Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset (erityisesti korkeakoulutetut) yritä olla tasokkaampia ja...

Vierailija
15.06.2016 |

... yritä opetella tykkäämään miesten harrastuksia. Katsokaa välillä lätkää, jännittäkää Kimin ajoa, katsokaa koko viikonloppu Kummelia ja Monty Pythonia. Selatkaa välillä autolehtiä, juokaa joskus punkun sijaan. Olisitte miehille paljon mukavampaa ja tasokkaampaa seuraa, kun harrastuksenne eivät olisi niin outoja ja tylsiä. Löytyisi yhteisiä puheenaiheita ja olisitte kiinnostavia ihmisiä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei vitsit vitsinä... mitäs olette korkeakoulutetut naiset mieltä mun kaverista ihan näin harrastusten perusteella: käy Jokerien peleissä, lukee autolehtiä, katsoo mm. Kummeliviihdettä, kuuntelee konemusiikkia, käy kuntosalilla ja tykkää heittää todella härskiä läppää?

Niin ja itseasiassa formuloitakin katsoo, nyt kun muistelen.

AP

No niin, moniko nainen antaisi tältä seisomalta pakit miehelle, jota kiinnostaa jääkiekko, formulat, autolehdet, konemusiikki, Kummeli, kuntosali ja joka saattaa poikaporukassa kertoa ne kaikista härskeimmät jutut?

AP

Härskeimmät jutut? Varmaan kääntyisin kantapäilläni ja kävelisin toiseen suuntaan. Tylsä ja juntti.

Aijai. Itse asiassa kyseessä on mies, jonka saatat löytää ravintolasta hienossa puvussa juomasta jotain mihin monella ei ole varaa ja käyttämästä outoa ammattisanastoa, josta et ymmärrä mitään. Kyseinen mies on myös feministi, puhuu joskus tasa-arvosta sellaisessakin seurassa jossa moni mies ei uskaltaisi. Sosiaalisesti lahjakas ja itsevarmakin. Hauska kaiken lisäksi. Ja kyllä, saattaa kertoa ne härskeimmät jutut illanvietoissa. Korkeakoulutetut naiset roikkuvat tuollaisissa miehissä.

Ne ennakkoluulot, ne ennakkoluulot :)

AP

Liian huono minun makuuni. Tapailen vain virheettömiä miehiä!

T. tradenomimamma 90 kg

Vierailija
62/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikkönen on ihan paska kuski. En koskaan seurustelisi miehen kanssa, joka kannustaa keskinkertaista kuskia vain siksi, että tämä sattuu olemaan suomalainen. Pataan on tullut ja tulee niin Alonsolle kuin Vetteliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä saisin siitä, että teeskentelisin pitäväni ap. kuvaaman miehen harrastuksista? Ilmeisesti saisin kaikella tällä vaivannäöllä ja teeskentelyllä lapsellisen miehen, joka odottaa minulta jatkossakin myöntymistä muissa asioissa. Pian sitä sitten asuttaisiin jossain hevon vitussa, äänestettäisiin porukalla perussuomalaisia, halveksuttaisiin joukolla sivistystä ja koulutusta, ajetaan yhdessä traktorilla ympäri peltoa, haistaan yhdessä lannalle ja sonnalle, mahdolliset lapsetkin pitänee kasvattaa isukin arvoihin, eli halveksimaan kaikkea kulttuuria ja pitämään arvossa ainoastaan niitä aitoja mieshuumorin tuotteita, eli Kummelia ja pieruvitsejä. Porukalla päästäisimme yhdessä ilmaa ja nauraisimme samalla, ihan helkutin hienolta kuulostaa. Saisin kaiketi antaa periksi kiltisti myös muissakin asioissa ja naisena mulle kuuluisi juuri niiden puhkipiertyjen kalsarien pesu ym. ja kaikki yllä mainittu paska.

Vierailija
64/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Hyvän miehen olen saanut teeskentelemättä, ja mitä sillä kaljalla ja penkkiurheilulla saisi? Ei ainakaan mieleistään seuraa. Parinvalinta, jos mikä, on sellainen tilanne, missä on oltava itsekäs.

Vierailija
65/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei vitsit vitsinä... mitäs olette korkeakoulutetut naiset mieltä mun kaverista ihan näin harrastusten perusteella: käy Jokerien peleissä, lukee autolehtiä, katsoo mm. Kummeliviihdettä, kuuntelee konemusiikkia, käy kuntosalilla ja tykkää heittää todella härskiä läppää?

Niin ja itseasiassa formuloitakin katsoo, nyt kun muistelen.

AP

No niin, moniko nainen antaisi tältä seisomalta pakit miehelle, jota kiinnostaa jääkiekko, formulat, autolehdet, konemusiikki, Kummeli, kuntosali ja joka saattaa poikaporukassa kertoa ne kaikista härskeimmät jutut?

AP

Härskeimmät jutut? Varmaan kääntyisin kantapäilläni ja kävelisin toiseen suuntaan. Tylsä ja juntti.

Aijai. Itse asiassa kyseessä on mies, jonka saatat löytää ravintolasta hienossa puvussa juomasta jotain mihin monella ei ole varaa ja käyttämästä outoa ammattisanastoa, josta et ymmärrä mitään. Kyseinen mies on myös feministi, puhuu joskus tasa-arvosta sellaisessakin seurassa jossa moni mies ei uskaltaisi. Sosiaalisesti lahjakas ja itsevarmakin. Hauska kaiken lisäksi. Ja kyllä, saattaa kertoa ne härskeimmät jutut illanvietoissa. Korkeakoulutetut naiset roikkuvat tuollaisissa miehissä.

Ne ennakkoluulot, ne ennakkoluulot :)

AP

Kuulostaa tosi mauttomalta tyypiltä. Miksi kukaan joisi jotain, johon muilla ei ole varaa? Mitä se edes olisi, ja maksaako se jotain satoja tuhansia? Miksi kukaan puhuu ravintolassa ammattisanastoa (sellainen toki kaikilla aloilla on, ja ei sitä muut ymmärrä, joten sen mainitseminen on aika turhaa)? Ylipäätään, tutustun ihmisiin mieluummin muualla kuin ravintolassa.

Vierailija
66/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin Tinderistä löytää miestä, joka harrastaisi/seuraisi urheilua, tykkäisi autoista ja livekeikoista. Eipä löytynyt +35 ikäluokassa. Yhdelläkin ei edes ollut ajokorttia, yksi kertoi pelanneensa pienenä lentopalloa, yksi harrasti nyt aikuisena keilausta ja kuunteli musiikkia=omisti stereot. Nää miehet oli ihan muumioita. 

67/67 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen naisen pitäisi miettiä vähän omaa ajatusmaailmaansa. Sen todistaa tämäkin ketju: täynnä miesten harrastusten halveksimista. Kertoo jotain siitä ettei näillä naisilla ole asiat kovin hyvin. Mietipä vastaavasti miestä, joka halveksii naisten tyypillisiä mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia. Mitä ajattelet tällaisesta miehestä? Aivan, pitäisit häntä karseana lassukkana.

Itse asiassa suurin osa miehistä halveksuu naisten harrastuksia, esim. meikkaamista, muotiblogien seuraamista ym. naisten hömppää.

Mitä sitten?

En minä pidä niin ajattelevia miehiä lassukkoina, totean vaan, että miehet ja naiset ovat kiinnostuneet eri asioista. En minäkään kauheasti arvosta miesten sohvalla piereskelyä ja kaljan juontia, mutta jokainen saa viettää aikansa kuten haluaa. En ole itsekään kiinnostunut siitä, mitä muut ajattelevat minun harrastuksistani. Ne ovat varmasti useimpien mielestä ihan helvetin tyhmiä.

Ja miksi pitäisi ylipäänsä olla kiinnostunut samoista asioista? Usein kiinnostavinta seuraa ovat ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita ihan eri asioista. Heiltä voi oppia uutta.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän