Olen 16v ja käytön tamponeja. Kysyttävää?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Osaatko virkata? Keräiletkö maatuskanukkeja? Maalaatko öljyväreillä? Pidätkö selleristä?
Antaisitko vinkkejä siihen, miten etikkaa ja ruokasoodaa voi käyttää siivouksessa?
Etikkaa ei kannata pistää tamponiin. Maatuskoista en pidä. Enkä selleristä.
Ymmärrän, että se on sinulle uusi ja ennen kokematon asia, mutta jotkut meistä ovat käyttäneet tamponia koko elinikäsi. Taisi nuo tampoonit tulla markkinoille jo 60-luvulla eli vanhimmat käyttäjät ovat jo vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että se on sinulle uusi ja ennen kokematon asia, mutta jotkut meistä ovat käyttäneet tamponia koko elinikäsi. Taisi nuo tampoonit tulla markkinoille jo 60-luvulla eli vanhimmat käyttäjät ovat jo vanhuksia.
no en haluiskaa olla mikään vanha kurppa. mulla on sentään kaunis pikkupillu
-ap
Immenkalvo on myytti, ei sellasta ole olemassakaan
ÄITIIII, tuu pyyhkimään pylly..
Äitii...tuu kattoo mitä mä teen tampoonin kans..äitii ...
Vierailija kirjoitti:
Immenkalvo on myytti, ei sellasta ole olemassakaan
Onko??
niih.. kirjoitti:
Tamponit on niin yleisiä nykyään, ettei ketään kiinnosta tungetko vittuusi tamponin.
Ei noin nuorella vielä vittu ole
Mä on 79v. ja olen käyttänyt jos toisenkin tampoonit, varmaan parituhannen kokemuksella. Onko kysyttävää?
Mika kirjoitti:
niih.. kirjoitti:
Tamponit on niin yleisiä nykyään, ettei ketään kiinnosta tungetko vittuusi tamponin.
Ei noin nuorella vielä vittu ole
Niin hänellä on pikkupillu. Slurps.
Vierailija kirjoitti:
Mä on 79v. ja olen käyttänyt jos toisenkin tampoonit, varmaan parituhannen kokemuksella. Onko kysyttävää?
Muistatko jok'ikisen?
Olen 22 v. Käytän vessapaperia. Kysyttävää?
Ajattelit varmaan olevasi ainoa,joka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että se on sinulle uusi ja ennen kokematon asia, mutta jotkut meistä ovat käyttäneet tamponia koko elinikäsi. Taisi nuo tampoonit tulla markkinoille jo 60-luvulla eli vanhimmat käyttäjät ovat jo vanhuksia.
no en haluiskaa olla mikään vanha kurppa. mulla on sentään kaunis pikkupillu
-ap
En epäile, mutta aika on meidän vanhojen kurppojen puolella, mun rakas mieheni on jo puolisokea, eikä se haittaa kun on pimeätä ja käsikopelolla mennään. Suukkoja täällä, suukkoja sielä, miljoonia....olen saanut rakkaaltani. Miten monta miljoonaa sulla?
Koirani söi wc käydessään kaikki tampoonini, eikä edes ollut juoksuaika.
Onko se jotenkin vaarallista, kun en ole varma, mihin reikään ne työnsi.
Kysyy nimimerkki: epätietoinen
Ps. Nuori tyttökoira kysymyksessä, tosi villi ja vapaa
Vierailija kirjoitti:
Koirani söi wc käydessään kaikki tampoonini, eikä edes ollut juoksuaika.
Onko se jotenkin vaarallista, kun en ole varma, mihin reikään ne työnsi.
Kysyy nimimerkki: epätietoinen
Ps. Nuori tyttökoira kysymyksessä, tosi villi ja vapaa
Tekee hyvää ruoansulatukselle
Öö, miks kiinnostais et käytät tapei?
Onko sulla hyvä perse? Voisitko kuvitella miehen ottavan sinut takaapäin ja ampuvan lastinsa kauniille pienille pakaroillesi, notkolle selällesi, luisevaan niskaasi ja kauniille tummahkoille leteillesi/ponihännälle? Antaisitko minun laueta sinun uuuhhhhhgggrrnnnhh?
Osaatko virkata? Keräiletkö maatuskanukkeja? Maalaatko öljyväreillä? Pidätkö selleristä?
Antaisitko vinkkejä siihen, miten etikkaa ja ruokasoodaa voi käyttää siivouksessa?