkään kanssa meikkityyleistä ja kynsilakoista enkä ole moista kaivannut. Olen aikuinen nainen, joka meikkaa, lakkaa kynsiään ja tulee erittäin hyvin toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa. Meitä on monenlaisia, myös sellaisia, joilla ei ole tarvetta tunkea itseään kankeisiin sukupuolirooleihin.

Vierailija
5/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama raukkaparka joka käyttää veljensä vanhoja huppareita? Miksi kyttäät häntä?

Vierailija
6/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakiva

Vierailija
7/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee vaan hyvää tytölle.Karisee tyhjät prprinsrssaharh ja kehonkuva pysyy omana asianaan, kun ei kuule uuvuttavia paino-ongelmia ym muilta tytöiltä.

Vierailija
8/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään sä et voi mitenkään tietää onko se tyttö! Älä vaan mene loukkaamaan höpisemällä sellaisia.

Vierailija
9/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää aloittajan kapeakatseisuus. Itse olen aina viihtynyt enemmän poika- kuin tyttöporukoissa.

Vierailija
10/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli muksuna vaan tyttökavereita. Olen nainen. Se sitten johti siihen, etten aikuistuessa osannut olla ollenkaan toisen sukupuolen lähellä. Perheeseeni kuului vain siskoja ja äiti.

Nykyään nautin, että perheeseeni kuuluu vain toisen sukupuolen edustajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän