Palstan ikävin hahmo?
Kommentit (53)
Raiskauksien ja hyväksikäyttöjen puolustelija naisvihaaja. Palstapedot. Liekö sama...
Silmien väli-hullu, Jenni-hullu, Iida-hullu. Vaikuttaa samalta tyypiltä.
Vaikea sanoa, ikäviä hahmoja on täällä niin monta
Ikis, Pyhä Vulva, Jenni-hullu, Jere-hullu
"Näytänkö ikäiseltäni tässä kuvassa?"
Liian vaikea valita, kaikki vaihtoehdot yhtäsekopäisiä:
- Ssss
- HEL-NYC
- Miesvihasta uliseva tyyppi
- Tämä (toivottavasti provo) jonka mielestä suojaikäraja saisi olla 13 kun kerran Espanjassakin on (tosin Espanjassa on nostettu jo 15 tai 16vuoteen)
Mikä on äitihullu?! itse en edes kiinnitä huomiota nimimerkkeihin, koska suurin osa on "vierailijoita".
Joskus tosin mietin, millaisia ihmisiä nämä "kielioppikorjailijat" olisivat oikeassa elämässä.
Kaikki vittumaiset, ilkeät ja tyhmät yhden asian jankuttajat. Näistä ehkä rasittavin tällä hetkellä on se amispölön huutelija. Oksennan joka kerta suuhuni kun luen ton sanan.
Minä.
Mahdollisesti sinä.
Onneksi emme käytä nimimerkkejä.
PS Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka on Äitihullu. Tällaiset ketjut ovat erittäin ikäviä.
Se jatkuvasti kånken-aloituksia tekevä, sössö, miesviha-jankkaaja ja satunnaisesti hel-nyc. Viimeisin on vuorottain fiksuja ja asiallisia kirjoittava hahmo, vuorottain taas omia mielipiteitään fanaattisesti jankkaava urputtaja, ja jälkimmäinen ottaa aivoon. Päivystää palstalla muutoinkin ihan liikaa.
Henna alias Mies maalta alias Psykiatrilakimies alias...
Vierailija kirjoitti:
Se jatkuvasti kånken-aloituksia tekevä, sössö, miesviha-jankkaaja ja satunnaisesti hel-nyc. Viimeisin on vuorottain fiksuja ja asiallisia kirjoittava hahmo, vuorottain taas omia mielipiteitään fanaattisesti jankkaava urputtaja, ja jälkimmäinen ottaa aivoon. Päivystää palstalla muutoinkin ihan liikaa.
Pari asiaa. Ensinnäkin, miten tuollainen voi ottaa aivoon? Toisekseen, jotta voit todeta että joku päivystää palstalla ihan liikaa, oletan että sinä olet silloin siinä samassa veneessä?
Ssss