Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 16v ja käytön tamponeja. Kysyttävää?

Vierailija
14.06.2016 |

OB on paras merkki.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko virkata? Keräiletkö maatuskanukkeja? Maalaatko öljyväreillä? Pidätkö selleristä?

 Antaisitko vinkkejä siihen, miten etikkaa ja ruokasoodaa voi käyttää siivouksessa?

Vierailija
22/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko virkata? Keräiletkö maatuskanukkeja? Maalaatko öljyväreillä? Pidätkö selleristä?

 Antaisitko vinkkejä siihen, miten etikkaa ja ruokasoodaa voi käyttää siivouksessa?

Etikkaa ei kannata pistää tamponiin. Maatuskoista en pidä. Enkä selleristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se on sinulle uusi ja ennen kokematon asia, mutta jotkut meistä ovat käyttäneet tamponia koko elinikäsi. Taisi nuo tampoonit tulla markkinoille jo 60-luvulla eli vanhimmat käyttäjät ovat jo vanhuksia.

Vierailija
24/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyyyhkimääään !!

Vierailija
25/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että se on sinulle uusi ja ennen kokematon asia, mutta jotkut meistä ovat käyttäneet tamponia koko elinikäsi. Taisi nuo tampoonit tulla markkinoille jo 60-luvulla eli vanhimmat käyttäjät ovat jo vanhuksia.

no en haluiskaa olla mikään vanha kurppa. mulla on sentään kaunis pikkupillu

-ap

Vierailija
26/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immenkalvo on myytti, ei sellasta ole olemassakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄITIIII, tuu pyyhkimään pylly..

Äitii...tuu kattoo mitä mä teen tampoonin kans..äitii ...

Vierailija
28/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immenkalvo on myytti, ei sellasta ole olemassakaan

Onko??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niih.. kirjoitti:

Tamponit on niin yleisiä nykyään, ettei ketään kiinnosta tungetko vittuusi tamponin.

Ei noin nuorella vielä vittu ole

Vierailija
30/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on 79v. ja olen käyttänyt jos toisenkin tampoonit, varmaan parituhannen kokemuksella. Onko kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

niih.. kirjoitti:

Tamponit on niin yleisiä nykyään, ettei ketään kiinnosta tungetko vittuusi tamponin.

Ei noin nuorella vielä vittu ole

Niin hänellä on pikkupillu. Slurps.

Vierailija
32/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä on 79v. ja olen käyttänyt jos toisenkin tampoonit, varmaan parituhannen kokemuksella. Onko kysyttävää?

Muistatko jok'ikisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 v. Käytän vessapaperia. Kysyttävää?

Vierailija
34/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit varmaan olevasi ainoa,joka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että se on sinulle uusi ja ennen kokematon asia, mutta jotkut meistä ovat käyttäneet tamponia koko elinikäsi. Taisi nuo tampoonit tulla markkinoille jo 60-luvulla eli vanhimmat käyttäjät ovat jo vanhuksia.

no en haluiskaa olla mikään vanha kurppa. mulla on sentään kaunis pikkupillu

-ap

En epäile, mutta aika on meidän vanhojen kurppojen puolella, mun rakas mieheni on jo puolisokea, eikä se haittaa kun on pimeätä ja käsikopelolla mennään. Suukkoja täällä, suukkoja sielä, miljoonia....olen saanut rakkaaltani. Miten monta miljoonaa sulla?

Vierailija
36/40 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani söi wc käydessään kaikki tampoonini, eikä edes ollut juoksuaika.

Onko se jotenkin vaarallista, kun en ole varma, mihin reikään ne työnsi.

Kysyy nimimerkki: epätietoinen

Ps. Nuori tyttökoira kysymyksessä, tosi villi ja vapaa

Vierailija
37/40 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirani söi wc käydessään kaikki tampoonini, eikä edes ollut juoksuaika.

Onko se jotenkin vaarallista, kun en ole varma, mihin reikään ne työnsi.

Kysyy nimimerkki: epätietoinen

Ps. Nuori tyttökoira kysymyksessä, tosi villi ja vapaa

Tekee hyvää ruoansulatukselle

Vierailija
38/40 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖPÖ

Vierailija
39/40 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miks kiinnostais et käytät tapei?

Vierailija
40/40 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hyvä perse? Voisitko kuvitella miehen ottavan sinut takaapäin ja ampuvan lastinsa kauniille pienille pakaroillesi, notkolle selällesi, luisevaan niskaasi ja kauniille tummahkoille leteillesi/ponihännälle? Antaisitko minun laueta sinun uuuhhhhhgggrrnnnhh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi