Vierailija

... yritä opetella tykkäämään miesten harrastuksia. Katsokaa välillä lätkää, jännittäkää Kimin ajoa, katsokaa koko viikonloppu Kummelia ja Monty Pythonia. Selatkaa välillä autolehtiä, juokaa joskus punkun sijaan. Olisitte miehille paljon mukavampaa ja tasokkaampaa seuraa, kun harrastuksenne eivät olisi niin outoja ja tylsiä. Löytyisi yhteisiä puheenaiheita ja olisitte kiinnostavia ihmisiä.

• ylös 11
  • alas 102

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Miksi? Monty Python on noista menettelee, mikään muu ei kiinnosta. Liian paljon paikallaan olemista nuo sun mielenkiinnot. Mieluiten lähden miehelle lohta soutamaan kuin istun tuijottamassa jotain. 

• ylös 50
  • alas 2
Vierailija

Sulla Ap. on aika yksi ulotteinen kuva erityisesti korkeakoulutetuista naisita, miten heidän tulisi olla (muka) tasokkaampia. - Ettei vain itselläsi olisi suuria vakeuskia edetä seuraavalle tasolle...  

• ylös 50
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi? Monty Python on noista menettelee, mikään muu ei kiinnosta. Liian paljon paikallaan olemista nuo sun mielenkiinnot. Mieluiten lähden miehelle lohta soutamaan kuin istun tuijottamassa jotain. 

Mitä vikaa paikallaan istumisessa on? Sitähän harrastukset yleensä on että katsotaan jotain yhdessä.

• ylös 3
  • alas 43
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla Ap. on aika yksi ulotteinen kuva erityisesti korkeakoulutetuista naisita, miten heidän tulisi olla (muka) tasokkaampia. - Ettei vain itselläsi olisi suuria vakeuskia edetä seuraavalle tasolle...  

Siis miksei muka ihmisten pitäisi omaksua vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen kohteita? Eikös monilla korkeakoulutetuilla naisilla ole vaikeuksia löytää miestä? Tässähän on vinkkejä. Kyllä se on aina hyvä kun on yhteisiä harrastuksia ettei tarvitse keksiä tikusta asiaa treffeillä.

• ylös 2
  • alas 30
Vierailija

Miksi miehet eivät nosta omaa tasoaan korkeammalle ja hakeudu kulttuuriharrastusten pariin? Miksi juuri naisen pitäisi taipua ja vaipua kotisohvalle katsomaan ö-luokan mieshuumoria, juomaan kaljaa ja samalla rahvaanomaistua miehen tasolle?

• ylös 73
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät nosta omaa tasoaan korkeammalle ja hakeudu kulttuuriharrastusten pariin? Miksi juuri naisen pitäisi taipua ja vaipua kotisohvalle katsomaan ö-luokan mieshuumoria, juomaan kaljaa ja samalla rahvaanomaistua miehen tasolle?

No kun sitä niin paljon tapahtuu, että erityisesti korkeakoulutetut naiset valittavat että miesten pitäisi olla kulturellimpia ja samalla väheksyvät miesten tyypillisiä harrastuksia, niin ajattelin että josko tällä kertaa toistepäin. Tasa-arvo jne :)

AP

• ylös 3
  • alas 29
Vierailija

Olet käsitänyt akateemiset naiset väärin. He ovat luultavimmin ihmisryhmä jota miesten miellyttäminen kiinnostaa kaikista vähiten. Taloudellinen riippumattomuus miehestä on naisen näkökulmasta upea keksintö, saamme vihdoin rauhan teistä.

• ylös 77
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuten muuten sinäkin teit, eli vähättelet miesten kiinnostuksenkohteita. Minulle ainakin tulee sellainen olo, että "siinä vasta nainen jonka haluaisin omaksi, ihana sivistynyt elegantti nainen!"

AP

• ylös 3
  • alas 17
Vierailija

Tykkään omasta tasostani niin paljon että en halua toisille tasoille. Olen muutenkin kaikin puolin elämääni tyytyväinen, toisin kuin (ilmeisesti) sinä omaasi.

terveisin akateeminen nainen.

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa paikallaan istumisessa on? Sitähän harrastukset yleensä on että katsotaan jotain yhdessä.

