Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaanit, miten pystytte

Vierailija
17.06.2016 |

Vegaanit miten pysytte lujana nyt kun grillikausi on täydessä käynnissä? Mehukkaat pihvit ja vartaat kunnolla maustettuna ja vesi herahtaa kielelle kun tuoksut leviää. Jos repsahtaa, niin onko se niin paha juttu?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan grillailu on yksi vastenmielisimmistä asioista mitä tiedän. Yritän vältellä sellaisiin tilanteisiin joutumista. Kerran juhannuksena grillasi jotain missä herkkusienen päälle kiedotaan joku kinkku tai pekoni. Ihan hirveää.

Käristetty liha haisee kuvottavalle ja haju tarttuu myös ihmisen vaatteisiin ja hiuksiin. Kerran asiakkaakseni tuli ihminen joka oli syönyt tai tehnyt paistettua jauhelihaa, joudun pidättelemään yrjöä koko tapaamisen ajan. Ja tästä on jo 20 vuotta aikaa mutta oli niin painajaismainen tilanne.

Kyllä minua säälittää ihmiset jotka joutuvat syömään lihaa, kamala kohtalo kun eivät osaa olla ilman.

Vierailija
102/106 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä ja kyllä voin myöntää sen, että liha mielestäni maistuu hyvälle. Mielestäni kuitenkin eläinten elämä ja hyvinvointi on tärkeämpää kuin oma makuelämykseni. Tykkään kyllä kasvisruuistakin, joten pahaa ruokaa minun ei tarvitse koskaan syödä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihan grillailu on yksi vastenmielisimmistä asioista mitä tiedän. Yritän vältellä sellaisiin tilanteisiin joutumista. Kerran juhannuksena grillasi jotain missä herkkusienen päälle kiedotaan joku kinkku tai pekoni. Ihan hirveää.

Jospa et tykkää herkkusienistä? Kinkku ja pekoni ovat kyllä ihan ok.

Käristetty liha haisee kuvottavalle ja haju tarttuu myös ihmisen vaatteisiin ja hiuksiin. Kerran asiakkaakseni tuli ihminen joka oli syönyt tai tehnyt paistettua jauhelihaa, joudun pidättelemään yrjöä koko tapaamisen ajan. Ja tästä on jo 20 vuotta aikaa mutta oli niin painajaismainen tilanne.

Olisikohan sinulla jokin harvinainen allergia, jonka takia et pysty syömään oikeita ruokia? Oletko käynyt tutkimuksissa?

Kyllä minua säälittää ihmiset jotka joutuvat syömään lihaa, kamala kohtalo kun eivät osaa olla ilman.

Eihän kukaan "joudu" syömään lihaa muuten kuin sen takia että on nälkä, se nyt on osa ihmisen normaalia ravintoa. Säälittää että sinulla on joku vajavaisuus, jonka takia et voi syödä normaalisti. Sinun kannattaisi ehdottomasti selvittää mistä ongelmasi johtuu.

Vierailija
104/106 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota erityisemmin vaikeuksia, koska en ole koskaan välittänyt punaisesta lihasta.

T: Aloitteleva vegetaristi/vegaani

Jos vegaani muuttuu zombiksi, niin pystyykö hän tällöinkin vastustamaan haluaan syödä lihaa?

- I thought you were a zombie.

- No, I don't even eat meat, I am a vegetarian. A vegan actually.

Vierailija
105/106 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi helvetti, meinasi viimeksi oksennus tulla jo pelkästään siitä löyhkästä.

Niin minullekin meinaa tulla oksennus jostain nyhtösoijarihmaviritelmästä.

Vierailija
106/106 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt lihaa vuosiin eettisistä syistä. Monta kertaa ollaan grillattu miehen kanssa, se syö lihaa mutta mä erilaisia kasvismakkaroita ja pihvejä.