Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset (erityisesti korkeakoulutetut) yritä olla tasokkaampia ja...

Vierailija
15.06.2016 |

... yritä opetella tykkäämään miesten harrastuksia. Katsokaa välillä lätkää, jännittäkää Kimin ajoa, katsokaa koko viikonloppu Kummelia ja Monty Pythonia. Selatkaa välillä autolehtiä, juokaa joskus punkun sijaan. Olisitte miehille paljon mukavampaa ja tasokkaampaa seuraa, kun harrastuksenne eivät olisi niin outoja ja tylsiä. Löytyisi yhteisiä puheenaiheita ja olisitte kiinnostavia ihmisiä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että tasokkaammat naiset välittää enemmän ulkonäöstään ja on mukavia, mutta ilmeisesti mun tarvitseekin vaan opetella juomaan kaljaa ja lukemaan autolehtiä. Ilmeisesti mä olen ymmärtänyt tasokkuuden jotenkin väärin.

Vierailija
22/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Monty Python on noista menettelee, mikään muu ei kiinnosta. Liian paljon paikallaan olemista nuo sun mielenkiinnot. Mieluiten lähden miehelle lohta soutamaan kuin istun tuijottamassa jotain. 

Mitä vikaa paikallaan istumisessa on? Sitähän harrastukset yleensä on että katsotaan jotain yhdessä.

Et voi olla tosissasi? Nyt se pizzalaatikko pois sylistä ja lenkille siitä, senkin laiska sohvaperuna, jolta menee elämä ohi telkkaria tuijottaessa! Saattais ne naisetkin enemmän kiinnostua susta, jos et nördeilis niin paljon ruudun ääressä.

MITÄ VIKAA MUN OOPPERA- JA TEATTERIHARRASTUKSISSA ON? TAI VAGINAMONOLOGEISSA? MÄ LUULIN ETTÄ NE OLIS IHAN OK JA SIVISTYNEET KALLION NAISET TYKKÄIS?

AP

No sori, sä nyt vaan tuossa aloituksessasi satuit puhumaan LÄTKÄSTÄ ja FORMULOISTA. Ja sitten perään totesit, että "HARRASTUKSET ON YLEENSÄ SITÄ, ETTÄ KATSOTAAN JOTAIN YHDESSÄ". Ymmärrätkö kenties, mistä johtopäätökseni vedin?

No, enivei, mun mielestä sulla on vähän suppea näkemys siitä, mitä naisten kanssa voi harrastaa. Oletko koskaan kokeillut esim. paritansseja, pyöräretkeä, piknikkiä luonnon helmaan? Suosittelen lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tasokas olo miehestä, joka harrastaa lätkän ja formulan katsomista sohvalla maaten ja kaljaa juoden. Jätän väliin jatkossakin tällaiset tasokkaat urokset ja pysyttelen ihan tällä omalla, huonolla tasollani.

Ylipäänsä kotona jäkittäminen on minusta aika tylsää. Tai siis tykkään tehdä sitä, mutta vain yksin. Miestä en tarvitse siihen, että istun kotona ja katson telkkaria.

Jos olen miehen kanssa, tykkään nimenomaan tehdä asioita. Tykkään käydä kulttuuritapahtumissa, keikoilla, festareilla, ulkona syömässä, liikkumassa ja ulkoilemassa. 

Jos miehellä on kesämökki missä voin riehua raivaussahan kanssa, tästä plussaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
24/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi ihan oksettaa. Olen mieluummin yksin kun harrastan moista!

Vierailija
25/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät nosta omaa tasoaan korkeammalle ja hakeudu kulttuuriharrastusten pariin? Miksi juuri naisen pitäisi taipua ja vaipua kotisohvalle katsomaan ö-luokan mieshuumoria, juomaan kaljaa ja samalla rahvaanomaistua miehen tasolle?

