Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmainen sähköauton latausmahdollisuus pitäisi poistaa kaikkialta. Ei ole oikein että erään ryhmän liikkumista kaikki tukee yhdessä

Vierailija
31.10.2022 |

Hämeenlinnan uomahallilla mm. on poistettu tämä mahdollisuus. Ihan oikea ratkaisu. Myöskään kauppojen ei pitäisi antaa ladata ilmaiseksi. Tästähän pitäisi tehdä valitus että muut asiakkaat joutuu maksamaan hinnoissa toisten lataamiset.

Tässä Hämeenlinnan uimahalli näyttää hyvää esimerkkiä.

https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/4726bb48-83cc-4da0-abec-e6f658a03…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset yritykset voivat tehdä latauspisteidensä kanssa mitä haluavat. Eri asia on, että jos työnantaja maksaa työntekijöidensä lataussähkön, se rahallinen hyöty pitää lisätä veronalaiseen tuloon.

Vierailija
2/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Pitää olla hyvät tulot, että pystyy ylipäänsä ostamaan sähköauton. Niillä tuloilla on varmasti varaa myös maksaa auton käyttämästä sähköstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä löytyy jo pitkä keskustelu

https://www.vauva.fi/keskustelu/4868026/il-sahkoautojen-latauspiste-sul…

Mutta ei huolta, kyllä ne pakkasten alkaessa viimeisetkin ilmaiset suljetaan sähkökriisin takia.

Vierailija
4/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen latausmahdollisuus poistuu pikkuhiljaa kaikkialta!

Vierailija
5/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmiset jaksaa olla kateellisia kaikesta.

Itse lataan autoni kyllä useinmiten kotona, sillä matkani ovat sen verran lyhyitä, ettei kesken päivää tarvitse latailla. Ja jos pidemmällä lähden, otan tallista hybridimme.

Vierailija
6/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lataan autoni kyllä useinmiten kotona, sillä matkani ovat sen verran lyhyitä, ettei kesken päivää tarvitse latailla. Ja jos pidemmällä lähden, otan tallista hybridimme.

Miksi?

Vierailija
7/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailli voisin tehdä valituksen että parkkipaikat ovat poistettava, miksi minun pitää niistä maksella tuotteiden hinnoissa koska käyn itse kaupassa pyörällä tai kävellen.

Vierailija
8/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt tyhmää muiden maksaa hyvätuloisten autoilusta.

Vierailija
9/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailli voisin tehdä valituksen että parkkipaikat ovat poistettava, miksi minun pitää niistä maksella tuotteiden hinnoissa koska käyn itse kaupassa pyörällä tai kävellen.

Tuo nyt on jo tyhmää.

Vierailija
10/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä määrä sähköä tarjotaan (tuhlataan) jonkun miljonäärin tuhat hevosvoimaiseen urheiluautoon, ei mitään järkeä.

Vierailija
11/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla olisi voinut mielummin tarjota ihmisille ilmaiset scootti-ajot niin saataisiin sitä autoilua vähennettyä ja julkisiin vähemmän ruuhkaa. Kaverillakin on sähköauto ja juu, sillä on yhteensä 5 autoa, että tällaista mallia nyt sitten oikein tuetaan, jessus sentään!

Vierailija
12/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten persaukisten sähköautoulinat, osa 5.

Vierailija
13/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudulla olisi voinut mielummin tarjota ihmisille ilmaiset scootti-ajot niin saataisiin sitä autoilua vähennettyä ja julkisiin vähemmän ruuhkaa. Kaverillakin on sähköauto ja juu, sillä on yhteensä 5 autoa, että tällaista mallia nyt sitten oikein tuetaan, jessus sentään!

...lisän tuohon vielä, että nuo 4 muuta auto siis bensa/diesel pelejä, että ei hirveästi päästöjäkään auta, että siihen rinnalle hankitaan viidenneksi autoksi sähköauto

Vierailija
14/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on jo tyhmää.

Miksi jalankulkijoiden pitäisi maksaa autoilijoiden parkkipaikat?

Vierailija
15/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on jo tyhmää.

Perustele.

Vierailija
16/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska en viitsi pysähtyä lataamaan yhtenään. Sähköauto kun on minun kauppakassini, ei sitä ole tarkoitettu monen sadan km matkoille.

Vierailija
17/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuri kauppias/kauppaketju.

Sähkösopimukseni ovat jokatapauksessa isoja, pitkäaikaisia ja ihan erilailla hinnoiteltu kuin kuluttajien pörssihömpötykset. Minä en maksa 50snt sähkö ensi talvenakaan koska ei se sitä maksa suomalaisille sähkötuottajillekaan. Mistään pöytälaatikkofirmoista en sähköjäni ole ostanut.

Intressini on myydä tuotteitani.

Varakas asiakas ostaa niitä todennäköisesti suuremmalla rahalla per käynti kuin köyhä.

Sähköautot ovat vielä varsin arvokkaista, jos  asiakas tulee kauppaani sähköautolla hän on todennäköisesti varakkaampi.

Kysymys: kannattaako minun houkutella sähköautoilijoita kauppaani ilmaisella latauspisteellä?

Vierailija
18/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

**

Vierailija kirjoitti:

Tästä löytyy jo pitkä keskustelu

https://www.vauva.fi/keskustelu/4868026/il-sahkoautojen-latauspiste-sul…

Mutta ei huolta, kyllä ne pakkasten alkaessa viimeisetkin ilmaiset suljetaan sähkökriisin takia.

Huomasin kyllä, mutta ko. avauksen näkökulma oli per*ereijästä. 

ap

Vierailija
19/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkösopimukseni ovat jokatapauksessa isoja, pitkäaikaisia ja ihan erilailla hinnoiteltu kuin kuluttajien pörssihömpötykset. Minä en maksa 50snt sähkö ensi talvenakaan koska ei se sitä maksa suomalaisille sähkötuottajillekaan. Mistään pöytälaatikkofirmoista en sähköjäni ole ostanut.

Varakas asiakas ostaa niitä todennäköisesti suuremmalla rahalla per käynti kuin köyhä.

Sähköautot ovat vielä varsin arvokkaista, jos  asiakas tulee kauppaani sähköautolla hän on todennäköisesti varakkaampi.

Kysymys: kannattaako minun houkutella sähköautoilijoita kauppaani ilmaisella latauspisteellä?

Älä kysy vauvapalstalta, teetä analyysi asiasta.

Vierailija
20/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, koska ovat poistumassa valikoimasta. Lidlikin pudotti tehoja, ettei tule niin kalliiksi muille kaupan asiakkaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä