Oletetaan että tavallinen baari on täynnä yhtä istumapaikkaa lukematta...
Ventovieras ihminen haluaisi istumapaikan ja kysyy sitä vilpittömästi...
Kommentit (7)
No perskele, saahan siihen istua. Millainen idiootti kieltäytyisi antamasta vapaata paikkaa? Mutta ei pöytäseurueella ole mitään eirtyistä velvollisuutta alkaa kaveerata randomin kanssa.
Tämä tosiaan riippu ihmisestä, harvoin minua on kielletty istumasta mihinkään, jos paikka on vapaa olipa pöydässä ketä tahansa. Siisti olemus, hyvät käytöstavat ja perus ystävällisyys riittää tähän, eikä ole tolkuttomassa kännissä.
M40
Mä taidan tänään illalla mennä ottaan yhet. ja en toivo näkeväni kyseistä henkilöä enää siellä.
Tilanteestahan tuo riippuu ja ihmisistä. Valkkasin kohdan "nainen otetaan naisten pöytään" sillä perusteella, että naisille on ehkä pienempi kynnys pyytää istumapaikkaa toisten naisten pöydästä kuin miehiä täynnä olevasta pöydästä. Moni mies taas saattaa mieluummin seistä, kuin ottaa sen riskin, että naisia täynnä olevan pöydän naiset tulkitsevat hänen istumapaikkapyyntönsä seuranhakupyynnöksi.
Oman kokemukseni perusteella homma kyllä yleensä menee niin, että se istumapaikkaa vailla oleva kysyy, onko tämä paikka vapaa ja istuu siihen saatuaan myöntävän vastauksen. Se siitä :)
Vierailija kirjoitti:
No perskele, saahan siihen istua. Millainen idiootti kieltäytyisi antamasta vapaata paikkaa? Mutta ei pöytäseurueella ole mitään eirtyistä velvollisuutta alkaa kaveerata randomin kanssa.
Tämä kysely tuli tosielämästä, jota sitten vähän laajensin. Naiset näkevät miehen heti sähköistävänä seksualisoivana elementtinä ilmapiirissä ja pakit tulee jollain muulla tekosyyllä. Ketään ei tietenkään penkkiin tule istumaan. t. mies
Tosimies kaivaa taskusta sveitsiläisen linkkarin ja rakentaa itselleen pöydän ja muutaman penkin.
T:Tosimies
Persoonakohtaista ja riippuu millainen kysyjä on. Keskivertotyyppi otetaan varmaan lähes jokaiseen pöytään, mutta luulen, että vähiten todennäköisin on mies naisten pöytään, valitettavasti.
n28