Olen 16v ja käytön tamponeja. Kysyttävää?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Tytsy
16v poika kirjoitti:
Miksi olisi?
Jos sattuisi kiinnostamaan.
Tamponit on niin yleisiä nykyään, ettei ketään kiinnosta tungetko vittuusi tamponin.
Pidätkö enemmän perhosista vai leppäkertuista?
Mikset käytä kuukuppia? Tai edes kuukautissieniä?
Oletko nähnyt sen venäläisen tamppoonimainoksen missä hai syö naisen joka ei käytä Tampaxia?
M
Voiko neitsyt käyttää tamponia? (Minä yritin aikanaan, mutta ei onnistunut.)
Vierailija kirjoitti:
Voiko neitsyt käyttää tamponia? (Minä yritin aikanaan, mutta ei onnistunut.)
Tottakai. Sitä varten myydään pieniä kannettavia materiasiirtimiä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko neitsyt käyttää tamponia? (Minä yritin aikanaan, mutta ei onnistunut.)
Kyllä se immenkalvo hajoaa kun väkisellä survoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko neitsyt käyttää tamponia? (Minä yritin aikanaan, mutta ei onnistunut.)
Kyllä se immenkalvo hajoaa kun väkisellä survoo.
Ihan varmasti, mutta kun se sattui. Mulla oli varmaan joko väärät otteet tai tavallista tiukempi/sitkeämpi kalvo.
Hei. Olen taas langoilla! Lisää kysymyksiä tamppoonitytölle.
Vierailija kirjoitti:
Olen 72v ja käytän vaippoja
mulla on kysyttävää
Vähän sama kun joku julistaisi, että osaa pyyhkiä pyllynsä ilman äitin apua :)
Öö, ei.