Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet yksin lomamatkailevasta naisesta?

Vierailija
15.06.2016 |

Lähden yksin lomamatkalle, kiinnostaa kuulla.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelen?  No että hän haluaa mennä matkalle, eikä saanut (hyvää) seuraa ja lähti kuitenkin yksin. Ei halunnut jäädä kotiin surkuttelemaan asiaa. Itsekin olen matkustellut yksin mm. Saksassa, Usa:ssa ja Kanadassa ja kivaa on ollut, kun ei ole tarvinnut sopia toisen kanssa mistään ja on saanut tehdä mitä haluaa. Illat ovat ikäviä yksin, kun ei oikein kehtaa mennä baariin istumaan, mutta päivät sujuu hyvin.

Vierailija
22/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanhakureissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK

Ja tällä kertaa tämä tarkoittaa juuri sitä sillä minua ei voisi vähempää kiinnostaa lomaileeko joku yksin, kaksin, kolmin vai useamman henkilön kanssa.

Vierailija
24/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän rohkeana.

Itse tykkään matkustella, mutta yksin ois jotenkin ulkopuolinen olo ja olisi tylsää, kun ei pystyisi jakamaan hienoja kokemuksia kenenkään kanssa.

Vierailija
25/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30+, odotan toivottua esikoistamme ja olen ihan paniikissa kun tajusin, että yksin matkustelu ja ehkä matkustelu yleensäkin loppui nyt.

Miksi pitäisi loppua? Minä jäin yh:ksi, kun lapsi oli nelivuotias; matkailimme sitten hänen kanssa kaksin. Siihen aikaan ei ollut internetiä, joten helpointa oli ottaa valmismatkoja. Kun hän alkoi olla toisellakymmenellä niin teimme ensimmäiset kaupunkimatkat ja sitten kun hän tuli vielä vähän vanhemmaksi niin ei hän enää äidin kanssa halunnut lähteäkään. Eli jälleen sain matkustella ihan yksin.

Vierailija
26/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin matkustaisin mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Valitettavasti olen aika noviisi matkailija enkä uskalla lähteä yksin.

Vierailija
27/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun ei ole tarvinnut sopia toisen kanssa mistään ja on saanut tehdä mitä haluaa. Illat ovat ikäviä yksin, kun ei oikein kehtaa mennä baariin istumaan, mutta päivät sujuu hyvin.

Just tuonkin takia mulle sopii hyvin yksin matkailu, koska en välitä istua iltaisin baareissa, ja se olisi tosi typerää jos pitäisi matkaseuralaisen vuoksi niissä istuskella. Käyn syömässä illalla, joskus jossain konsertissa tai esityksessä, joskus vaikka leffassa, ja menen hyvissä ajoin nukkumaan.

Vierailija
28/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee lieroa

Eli yksin matkustava nainen ei koskaan ole lesbo?

Vierailija
29/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munanhakureissulla.

Nää on kyllä hauskoja nää, jotka ajattelee, että lesbot ei koskaan matkusta yksin LOL

Vierailija
30/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkiloma yksin aika helppo, mutta vähänkään kummallisissa kohteissa seura tuo turvallisuutta.

Italiassa esimerkiksi jos painelee Piazza Di Spagnan läpi (Roomassa), sulla on sukupuolesta riippumatta aika helvetin monta herhiläistä kimpussa.

-m36

Olen käynyt Italiassa neljä kertaa. Yhdelläkään matkalla miehet (tai naiset) eivät ole häirinneet, huudelleet, iskeneet tai vaikkapa yrittäneet varastaa mitään. Eivät edes tuolla mainitsemassasi paikassa. T. Sinisilmäinen todella vaaleaihoinen blondi

Vierailija
31/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä lähdenkö tänä kesänä reissuun. Ehkä. Yksin. Äkkilähtö. Sen näkee. Ensiksi maaseudulle kaksin.

Vierailija
32/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Sellaisesta, joka ei osaa tai uskalla matkustaa yksin ajattelen, että on nössö. 

Vierailija
33/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkustan yksin niin se ei todellakaan tarkoita että olisin munaa vailla. Kotona on mies ja lapset.

Ja jos olisin lapseton sinkku niin yksin matkustaminen ei todellakaan olisi mikään seksimatka.

Kaikki ei elä pelkän mulkun/pillun kautta.

Vierailija
34/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

matkalla et ole koskaan yksin vaan kaikkialta löytyy kavereita toisista reissaajista.

N23

Eikö riitä, että puhuisit vain omasta puolestasi? Siis "matkalla en ole koskaan yksin...". On ihan mahdollista matkustaa tutustumatta toisiin ihmisiin.

Vierailija
35/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele juuri mitään niin kauan kun et Turkkiin yksin suuntaa.

Silloin ajattelisin että säälittävää että yritetään epätoivoisesti saada ulkomaalaisia naistennaurattajia iskemään itseään ja että Suomessa kukaan ei vissiin sitte huoli häntä.

M29

Vierailija
36/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ja kadehdin, koska en itse uskalla matkustaa yksin. Aikaa ja rahaa olisi, mutta ei rohkeutta. Olen siis nössö, kuten yllä jo ystävällisesti todettiin, mutta en tiedä miten lakata olemasta nössö.

Vierailija
37/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkaillut paljon yksin ja kunhan lapset tuosta vähän kasvavat, lähden taas. Perhelomillakin toinen ottaa lapset, että toinen pääsee "kulkemaan omia polkujaan" edes muutaman tunnin. 

Olen lomaillut kaupungeissa ja ristiin rastiin ennenkaikkea Irlannissa (en ole "rantalomaihminen"). En ajattele yksin lomailevasta naisesta mitään, mutta havaintoni on, että meitä on paljon, eikä meihin kiinnitetä huomiota. Jokaisella on oma matkansa. Tulee voimakkaasti mieleen Pariisi ja yksinäiset illalliset bistrojen terasseilla. Yhtä helppoa on ollut olla itsellinen nainen irlantilaisissa maalaiskylissä. :)

Kun olen yksin matkaillessani tarvinnut apua, olen aina saanut sitä itsestäänselvästi ja ystävällisesti ihan vain pyytämällä. 

Kuuntele Katri-Helenan "Katson autiota hiekkarantaa", se on Junnu Vainion hieno teksti vastaeronneesta, yksin matkustavasta naisesta. Bon voyage!

Vierailija
38/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Että olet lapseton sinkku.

Mutta saatat ajatella väärin. Monet perheelliset naiset käyvät ihan yksin lomilla rentoutumassa. 

Vierailija
39/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen ja kadehdin, koska en itse uskalla matkustaa yksin. Aikaa ja rahaa olisi, mutta ei rohkeutta. Olen siis nössö, kuten yllä jo ystävällisesti todettiin, mutta en tiedä miten lakata olemasta nössö.

Aloita pienestä, lähde vaikka pe-su-reissulle Kööpenhaminaan. Ei sitä heti maailmanympärimatkalle tarvitse lähteä. Toki senkin olen yksin naisena tehnyt ;). Rohkeasti vain matkaan.

Vierailija
40/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin ilmaista asian vähän kärjekkäästi. :) Mikä asia siinä yksinmatkustamisessa pelottaa? Ne pelot voi sitten yrittää kohdata erilaisilla tavoilla. Aloittaa vaikka mahdollisimman turvallisesta kohteesta.

Itseäkin ehkä ekat pari matkaa jännitti, mutta kun meni pelkojaan päin, niin helpotti. 

t. se nössöksi solvannut :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi