Vierailija

🌞💕🌻

• ylös 0
  • alas 12

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

En yhtään. Inhoan aurinkoa. Pysyn varjossa tai sisätiloissa aina, kun siihen on mahdollisuus.

t. Kalkkilaivan konemestari

• ylös 37
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En yhtään! En halua vanhentaa ihoani tai saada jonkun ihosyövän!
Varjossakin ruskettuu riittävästi.

• ylös 24
  • alas 6
Vierailija

En ikinä erityisesti ota aurinkoa, mutta mielelläni teen kävelylenkkejä vähissä vaatteissa aurinkoisessa, teen pihahommia jne. Olen tumma ja rusketun todella helposti, joten kesälomilta palatessa olen aina ihan kuparinruskea kun näin teen, vaikken erityisesti makaa auringossa koskaan. Aurinkovoiteita en käytä, ihan turhia mulle kun en pala millään.

• ylös 2
  • alas 13
Vierailija

Mun pitäisi.... Psoriasis. Mutta ku toimistotöissä yrittäjänä, niin missä välissä?? Viime viikonloppuki oli pilvinen....

Fatalji

Vierailija

Monta tuntia päivässä, nyt kun olen lomalla. Muuten jää vähemmälle. Etelän lomalla sitt3n grillataan kunnolla. Aurinkorasvat on käytössä ja johonkin täällä kuollaa kuitenkin. Mieluummin elän elämän siitä nauttien!

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Pari tuntia.

Ja on se kumma, jos otsikossakin sanotaan että vain auringonpalvojille, niin eiköhän lukutaidottomat säntää jäkättämään auringonoton vaaroista. Prkl, perustakaa oma ketju mäkätyksille ja antakaa auringonottajien olla rauhassa edes joskus.

• ylös 15
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monta tuntia päivässä, nyt kun olen lomalla. Muuten jää vähemmälle. Etelän lomalla sitt3n grillataan kunnolla. Aurinkorasvat on käytössä ja johonkin täällä kuollaa kuitenkin. Mieluummin elän elämän siitä nauttien!

Täytyy sanoa tähän, että kun keski-ikäisenä perheenäitinä minulla todettiin melanooma, niin en kyllä ajatellut, että kappas, johonkin täällä kuollaan kuitenkin, niin miksei nyt samantien..:( Jos itse saisit diagnoosin huomenna, niin olisitko oikeasti valmis?

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Inhoan aurinkoa. Pysyn varjossa tai sisätiloissa aina, kun siihen on mahdollisuus.

Nauti liikkumattomuudestasi johtuvista terveysongelmista. Vai oletko niitä mammoja jotka tanssivat kotona olohuoneessa hiki hatussa ja ovat siksi hyvässä kunnossa?

• ylös 2
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nauti liikkumattomuudestasi johtuvista terveysongelmista. Vai oletko niitä mammoja jotka tanssivat kotona olohuoneessa hiki hatussa ja ovat siksi hyvässä kunnossa?

Miten liikkumattomuus ja auringon välttely liittyvät toisiinsa? Eikö mitenkään muuten voi harrastaa liikuntaa kuin keskipäivällä auringonpaisteessa vähissä vaatteissa ilman aurinkosuojaa?

T. ~6h liikuntaa viikossa, 0h auringossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sisätiloissa voi tehdä kaikenlaista ja ulkotilojen kautta siirtyä seuraaviin sisätiloihin hattu päässä ja hihat paidassa. Ja kuulaasta, valkoisesta, rypyttömästä ihostani nautin kesät ja talvet. :)

Vierailija

Täällä Helsingissä ei ole tarpeeksi lämmin sää auringonpalvontaan.
Tarpeeksi lämpimällä olen koko päivän rannalla.

Aurinkorasvoja en ole käyttänyt ikinä minäkään, enkä palanut päiväntasaajallakaan.
Iho on aikalailla babyface, silmäkulmissa naururypyt.

Vierailija

Pari tuntia päivässä olen ulkona, mutta en pahimman säteilyn aikana ja aina voiteiden kanssa. Oon syöpäkammoinen muutenkin ja yritän minimoida riskit, en olekaan lapsuusiän jälkeen palanut ja rusketustakaan en kaipaa (sehän on se ensimmäinen merkki ihon vauriosta).

Vierailija

Olen shortseissa ja uikkareissa päivät pitkät jos vain tarkenee. Takapihalla ilman yläosaa :) Nyt jo ihana pronssinvärinen rusketus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kalkkilaivan kapteeni, muoriseni. Kai saan silti vastata?

Saat vastata.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.