Mitä vanhemmiltasi perittyä asiaa/ominaisuutta inhoat/vihaat?
Mä inhoan mun äidiltä perittyä vahamaisen rasvaista ja isohuokoista ihoa. Koskaan, ei koskaan meikit pysy paria tuntia pidempään mun kasvoilla.
Inhottavan tuntuista, kun sormella pyyhkäisee ihoa, niin sormen pää täynnä tirisevää rasvaa. Yäh! 😖
Kommentit (22)
Isältä perittyä ahdistuneisuutta ja couperosa ihoa.
Kummaltakin vanhemmalta perittyä viheliäistä luonnonkiharaa hiuslaatua. Pitää kauheesti nähdä vaivaa että saa hiukset näyttämään hyvältä, nykyään pidänkin hiukset mahdollisimman lyhyinä.
Äidiltäni ylipainon. Muuten tuntuu ettei meillä ole mitään yhteistä. Olen vanhempieni täysi vastakohta.
Diabetekselle altistavista geeneistä en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan mun äidiltä perittyä vahamaisen rasvaista ja isohuokoista ihoa. Koskaan, ei koskaan meikit pysy paria tuntia pidempään mun kasvoilla.
Inhottavan tuntuista, kun sormella pyyhkäisee ihoa, niin sormen pää täynnä tirisevää rasvaa. Yäh! 😖
Rasvaiselle iholle ei synny ryppyjä niin nopeasti kuin kuivalle, joten siinä suhteessa se on hyvä.
Itekki joudun lisäilemään jatkuvasti puuteria, kun muuten iho alkaa kiiltämään kuin peili.
Ite aiheeseen vastaan, että olen perinyt ärsyttävän ujon luonteenlaadun kummaltakin puolelta.
Kun kaksi rumaa ihmistä hankkii lapsia niin voitte vain kuvitella miten ruma lopputulos on. Eli vihaan ulkonäköäni.
äidiltä perittyä vaivasenluuta ja isän silmäpusseja
Isältä perittyjä kapeita ja ohuita huulia
Äidiltä peritty alipaino josta ei pääse pirullakaan eroon.
Kiivasluontoisuutta ja keskittymiskyvyttömyyttä.
Lihomisherkkyys. Saa tehdä helvetisti töitä että pysyy normaalipainossa
Olen perinyt kaikenlaista, mutta niiden kaikkien kanssa tuoen toimeen. Mitä vihaan, on äidiltäni omalle lapselleni periytynyt (itseni yli hypännyt) lukihäiriö. Lapsen taistelu on ollut hetkittäin aika raskas.
Itsepäisyyttä, kiivasta luonnetta, verenpainetta jakeskivaftalolihavuutta
- Äidiltä peritty leuanlinja, diabetekselle altistavat geenit sekä lyhyet, paksut sääret
- Isältä perityt tummat silmänaluset sekä roteva luuston rakenne
Sydänsairautta.