Et voi olla tosissasi? Nyt se pizzalaatikko pois sylistä ja lenkille siitä, senkin laiska sohvaperuna, jolta menee elämä ohi telkkaria tuijottaessa! Saattais ne naisetkin enemmän kiinnostua susta, jos et nördeilis niin paljon ruudun ääressä.

• ylös 16
  • alas 6
Vierailija

Meillä on miehen kanssa yksi yhteinen harrastus: Seksi. 16 vuotta yhdessä ja edelleenkin harrastetaan yhdessä tätä lajia.

• ylös 27
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet käsitänyt akateemiset naiset väärin. He ovat luultavimmin ihmisryhmä jota miesten miellyttäminen kiinnostaa kaikista vähiten. Taloudellinen riippumattomuus miehestä on naisen näkökulmasta upea keksintö, saamme vihdoin rauhan teistä.

Ei jotenkin kuulosta siltä, että sulla on tasapainoinen suhde miehiin. Onko jotain ikävää tapahtunut? :(

AP

• ylös 2
  • alas 29
Vierailija

Hei ap, Suomessa naisten ei tarvitse. Ymmärrätkö? Koulutus tuo taloudellisen riippumattomuuden ja täydellisen valinnanvapauden. Emme asu missään itäisessä barbaarimassa.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi? Nyt se pizzalaatikko pois sylistä ja lenkille siitä, senkin laiska sohvaperuna, jolta menee elämä ohi telkkaria tuijottaessa! Saattais ne naisetkin enemmän kiinnostua susta, jos et nördeilis niin paljon ruudun ääressä.

MITÄ VIKAA MUN OOPPERA- JA TEATTERIHARRASTUKSISSA ON? TAI VAGINAMONOLOGEISSA? MÄ LUULIN ETTÄ NE OLIS IHAN OK JA SIVISTYNEET KALLION NAISET TYKKÄIS?

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei ap, Suomessa naisten ei tarvitse. Ymmärrätkö? Koulutus tuo taloudellisen riippumattomuuden ja täydellisen valinnanvapauden. Emme asu missään itäisessä barbaarimassa.

Siis tarkoitat ettei ole tärkeää omaksua vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen kohteita, vaan on ihan hyvä sellaisenaan? Mitä?

AP

• ylös 0
  • alas 12
Vierailija

Mun aviomies ei noista mitään tekis, kummelia ja monty Pythonia kattois mutta ei koko viikonloppua. Enkä itse haluis miestä joka vain noista jutuista tykkäisi tai kykenisi keskustelemaan.

Vierailija

Jos mun on pakko lukea jotain autolehteä, niin kai miehen on sitten vastavuoroisesti lähdettävä mun kanssa katsomaan oopperaa? Onneksi oma mieheni ei välitä autolehdistä, kaljottelusta tai Kummeleista. Ei tarvitse siis harrastaa sellaista mistä en itse pidä.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuten muuten sinäkin teit, eli vähättelet miesten kiinnostuksenkohteita. Minulle ainakin tulee sellainen olo, että "siinä vasta nainen jonka haluaisin omaksi, ihana sivistynyt elegantti nainen!"

AP

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä juuri sinä haluat. Kysyin kerran töissä nuorilta miehiltä millainen on heidän ihannenaisensa. Mykkä suihinottaja jolla on lattapää jotta tuopin voi laskea siihen. Kenelläkään heistä ei kuitenkaan ole sellaista vaimoa joten miesten puheet ovat hölynpölyä.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
... yritä opetella tykkäämään miesten harrastuksia. Katsokaa välillä lätkää, jännittäkää Kimin ajoa, katsokaa koko viikonloppu Kummelia ja Monty Pythonia. Selatkaa välillä autolehtiä, juokaa joskus punkun sijaan. Olisitte miehille paljon mukavampaa ja tasokkaampaa seuraa, kun harrastuksenne eivät olisi niin outoja ja tylsiä. Löytyisi yhteisiä puheenaiheita ja olisitte kiinnostavia ihmisiä.

Pitää kyl tälleen miehenä sanoa, että ainut noista joka ajoittain kiinnostaa on Kummeli, eikä sekään aina, tai edes usein. En tiedä minkä takia, mutta olen enemmän kiinnostunut naisten meikeistä kuin siitä, et miten autot toimii.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.