Kuten muuten sinäkin teit, eli vähättelet miesten kiinnostuksenkohteita. Minulle ainakin tulee sellainen olo, että "siinä vasta nainen jonka haluaisin omaksi, ihana sivistynyt elegantti nainen!"

AP

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä juuri sinä haluat. Kysyin kerran töissä nuorilta miehiltä millainen on heidän ihannenaisensa. Mykkä suihinottaja jolla on lattapää jotta tuopin voi laskea siihen. Kenelläkään heistä ei kuitenkaan ole sellaista vaimoa joten miesten puheet ovat hölynpölyä.

Ei sun kannatakaan kiinnostua mun haluista. Mä olen yks saatanan juntti ja mulla on niin huonot elintavat ettei seisois vaikka saisin harrastaa ryhmäseksiä kaikkien miss Suomi -finalistien kanssa. Mut mä soitin yhelle hipsterikaverille, joka pyörittää jotain kasviskauppaa... siis mitä ne on ne jotka syö vaan rehuja niin kun jänikset? Ai niin, leguaanit. Joo siis sillä on leguaanikauppa ja sekin kattoo jumalauta Kummelia, jalkapalloa ja vieläpä käy SM-liigapeleissä. Mä kysyin siltä että mitä se on mieltä naisesta jonka mielestä hänen harrastukset on ö-luokkaa ja rahvaanomaista. Sanoi, ettei voisi ikinä seurustella moisen natsin kanssa.

Mut ehkä sä kuitenkin jonkun löydät :)

AP

Vierailija
26/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Monty Python on noista menettelee, mikään muu ei kiinnosta. Liian paljon paikallaan olemista nuo sun mielenkiinnot. Mieluiten lähden miehelle lohta soutamaan kuin istun tuijottamassa jotain. 

Mitä vikaa paikallaan istumisessa on? Sitähän harrastukset yleensä on että katsotaan jotain yhdessä.

Et voi olla tosissasi? Nyt se pizzalaatikko pois sylistä ja lenkille siitä, senkin laiska sohvaperuna, jolta menee elämä ohi telkkaria tuijottaessa! Saattais ne naisetkin enemmän kiinnostua susta, jos et nördeilis niin paljon ruudun ääressä.

MITÄ VIKAA MUN OOPPERA- JA TEATTERIHARRASTUKSISSA ON? TAI VAGINAMONOLOGEISSA? MÄ LUULIN ETTÄ NE OLIS IHAN OK JA SIVISTYNEET KALLION NAISET TYKKÄIS?

AP

No sori, sä nyt vaan tuossa aloituksessasi satuit puhumaan LÄTKÄSTÄ ja FORMULOISTA. Ja sitten perään totesit, että "HARRASTUKSET ON YLEENSÄ SITÄ, ETTÄ KATSOTAAN JOTAIN YHDESSÄ". Ymmärrätkö kenties, mistä johtopäätökseni vedin?

No, enivei, mun mielestä sulla on vähän suppea näkemys siitä, mitä naisten kanssa voi harrastaa. Oletko koskaan kokeillut esim. paritansseja, pyöräretkeä, piknikkiä luonnon helmaan? Suosittelen lämpimästi.

Sun pitää puhua selkeämmin. Jos ongelmana on se, että istutaan paikallaan, niin silloin mun on pakko myydä oopperan kausilippu. Hitto, olin jo melkein Huuto.netissä laittamassa ilmoitusta ilmoille.

AP

Vierailija
27/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... yritä opetella tykkäämään miesten harrastuksia. Katsokaa välillä lätkää, jännittäkää Kimin ajoa, katsokaa koko viikonloppu Kummelia ja Monty Pythonia. Selatkaa välillä autolehtiä, juokaa joskus punkun sijaan. Olisitte miehille paljon mukavampaa ja tasokkaampaa seuraa, kun harrastuksenne eivät olisi niin outoja ja tylsiä. Löytyisi yhteisiä puheenaiheita ja olisitte kiinnostavia ihmisiä.

No minä juon olutta, harvemmin muuta tulee kiskottuakaan jos viihteellä käy. Seuraan lätkää, montaa muutakin lajia (nytkin jalkapallo pauhaa), mutta autourheilusta en tykkää. Tykkään käydä festareilla ja istun mieluummin pubissa hyvässä seurassa tai rokkibaarissa, kuin diskopaikoissa. Mitäpä muuta? Mistä löytäisin itselleni miehen? Terv. maisterin paprut taskussa, ilmeisesti antinainen...

Vierailija
28/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, ihanan stereotyyppiset "miesten harrastukset". Meillä minä olen esim. paljon kiinnostuneempi urheilusta kuin mies. En koe, että kiinnostuksenkohteet on tuolla tavoin sukupuolisidonnaisia. Ja yhteisiä puheenaiheita löytyy ihan universaaleista ihmiselämää koskevista asioista, ei mistään erityisistä miesten/naisten jutuista.

Vierailija
29/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei vitsit vitsinä... mitäs olette korkeakoulutetut naiset mieltä mun kaverista ihan näin harrastusten perusteella: käy Jokerien peleissä, lukee autolehtiä, katsoo mm. Kummeliviihdettä, kuuntelee konemusiikkia, käy kuntosalilla ja tykkää heittää todella härskiä läppää?

Vierailija
30/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei akateemisia sivistyneitä miehiä kiinnosta noi. Tai ehkä osa noista, mutta ei ainakaan pelkästään noi. En mä halua mitään junttia duunarimiestä, joka kattoo formulaa, olen mieluummin yksin.

Vierailija
31/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ymmärtänyt väärin. Ne on miehiä, jotka ei osaa olla yksin. Miesten terveys paranee avioliitossa ja elinikä pitenee. Naiset pärjäävät ihan hyvin yksinkin, jos tarpeeksi tasokkaita miehiä ei löydy. Tämän takia miesten pitää parantaa tasoaan tai oppia olemaan onnellisia sinkkuna, kuten naisetkin ovat.

Vierailija
32/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei vitsit vitsinä... mitäs olette korkeakoulutetut naiset mieltä mun kaverista ihan näin harrastusten perusteella: käy Jokerien peleissä, lukee autolehtiä, katsoo mm. Kummeliviihdettä, kuuntelee konemusiikkia, käy kuntosalilla ja tykkää heittää todella härskiä läppää?

Niin ja itseasiassa formuloitakin katsoo, nyt kun muistelen.

AP

Vierailija
33/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäisi tehdä kaikki käsikädessä?yhdessä voi olla muutenkin ilman,että tuijotellaan formuloita sylikkäin.

Vierailija
34/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät nosta omaa tasoaan korkeammalle ja hakeudu kulttuuriharrastusten pariin? Miksi juuri naisen pitäisi taipua ja vaipua kotisohvalle katsomaan ö-luokan mieshuumoria, juomaan kaljaa ja samalla rahvaanomaistua miehen tasolle?

Kuten muuten sinäkin teit, eli vähättelet miesten kiinnostuksenkohteita. Minulle ainakin tulee sellainen olo, että "siinä vasta nainen jonka haluaisin omaksi, ihana sivistynyt elegantti nainen!"

AP

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä juuri sinä haluat. Kysyin kerran töissä nuorilta miehiltä millainen on heidän ihannenaisensa. Mykkä suihinottaja jolla on lattapää jotta tuopin voi laskea siihen. Kenelläkään heistä ei kuitenkaan ole sellaista vaimoa joten miesten puheet ovat hölynpölyä.

Ei sun kannatakaan kiinnostua mun haluista. Mä olen yks saatanan juntti ja mulla on niin huonot elintavat ettei seisois vaikka saisin harrastaa ryhmäseksiä kaikkien miss Suomi -finalistien kanssa. Mut mä soitin yhelle hipsterikaverille, joka pyörittää jotain kasviskauppaa... siis mitä ne on ne jotka syö vaan rehuja niin kun jänikset? Ai niin, leguaanit. Joo siis sillä on leguaanikauppa ja sekin kattoo jumalauta Kummelia, jalkapalloa ja vieläpä käy SM-liigapeleissä. Mä kysyin siltä että mitä se on mieltä naisesta jonka mielestä hänen harrastukset on ö-luokkaa ja rahvaanomaista. Sanoi, ettei voisi ikinä seurustella moisen natsin kanssa.

Mut ehkä sä kuitenkin jonkun löydät :)

AP

Löydän? Ei minun elämäni ole miehen etsimistä ja löytämistä. Sinulla on kohtuullisen vanhanaikainen käsitys naisten elämästä. Minut löysi yksi aika juntti maalaismies jonka kanssa harrastamme remontointia, rakastelua ja politiikasta väittelyä silloin kun tapaamme.

Vierailija
35/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ymmärtänyt väärin. Ne on miehiä, jotka ei osaa olla yksin. Miesten terveys paranee avioliitossa ja elinikä pitenee. Naiset pärjäävät ihan hyvin yksinkin, jos tarpeeksi tasokkaita miehiä ei löydy. Tämän takia miesten pitää parantaa tasoaan tai oppia olemaan onnellisia sinkkuna, kuten naisetkin ovat.

Okei. Kuuntelen nöyränä. Kerro mulle että mille tasolle nousee milläkin harrastuksilla?

AP

Vierailija
36/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No niin, moniko nainen antaisi tältä seisomalta pakit miehelle, jota kiinnostaa jääkiekko, formulat, autolehdet, konemusiikki, Kummeli, kuntosali ja joka saattaa poikaporukassa kertoa ne kaikista härskeimmät jutut?

AP

37/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa harrastuksissa ei ole mitään vikaa. Veljeni on todella korkeasti koulutettu, ja hän on korkeassa asemassa työelämässä. Ja hän harrastaa kaikkia noita.

Paitsi. Ei sitä "härskiä läppää" koska siinä näkyy se ero koulutetun ja ei-koulutetun välillä. Eli tietty sivistystaso. Itse en seurustelisi "härskiä läppää" heittävän miehen kanssa, koska joutuisin kuitenkin häpeämään hänen käyttäytymistään ystävieni ja perheeni seurassa. Yleensäkin huomiohakuinen "läpän heitto" on todella rasittavaa. Aito kyky keskusteluun ja vastavuoroisuuteen on valttia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
38/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No niin, moniko nainen antaisi tältä seisomalta pakit miehelle, jota kiinnostaa jääkiekko, formulat, autolehdet, konemusiikki, Kummeli, kuntosali ja joka saattaa poikaporukassa kertoa ne kaikista härskeimmät jutut?

AP

Ei tuo voi olla kuin joku maaseudulle jäänyt juntti peräkammarinpoika, eihän? En kyllä voisi kuvitella mitään tuollaisen miehen kanssa. Tuossahan on kaikki ankeimmat kalja kädessä tapahtuvat harrastukset.

Vierailija
39/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Kuuntelen nöyränä. Kerro mulle että mille tasolle nousee milläkin harrastuksilla?

AP

Kokonaisuus ratkaisee, kuten hyvin tiedät. Oman kiinnostavuuden väkisin nostamista helpompaa on varmaan kuitenkin opetella pitämään huolta itsestään ja löytää onni muista ihmisistä riippumatta. Mgtow vai mikä se on.

40/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Nuo muut asiat on täysin epäolennaisia. Ketä kiinnostaa lukeeko joku jotain autolehtiä vai ei.

Käytöstavat, ne on se juttu. Eli pakit tulisi meikäläiseltä.

Ps. Mäkin muuten tykkään katsoa formuloita, ja konemusastakin tykkään (siis aidosta teknosta tyyliin gabber, en mistään eurodiscosta)

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi