En tule saamaan ikinä perhettä
Mies sitten päätti että ei haluakaan olla kanssani, syitä en edes ymmärrä. Jään ilman perhettä, olen lapseton 36v . Ikä tulee auttamatta vastaa en koskan saa lasta😢 Mitään random miehen lasta en halua. Ei tämän ikäinen lapseton nainen edes kelpaa miehille kun kaikilla on jo lapsiluku täynnä. Ei menny elämä niinkuin haaveilin. Miten tästä ikinä selviää??!
Kommentit (43)
Ei oikein houkuta ajatus random isästä tai yyhoo arjesta. Elämä loppu just tähän😭
Olen rikki erosta eli olen joku lähemmäs 40v pahimmassa tapauksessa jos jonkun vielä tapaan eikä silloin enää mitään lapsia saa tai ei sellaisia miehiä löydy jotka haluaa lisää lapsia.
Onhan sulla vielä teoriassa aikaa.
Kyllä esim. neljässä vuodessa ehtii vielä miehen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Adoptoi. Onko pakko olla biologinen?
Ei ole mahdollista yksin.
Terapia/jotain keskusteluapua? Vastentahtoista lapsettomuutta on raskasta käsitellä yksin.
Jäin ikäisenäsi leskeksi, mutta niin vaan löysin uuden miehen ja sain lapsiakin. Ei 36 ole liian vanha ja toisekseen älä ota ensimmäistä hengittelijää paniikkiratkaisuna.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehen jos tuuri käy mutta ei ne halua enää lapsia. Itse haaveilin että olisi suurperhe joskus ja nyt ei ole sitä yhtäkään.
Kasi jatkaa, että miehelläkään ei ollut lapsia ennestään ja nimenomaan hän halusi perheen ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jäin ikäisenäsi leskeksi, mutta niin vaan löysin uuden miehen ja sain lapsiakin. Ei 36 ole liian vanha ja toisekseen älä ota ensimmäistä hengittelijää paniikkiratkaisuna.
Tuollainen on erittäin harvinaista. +30 lapsettomat miehet etsivät lapsettomia, paljon 36-vuotiasta nuorempia naisia kumppaneiksi. Tuossa iässä saa olla kiitollinen jos löytää edes jonkun miehen.
33-vuotiaana en ollut koskaan edes seurustellut. Reilu vuosi myöhemmin olen onnellisesti avoliitossa ja raskaana. Olen ylipainoinen, ihan tavallinen nainen jolla on pari vähemmän seksikästä sairautta. Mieheni on pari vuotta vanhempi ja ihana.
Itkettää vain, ei tämän pitänyt näin mennä. Perhe ollut suurin haave ja nyt ei ole enää edes miestä😢😢
Jos oikeasti haluat lapsen, niin sitten on keinohedelmöitys. Kaverini ei löytänyt miestä tiettyyn ikään mennessä ja päätyi keinohedelmöitykseen. Voihan mies jälkeenpäin vielä löytyä. Ehkä tuleva mies suhtautuu suopeammin lapseen jolla ei ole koskaan ollut isää kuin se että suhteessa olisi taakkana lapsen isä eli naisen ex.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat lapsen, niin sitten on keinohedelmöitys. Kaverini ei löytänyt miestä tiettyyn ikään mennessä ja päätyi keinohedelmöitykseen. Voihan mies jälkeenpäin vielä löytyä. Ehkä tuleva mies suhtautuu suopeammin lapseen jolla ei ole koskaan ollut isää kuin se että suhteessa olisi taakkana lapsen isä eli naisen ex.
Siihän se onkin kun en halua yksin, millään tavalla.Näin ollen joudun luopumaan siitä haaveesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihän se onkin kun en halua yksin, millään tavalla.Näin ollen joudun luopumaan siitä haaveesta.
Hoidat haavasi kuntoon ja vaikka ensi keväänä alat katselemaan tosissasi uutta miestä. Kokeile vaikka nettitreffejä tms. Äläkä heti ensimmäisessä hädässä ala selittää lapsihaaveita tms. pelästyttämään miestä. Sulla on hyvin aikaa vielä, turha kuunnella noita negatiivisia rutisijoita, joiden mielestä nelikymppinen on valmis hautaan. Etsi kiva kaveri itsellesi ja jos ei lasta enää kuulu, niin ainakin sulla on se kiva mies. Ja sitäpaitsi hedelmällistä aikaa on hyvin vielä neljänkympin päällekin. Kaikki miehetkään ei halua lapsia nuorina, joten lapsia haluava mies on ihan mahdollinen löytää vielä viisikymppisistäkin.
Nettitreffit on kokeiltu, harvinaista kyllä exä löytyi sieltä. Jotenkin en usko että toiste niin hyvin käy että sieltä löytyy. Minä joka olen aina haaveillut perheestä ja parisuhteesta niin nyt menetin kummatkin. Usko tulevaisuuteen mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehen jos tuuri käy mutta ei ne halua enää lapsia. Itse haaveilin että olisi suurperhe joskus ja nyt ei ole sitä yhtäkään.
Ei ns. kunnon miehet ole vielä likikään kaikki lisääntyneet tuossa vaiheessa. Lapsen haluaminen taas on yksilöllistä sekin. Yhtä lailla miehissä on äänekäs porukka, jonka mielipiteet otetaan edustavana kuin naisissakin.
Miehiä on tullut isukeiksi vielä toinen jalka haudassa. Tuskin enää vastentahtoisesti siinä vaiheessa...
Älä heitä kirvestä kaivoon, vaan pidä huolta itsestäsi. Käy pakastamassa munasoluja niin saat 10v lisää. Neuvon jos haluat. -lätä
Yksi kaveri sai lapsen sun ikäisenä, vaikka se ei ollut yhdessä kenenkään kanssa. Se oli aika hämmentävä kuvio. Mutta jos et halua lasta yksin tai randomin kanssa, saat olla nopea, jos lapsia haluat.