Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat lapsiperheet

Vierailija
15.06.2016 |

Vastaiskuna aiemmalle kyselylle: rikkaat lapsiperheet, millaista on elämänne?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaus on näköjään katsojan silmissä. Minusta ette ole rikkaita.

Vierailija
62/66 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 400 € vuodessa sisältää sairauspäivärahan, asumistuen ja sosiaalietuuden.

Asumismenot vuodessa 10 080 €.

Elämiseen sisältäen ruoka, hygienia, matkakulut, vaatteet, vapaa-aika, lääkkeet jää 

4 320 € vuodeksi, eli noin 360 € kuukaudeksi. 

Älkää turhaan alentako itseänne ja pitäkö niin tavallisina, jotka pärjäätte (hyvät tulot, perinnöt yms). 

Rohkaisen jakamaan ja auttamaan muita. Kodittomia, köyhiä, naapureita. Leipokaa vaikka hyvää pullaa. Lahjoittakaa vaatteita. 

Näin me köyhätkin tehdään. <3 

Autetaan lähimmäisiä. Siitä vähästä mitä meillä monesti on. 

Kyllä he jo auttavat riistoverojen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni teistä ei ole rikas vaan hyvätuloinen. Rikkaalla on kyllä miljoonia tilillä ja paljon muuta omaisuutta.

Maailmalla rikkaaksi määritellään ihminen, jolla on miljoonan dollarin netto-omaisuus.

Vierailija
64/66 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaus on näköjään katsojan silmissä. Minusta ette ole rikkaita.

Katsojan silmissähän se. Miksikäs muuten palstan pienituloiset huutavat suunpielet vaahdossa lapsilisiä pois 4000€/kk tienaavilta, kuin juuri rikkauden takia.

Vierailija
65/66 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan sen sanoa ääneen, että olemme rikkaita? Kuukausitulot bruttona yhteensä melkein 20teur kuussa ja siihen pääomatulot päälle. Meillä on omaisuutta. Iso asunto Espoon ranta-alueella, mökki Lapissa ja ja saaristossa. Monta autoa.

Siinä tuo positiivinen puoli. Negatiivinen puoli on siinä, ettei mies ole koskaan kotona vaan aina töissä. Joku kommentoi kohta, että sillä on toinen nainen. Saattaa ollakin, mutta sitähän tässä ei nyt kysytty 😊.

Me käydään Lidlissä ruokaostoksilla ja olen todella hintatietoinen. Lapset eivät todellakaan saa mitään kallista ja olen tarkka rahasta. Syömme aivan perusruokaa, ehkä ainoana erona on se, että ostan todella paljon hedelmiä ja kasviksia enkä niissä hintoja katsele.

Joku sanoi kepeyden ja positiivisuuden. Se on totta. Olen iloinen ja suhtaudun tulevaisuuteen luottavaisesti. Tiedän, että mulla on varaa elää kivaa tavallista elämää ja siitä olen onnellinen.

Vierailija
66/66 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämme on todella mukavaa ei tarvitse pedata sänkyä, tehdä koti töitä taimuutakaan rankkaa. Isäni tuo minulle päivittäin lahjoja iPhoneja, pleikkareita,legoja ja jne jne jne.... Asumme huvilassa meillä on BMW maastureta ja Mersun avoautoja Suomen huvilassa meillä on poreallas,uima-allas ja muuta mukavaa. Muita huviloita meillä on Ruotsissa, jenkeissä ja Kanariansaarilla kaksi sanaa riittää kuvailemaan elämäämme TODELLA MUKAVAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi