Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friendzone - onko ystävyys naisen kanssa joku kauhea asia?

Vierailija
15.06.2016 |

Mikä siinä on ettei voi naisen kanssa jäädä ystäväksi? Ovatko naiset näille miehille vain seksiä varten olevia välineitä, jotain mihin tyhjentää säkkinsä ja mikään normaali ihmissuhde ei onnistu?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vuosien päästä.

Vierailija
2/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzonesta valittavat ovat ihmisiä, jotka eivät muutenkaan nähneet naista kuin seksikumppanina ja sen takia teeskentelivät olevansa ystäviä. Eli ei siinä ystävyydestä märistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on kai se, että mies etsii siitä naisesta nimenomaan seksi/parisuhdekumppania ja sitten pettyy kun nainen ei halua kuin ystäväksi.

Olen itse naisena ollut usein tässä tilanteessa, ja minun näkökulmastani ongelma on, että nämä miehet ei tee kunnolla selväksi että haluavat muutakin kuin ystävyyttä. Jos tekisivät, olisin torjunut heti ja olisi säästetty molemmilta paljon aikaa ja vaivaa. Mutta ei. He alkavat ystäviksi, eivät ikinä flirttaa, vihjaa mitenkään muuhun kiinnostukseen kuin kiinnostukseen ystävänä. Ja minä sitten kohtelen ystävänä. Joskus puolen vuoden tai vuoden päästä tulee sitten joku känninen purkaus että miten minä kusipää olen tylysti hänet "friendzonettanut"... No daa, ihan itse on itsensä friendzonettanut...

Vierailija
4/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetään että assburgerius on naisissa harvinaisempaa, mutta välillä ei tunnu siltä kun tätä palstaa lukee.

Vierailija
5/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutku mä olen niiiiin mukava ja kiltti mies

Vierailija
6/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzone on miehen mittapuulla epäonnistumisen ja torjutuksi tulemisen merkki. Mies on kilpaileva olento, mies haluaa voittaa, mies haluaa tuntea itsensä halutuksi. En ole kiinnostunut olemaan osa naisen ''haaremia'', siellä on jokaiselle miehelle oma paikkansa riippuen miehen taidoista, remonttireiskasta taitavaan keskustelijaan eli terapeuttiin. Minkä osan sinä mies olet ottanut tai saanut? Niimpä.

Vierailija
7/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä selitetty asia yksinkertaisesti: https://i.imgur.com/bnqILcS.jpg Gentkesiritkin voivat käydä lukemassa ja oppia jotakin ennen kuin tulevat tippaamaan fedoraansa viestiketjuun.

Vierailija
8/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitetään että assburgerius on naisissa harvinaisempaa, mutta välillä ei tunnu siltä kun tätä palstaa lukee.

Niin että ajatuksiako tässä pitäisi osata naisena lukea?

9/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friendzonesta valittavat ovat ihmisiä, jotka eivät muutenkaan nähneet naista kuin seksikumppanina ja sen takia teeskentelivät olevansa ystäviä. Eli ei siinä ystävyydestä märistä.

Harva nainen on niin mielenkiintoinen, että jaksaisi olla ystävä. Ja jos on mielenkiintoinen, niin silloin yleensä myös parisuhdemateriaalia ja vituttaa olla "pelkkä" ystävä.

Vierailija
10/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ystävyys naisen kanssa ei ole vastenmielistä. Kyllä, ystävyys ihastuksen kohteen kanssa on vastenmielistä. Vitun ankeaa miesten aliarvioimista koko aloitus.

-mies

Vierailija
11/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friendzone on miehen mittapuulla epäonnistumisen ja torjutuksi tulemisen merkki. Mies on kilpaileva olento, mies haluaa voittaa, mies haluaa tuntea itsensä halutuksi. En ole kiinnostunut olemaan osa naisen ''haaremia'', siellä on jokaiselle miehelle oma paikkansa riippuen miehen taidoista, remonttireiskasta taitavaan keskustelijaan eli terapeuttiin. Minkä osan sinä mies olet ottanut tai saanut? Niimpä.

Ja höpö höpö on. Jos ajattelee tuolla tavalla on pakosti jotakin vikaa itsetunnossa. Itse vaan kohautan olkiani, ei se ihastus tai puoleensavetävyys ole niin isoa asia että se kovin pitkään haittaisi.

Vierailija
12/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joidenkin miesten, ei onneksi kaikkien. Tällä tavalla ajattelevien miesten ei tietysti kannata missään vaiheessa pyrkiä naisten kanssa muuhun kuin seksisuhteeseen. Jos kaveruus/ystävyys ei kiinnosta pitää se tehdä itse selväksi eikä myöhemmin valittaa miksi on jollakin "zonella".

Vierailija
13/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ystävyys naisen kanssa ei ole vastenmielistä. Kyllä, ystävyys ihastuksen kohteen kanssa on vastenmielistä. Vitun ankeaa miesten aliarvioimista koko aloitus.

-mies

Ei, vaan vitun ankeaa naisten aliarvioimista koko typerä friendzone-käsite.

Vierailija
14/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika vaikeeta. Kuitenkin ihan mahdollista, jos ei ole mitään vetoa kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
15/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika vaikeeta. Kuitenkin ihan mahdollista, jos ei ole mitään vetoa kumpaankaan suuntaan.

Silloin ei puhutakaan "friendzonesta", se on pelkkää ystävyyttä. 

Vierailija
16/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on näköjään vähän epäselvyyttä siitä, mitä friendzone on.

Ei friendzone tarkoita sitä, että on ystävä naisen kanssa. Minunkin ystävistäni suurin osa on naisia. Friendzonelle joutuminen tarkoittaa sitä, että toinen ei vastaa romanttisiin tunteisiin mutta pitää (tahallaan tai tahattomasti) yllä sellaista kuvitelmaa, että johonkin ystävyyttä enempään voisi olla mahdollista, vaikka tosiasiassa ei ole. Tämä on ihmiselle aivan kauhea tilanne, ja sen vuoksi friendzonea kannattaa välttää. Tämän vuoksi miehen välttämättä ole fiksua ryhtyä kaveriksi naiselle, josta on vielä hyvin kiinnostunut romanttisesti. Siinä satuttaa itseään.

Vierailija
17/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää mitä friendzone tarkoittaa. Ei siinä mies teeskentele ystävää.

Vierailija
18/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on näköjään vähän epäselvyyttä siitä, mitä friendzone on.

Ei friendzone tarkoita sitä, että on ystävä naisen kanssa. Minunkin ystävistäni suurin osa on naisia. Friendzonelle joutuminen tarkoittaa sitä, että toinen ei vastaa romanttisiin tunteisiin mutta pitää (tahallaan tai tahattomasti) yllä sellaista kuvitelmaa, että johonkin ystävyyttä enempään voisi olla mahdollista, vaikka tosiasiassa ei ole. Tämä on ihmiselle aivan kauhea tilanne, ja sen vuoksi friendzonea kannattaa välttää. Tämän vuoksi miehen välttämättä ole fiksua ryhtyä kaveriksi naiselle, josta on vielä hyvin kiinnostunut romanttisesti. Siinä satuttaa itseään.

https://i.imgur.com/bnqILcS.jpg Tässä siitä oikeasti on kyse.

Vierailija
19/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää mitä friendzone tarkoittaa. Ei siinä mies teeskentele ystävää.

Toki teeskentelee, koska ei kykene näkemään naista kuin seksuaalisena valloituksena. Jos olisi ystävä, niin ei puhuisi mistään yhtä naurettavasta käsitteestä kuin friendzone. 

Vierailija
20/89 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzone-käsitteessä ärsyttää kaikkein eniten se, että se vähättelee naisen - kuten kenen tahansa ihmisen - oikeutta vetää raja ihan juuri siihen kohtaan, mihin sen haluaa vetää.

Sinänsä ymmärrän, että ihastuksen kohteen "hyväksikäyttäminen" on väärin (ts. pyydetään palveluksia ja annetaan ymmärtää jotain, vaikka halutaan olla vain ystäviä), mutta kyseessä ei ole mikään yleinen ilmiö - sitä tapahtuu lähinnä amerikkalaisissa teinikomedioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi