En tule saamaan ikinä perhettä
Mies sitten päätti että ei haluakaan olla kanssani, syitä en edes ymmärrä. Jään ilman perhettä, olen lapseton 36v . Ikä tulee auttamatta vastaa en koskan saa lasta😢 Mitään random miehen lasta en halua. Ei tämän ikäinen lapseton nainen edes kelpaa miehille kun kaikilla on jo lapsiluku täynnä. Ei menny elämä niinkuin haaveilin. Miten tästä ikinä selviää??!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoista. Naiset ei huoli normaaleja, tavallisia miehiä vaan etsivät kaikkea ekstraa säpinää ja mombabombaa niin sitten osa on vielä 36-vuotiaana lapseton ja miehetön.
Well well, we have a miesasiamies here... :D No ei vaineskaan, ymmärrän pointin, mutta niin myös naiset ovat joskus nuoria ja sitoutumiskammoisia, mutta sitten kasvetaan isoksi ja tavallinen perhe-elämä alkaa kiinnostamaan. Se on hirmu epäreilua, että kehossa on biologinen toiminto (kyky lisääntyä), joka ei kysele millon itse haluaisi lapsia.
Sain ihan tarpeekseni kyllä seuranhakupalstoista kun viimeksi olin sinkkuna. Exä sieltä löyty kyllä mutta meni siinäkin 4v ennen kun löyty sellainen joka ei valunnut vain hengailla. Siellä on ehkä 1 tuhannesta oikeasti tosissaan liikenteessä. Eikö se anna epätoivoisen kuvan jos laukoo suoraan...? Eihän niiden miesten sitä tarvitse tietää vaikla olisikin jo epätoivoinen.
Näin mäkin ajattelin, mutta ihmeesti aina jotain järjestyy. Olin vielä hetki sit ihan "ranteet auki", muta nyt mun pitää valita kahden miehen väliltä! Toisen tunnen hyvin ja toinen on taas liian hyvä ollakseen totta (sitoutumishaluinen, rikas, lapseton, superkohtelias ja vielä saakelin komea jne.). Että tekisi nyt oikean valinnan... Mutta miehiä on! Mä laittaisin sun tapauksessa seuranhakupalstalle/ Tinderiin, että etsin miestä tositarkoituksella (naimisiin ja lapsia). Ei tässä iässä ole enää aikaa pelata pelejä ja fiilistellä, että miltä musta nyt tänään tuntuu (nää ns. kattellaa ja hengailaan-suhteet). Nyt tiedetään mitä halutaan ja työstetään sitä. Tavoitteet ja arvot kun natsaa, ni sillä pärjää.