Lue keskustelun säännöt.
Voiko 35+ kouluttautua?
27.06.2026 |
On takana reipasta alkoa ja pössyttelyä. Näyttäis että joku DI-ala vois olla hyvä valinta, lukiosta on kyl aikaa eikä matikka ollut pitkä.
Ei jaksais enää tätä roadmanin arkee.
Kommentit (4)
No nyt sulla on koko vuosi aikaa harjoitella pääsykokeeseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
No nyt sulla on koko vuosi aikaa harjoitella pääsykokeeseen.
Näin on, eikä näytä mitenkään mahdottomilta vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Ap on psykoosi-Pekko PAINU AP V*TTUUN!!
Haha en oo Pekko mutta ok 😅
Ap on psykoosi-Pekko PAINU AP V*TTUUN!!