Haluaisin neljännen kissan.
Mietin vain tiloja. Tässä talossa sinällään on paljon tilaa, mutta kissat tarvitsevat piiloja ja korkeita paikkoja. Minulla on 160m2 tässä talossa ja kissaherrojen kanssa asustan. Oletteko miten ratkaisseet? Onko teillä esim olohuoneeseen rakennettu kissoille kiipeilypaikkoja?
Kommentit (17)
Sano vielä, että nukutte samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta. Mahtaa kusi haista
Laadukas hiekka käytössä, sekä robottivessat niin ei haise :) AP
Vierailija kirjoitti:
Sano vielä, että nukutte samassa sängyssä.
Mun herrat nukkuu vieressä tietenkin.
Älä hanki, sillä jo 3 kissan ulkoiluttaminen vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä pääsee ikkunasta rakennettuun tarhaukseen ja näin talvisin lämmitetylle terassille. Sinällään aikaa vie ainoastaan ikkunan avaaminen. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pääsee ikkunasta rakennettuun tarhaukseen ja näin talvisin lämmitetylle terassille. Sinällään aikaa vie ainoastaan ikkunan avaaminen. AP
Tarhassa ja terassilla ne eivät saa tarpeeksi liikuntaa vai onko ulkotarha niin suuri että ne voivat juosta, hyppiä ja kiipeillä?
Kyllä tuolla määrällä pitää olla vähintään 100 neliötä per kissa.
Hyvin mahtuu tuohon neliömäärään neljäs kissa jos kissojen kemiat toimii.
Onhan sun nyt neljäs kissa saatava. Eikä toi ole vielä edes paljon, monella on yli kymmenen, ja kaikki sisäkissoja.
Minulla oli kaksi kissaa ja ne nukkuivat vieressäni koko elämänsä ajan niin öisin kuin päiväuniakin. Erilaisia kiipelypaikkoja ja pahvilaatikkolabyrinttejä oli niille ajankuluna. Kun olin pois, jätin radion hiljaa soittelemaan niille. Se nuorempi kuuli, mutta vanhemmalta meni iän myötä kuulo niin huonoksi ettei radioon enää reagoinut siinä 18 ikävuoden jälkeen.
Sairasta hamstrata kissoja kuin jotain laumaeläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarhassa ja terassilla ne eivät saa tarpeeksi liikuntaa vai onko ulkotarha niin suuri että ne voivat juosta, hyppiä ja kiipeillä?
Kyllä on, lisäksi siellä on erilaisia tasoja missä voivat kiipeillä.
Onko kollit leikattu. Jos ei niin hanki narttukissa ja kohta on naukujia joka nurkka täynnä.
Jospa niille löytyy kaikille omaa reviiriä ja tiloja. Ja tasoja. Koloja. Lämpimiä paikkoja. Ikkunanäkymiä.