En tule saamaan ikinä perhettä
Mies sitten päätti että ei haluakaan olla kanssani, syitä en edes ymmärrä. Jään ilman perhettä, olen lapseton 36v . Ikä tulee auttamatta vastaa en koskan saa lasta😢 Mitään random miehen lasta en halua. Ei tämän ikäinen lapseton nainen edes kelpaa miehille kun kaikilla on jo lapsiluku täynnä. Ei menny elämä niinkuin haaveilin. Miten tästä ikinä selviää??!
Kommentit (43)
Exän kanssa oli puhe lapsesta mutta sitten kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Aika toivottamalta tuntuu. 😢
Se on tunteesi nyt, menee ohi ajan kanssa. Ei kuvasta todellisuutta. Onko sinulla muutama tuhat euroa laittaa munasolujesi pakastamiseen? Jos on, suosittelen. Ja sitten vain rennoin mielin kumppanin hakuun kun olet siihen valmis, se rentous auttaa kummasti. Toki ensi parantelee haavat ja suren vastoinkäymisen. Niiltä harva elin tiellä välttyy. Jos olet ookoo nainen, saat kyllä miehen ja isän lapsillesi. Kyse on vain millaisen hyväksyt itse. -lätä
Miksi jotkut luulevat, että perhe tarkoittaa lasten hankkimista? Jo kaksi suhteessa oleaa, yhdessä asuvaa aikuista muodostavat perheen.
Surullista. Itselleni kävi samoin. Olisin halunnut lapsia. Vaimo, uraihminen vetkutti lapsen hankintaa kunnes oli liian vanha. Erkanimme pikkuhiljaa omille teillemme. Asian kanssa oppii elämään, mutta ehkä toiveesi vielä toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Itselleni kävi samoin. Olisin halunnut lapsia. Vaimo, uraihminen vetkutti lapsen hankintaa kunnes oli liian vanha. Erkanimme pikkuhiljaa omille teillemme. Asian kanssa oppii elämään, mutta ehkä toiveesi vielä toteutuu.
Etkö sitten enää löytänyt sopivan nuorta uutta naista vai miksi heitit kirveen kaivoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika toivottamalta tuntuu. 😢
Se on tunteesi nyt, menee ohi ajan kanssa. Ei kuvasta todellisuutta. Onko sinulla muutama tuhat euroa laittaa munasolujesi pakastamiseen? Jos on, suosittelen. Ja sitten vain rennoin mielin kumppanin hakuun kun olet siihen valmis, se rentous auttaa kummasti. Toki ensi parantelee haavat ja suren vastoinkäymisen. Niiltä harva elin tiellä välttyy. Jos olet ookoo nainen, saat kyllä miehen ja isän lapsillesi. Kyse on vain millaisen hyväksyt itse. -lätä
Ei tässä nyt ole sellasia rahoja laittaa jemmaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut luulevat, että perhe tarkoittaa lasten hankkimista? Jo kaksi suhteessa oleaa, yhdessä asuvaa aikuista muodostavat perheen.
Ei ole enää sitäkään perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei, mutta kahden aikuisen perheen perustamista ei ikä estä. Ei myöskään sellaisen perheen, jossa kumppanillasi on lapsia edellisestä suhteesta. Sinulla on enemmän mahdollisuuksia kuin pystyt nyt surussasi näkemään.
Hyvä parisuhde voittaa hankalan lapsiperhe-elämän muutenkin sata-nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei, mutta kahden aikuisen perheen perustamista ei ikä estä. Ei myöskään sellaisen perheen, jossa kumppanillasi on lapsia edellisestä suhteesta. Sinulla on enemmän mahdollisuuksia kuin pystyt nyt surussasi näkemään.
Exällä oli lapsia eikä ollut vastaan että hankkisimme yhteisen. Menetin heidät kaikki, en vain exää😢
Tämä on mielenkiintoista. Naiset ei huoli normaaleja, tavallisia miehiä vaan etsivät kaikkea ekstraa säpinää ja mombabombaa niin sitten osa on vielä 36-vuotiaana lapseton ja miehetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli lapsia eikä ollut vastaan että hankkisimme yhteisen. Menetin heidät kaikki, en vain exää😢
Niin menetit ja se tuntuu kamalalta. Mutta tosiasia on, että voit edelleen saada perheen ja kokea rakkautta, vaikka et saisikaan omia biologisia lapsia.
Hei maaseudulla on huutava pula naisista! Siellä on paljon maajusseja jotka haaveilevat perheestä ja ottaisivat sinut sinne heti emännäksi ja lastentekoon. Kiinnostaisiko elämä omalla isolla tilalla? Hoitelisit lapsia ja isäntä tilaa.
Tietty voihan olla, että oletkin hedelmätön, etkä edes voi saada lapsia. Sitähän ei tiedä.
Itse olen maho ja aviomies ei sitä kestänytkään. Seitsemän vuoden yrityksen jälkeen karkasi lisääntymään toisen naisen kanssa. Seuraavakin suhde kaatui samaan asiaan.
Sitten löysin kolmekymppisenä pari vuotta nuoremman eronneen yhden lapsen isän. Ja näin sain perheen. Ollaan naimisissa kolmatta vuotta ja lapsi asuu meillä joka toinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoista. Naiset ei huoli normaaleja, tavallisia miehiä vaan etsivät kaikkea ekstraa säpinää ja mombabombaa niin sitten osa on vielä 36-vuotiaana lapseton ja miehetön.
Äläpäs yleistä kyllä minun miehet on aina ollu ihan tavallisa jässiköitä. En muuta haluakaan. Yhteinen koti ja rauhallinen elämä olisi juuri sitä mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin menetit ja se tuntuu kamalalta. Mutta tosiasia on, että voit edelleen saada perheen ja kokea rakkautta, vaikka et saisikaan omia biologisia lapsia.
Miten ikinä voin kuvitellakaan muita lapsia kuin exän lapsia, he olivat niin ihania. Edes exä ei taida tajuta miten ikävä on myös lapsia. Kerroin hänelle niin ei kommentoinut mitään. Ehdin jo haaveilla miten lapset kasvaessaan tulevat minulle avautumaan asioista mistä ei omille vanhemmille kehtaa tai voi että olisin heille velppo kohde tulla puhumaan mistä vain. Nyt en näe heidän kasvuaan.
[/quote]
Miten ikinä voin kuvitellakaan muita lapsia kuin exän lapsia, he olivat niin ihania. Edes exä ei taida tajuta miten ikävä on myös lapsia. Kerroin hänelle niin ei kommentoinut mitään. Ehdin jo haaveilla miten lapset kasvaessaan tulevat minulle avautumaan asioista mistä ei omille vanhemmille kehtaa tai voi että olisin heille velppo kohde tulla puhumaan mistä vain. Nyt en näe heidän kasvuaan.[/quote]
Voi että. .onpa kauniisti sanottu exäsi lapsista. Harva kokee puolison lapset noin. Exäsi ei varmasti tajua mitä menetti, ei välttämättä hänen ole helppo löytää uutta naista joka tulee niin hyvin toimeen lastensa kanssa. 😦 lapsetkin varmasti pitivät sinusta.
Kauanko seurustelitte ja pitikö teidän hankkia vielä yhteinen lapsi? Sulla on vielä aikaa. .jo parin vuoden sisällä voi tapahtua vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ikinä voin kuvitellakaan muita lapsia kuin exän lapsia, he olivat niin ihania. Edes exä ei taida tajuta miten ikävä on myös lapsia. Kerroin hänelle niin ei kommentoinut mitään. Ehdin jo haaveilla miten lapset kasvaessaan tulevat minulle avautumaan asioista mistä ei omille vanhemmille kehtaa tai voi että olisin heille velppo kohde tulla puhumaan mistä vain. Nyt en näe heidän kasvuaan.
Ihmiset eivät kykene ennustamaan tulevia tunteitaan kovinkaan hyvin. Sinusta tuntuu nyt tuolta, mutta myöhemmin huomaat, että pystyt rakastamaan ihan samalla tavalla. Se rakastamisen kyky on sinun ominaisuutesi, ei sen rakkauden kohteen.
Ota toi mun miesystävä, 43v ja lapseton. Kovasti haluaisi lapsia. Mulla on jo kolme, enkä enää pysty lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Voi että. .onpa kauniisti sanottu exäsi lapsista. Harva kokee puolison lapset noin. Exäsi ei varmasti tajua mitä menetti, ei välttämättä hänen ole helppo löytää uutta naista joka tulee niin hyvin toimeen lastensa kanssa. 😦 lapsetkin varmasti pitivät sinusta.
Kauanko seurustelitte ja pitikö teidän hankkia vielä yhteinen lapsi? Sulla on vielä aikaa. .jo parin vuoden sisällä voi tapahtua vaikka mitä.
Kyllä exän lapset piti minusta, kyllä he sen minullekin suoraan sanoivat. Exäki aina kehui miten minun ollessa pois lapset kertoneet miten kiva olen ym.Meillä oli aina mukavaa ja teimme yhdessä juttuja ja jos olin pois niin lapset soitteli perään että milloin tulen. En tiedä onko tämä jotenkin harvinaista sitten?? Ei ole muilla ollut ennen lapsia . Mutta me tulimme kyllä oikeasti heti ekasta päivästä toimeen kun tapasimme. Olimme exän kanssa yhdessä vuoden ja puhe oli että vaika exällä jo oli niin ei pois sulje sitä että mekin hankimme joskus yhteisen jos vain niin päätämme ja saamme.
Katsele vähän vanhempaa miesikäryhmää, ja ehdottomasti ns. Beetamiestä. Siellä on perheettömiä kunnon miehiä, hyvää isä- ja aviomismatskua. Ja pidä huolta ulkonäöstäsi; kylmä fakta on että se auttaa miehensaannissa kummasti. Mutta toivottomuuteen ei tosiaan ole syytä. - lätä