kaveri pilasi lenkin
Tästä on nyt jo aikaa, mutta tuli mieleen tuosta lenkkikeskustelusta. Kumpi raadin mielestä on ärsyttävä; treenasin puolimaratonille ihan tosissani. Kaveri sanoi että tulisi mukaan juoksemaan, kun kaksistaan on kivampi lenkkeillä. On ennenkin puhunut juoksuharrastuksestaan.
Sovittiin että juostaan kymppi keskivauhtia, mutta kaveri halusi "ensin vähän kävellä". Juoksuun ei koskaan ryhdytty, ja 5 km kihdalla halusi istua penkille lepäämään.
En suostunut uudestaan lenkille koska mulla oli ihan oikea treeniohjelma ja tavoite. Kaveri tästä pahastui ja selän takana valitti miten urheilu on mulle tärkeämpää kuin ystävyys.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaveri haluaa yleensä tyyliin kahville jonnekin, jos lähdetään "lenkille". Sulla parempi tilanne, kun pysytään siellä polulla kuitenkin?
Voihan sen noinkin nähdä :D
Ap
Mun mies ei uskonut, että käyn lenkillä, ja ihan juoksemassa. Hän halusi sitten kerran mukaan, mutta eihän hän jaksanut juosta yhtään, joten kävelimme. Kun olimme kävelemässä 6km matkaa loppumetreillä, hän kimpsisi juoksuun, ja kehui voittaneensa, minun katsoessa häntä; " Et voi olla tosissas" ilmeellä. Sätti minua vielä monta päivää tämän "lenkin" jälkeenkin, että enhän jaksanut juosta, kun kävelin koko matkan....
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei uskonut, että käyn lenkillä, ja ihan juoksemassa. Hän halusi sitten kerran mukaan, mutta eihän hän jaksanut juosta yhtään, joten kävelimme. Kun olimme kävelemässä 6km matkaa loppumetreillä, hän kimpsisi juoksuun, ja kehui voittaneensa, minun katsoessa häntä; " Et voi olla tosissas" ilmeellä. Sätti minua vielä monta päivää tämän "lenkin" jälkeenkin, että enhän jaksanut juosta, kun kävelin koko matkan....
jssap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jssap
Minkä ikäinen? Mun eka poiccis 17 w olisi hyvin voinut olla tuollainen :D
N. 40v oltiin kumpainenkin silloin...
Ap.
Mulla kaveri haluaa yleensä tyyliin kahville jonnekin, jos lähdetään "lenkille". Sulla parempi tilanne, kun pysytään siellä polulla kuitenkin?