Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkas todennäköisesti minulla on tyvisolusyöpä?

Vierailija
15.06.2016 |

Tiedän että se on melko vaaraton syöpä eikä yleensä lähetä etäpesäkkeitä. En ole sinänsä paniikissa, tuntuu vain että on syöpä. Eli käsivarteeni on ilmestynyt arpimainen pieni läntti, ja syöväthän voivat näyttää myös arvilta. Väri melkein ihonvärinen, hieman punertava. Ei (toistaiseksi) vuoda verta eikä ole mustia tai tummia yksityiskohtia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhutihuu :)

Vierailija
2/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe lukea netistä oireita.

Minullakin ollut kolmatta päivää kova päänsärky. Pelkään aivoverenvutoa ja vaikka mitä.

Olen siis käynyt lääkärissä, sain kipupiikkejä, mutta syy ei selvinnyt. Se huolettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlelääkäri tietää.

Vierailija
4/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

googlelääkäri tietää.

Hyvin usein pienet ihomuutokset menevät vain ihottuman tai jonkun harmittoman piikkiin. Ei tässä varmaan vielä olla kuolemaa tekemässä, niin taidan seurailla länttiä jonkun aikaa.

Vierailija
5/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihotautien erikoislääkärillä, ei tk:n yleislääkärillä ellei ole pakko ja vaadi silloin koepalan ottoa. Minulla on tyvisolusyövät olleet hyvin erilaisia keskenään, ei luomia, vaan yleensä kutisevia karheita alueita tai ihottuman näköisiä. Itse en ole kaikkia tunnistanut ja yksikään yleislääkäri ei myöskään, sama on koskenut okasolusyöpää ja melanoomaa. Tyvisolusyöpäkin muuttuu ajan kanssa pahanlaatuiseksi ja voi tehdä etäpesäkkeitä, jos sitä ei poisteta. Basaliooma on sen esiaste. Varaa lääkäriaka, niin saat selvyyden.

Vierailija
6/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tutun mies kuoli verenmyrkytykseen joka alkoi pikku näppylästä.

Eli meni lääkäriin näyttämään punaista näppylää, pian oli aluesairaalassa, jossa iho kuoriutui pois ja hänellä todettiin verenmyrkytys.

En halua pelotella, oman mielenrauhan takia syytä mennä lääkäriin.

Vaikka ei se lääkärissä käynti autuaaksi tekevä ole. Ei aina syy selviä.

Minullakin crp yli 100, kovat vatsakivut. Ambulanssilla sairaalaan, ultra, syy ei selvinnyt. Sain Litalginiä vastaisuuden varalle.

Vierailija
7/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terveystalo hyvä? Eikös se ole sieltä kalleimmasta päästä...

Vierailija
8/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaaaaa jotain mestaa :)

Vierailija
9/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diacor, Dextra, Mehiläinen, Terveystalo? Mehiläinen on kuulemma paska, Terveystalo rahastusmesta. Vai?

Vierailija
10/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
11/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Terveystaloon saa ajan samantien, täälä Espoossa.

Eikä tarvitse odottaa . Itse pääsin lääk.vastaanotolle 10min. etuajassa

Vierailija
12/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä tänään, ei ole rahaakaan vielä. No varaanko ajan Terveystaloon sitten? En ole pahemmin joutunut ravailemaan lääkärissä elämäni aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme