Jos saisit lahjaksi hienosti paketoituna 70-luvun tietosanakirjasarjan, mitä sanoisit lahjan antajalle?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään tekoa olisi, jollei halua täytettä kirjahyllyyn. Ei divaritkaan ota tuollaisia enää edes ilmaiseksi vastaan.
vastaisitko vielä kysymyksiin.
Sanoisin kiitos, ja kun kemut olisi ohi (ko. ihminen poistunut), laittaisin lyhyen selailun jälkeen paperinkeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään tekoa olisi, jollei halua täytettä kirjahyllyyn. Ei divaritkaan ota tuollaisia enää edes ilmaiseksi vastaan.
vastaisitko vielä kysymyksiin.
En, lällislää.
Sanoisin antajalle kiitos. Ja varmaan käyttäisin koko opuksen paperiaskarteluun. Vanhoista kirjan sivuista saa kahvilla/teellä todella hienoja kortipohjia.
Kiittäisin; kiitoksen sävy riippuisi lahjanantajasta - olisiko hän ehkä vähän yksinkertainen ja tosissaan, olisiko lahja vitsi, vai tietäisikö hän että harrastan askartelua?
Käyttäisin kirjat askarteluun, kansista tekisin säilytysrasioita ja sivuilta leikkaisin kuvia esim. kortteihin tai erilaisten esineiden päällystämiseen.
Kiittäisin kauniisti ja veisin ne vähin äänin paperinkeräykseen jälkeenpäin.
Sanoisin paljon kiitoksia. Niin mä vastaan aina, kun saan lahjan. 1970-luvun tietosanakirjasarja olisi aika kiinnostava lahja, joten kiitokseni olisi ihan vilpitön. Panisin kirjat hyllyyni.
Vierailija kirjoitti:
Kiittäisin; kiitoksen sävy riippuisi lahjanantajasta - olisiko hän ehkä vähän yksinkertainen ja tosissaan, olisiko lahja vitsi, vai tietäisikö hän että harrastan askartelua?
Käyttäisin kirjat askarteluun, kansista tekisin säilytysrasioita ja sivuilta leikkaisin kuvia esim. kortteihin tai erilaisten esineiden päällystämiseen.
Tulisi ihan hemmetin monta korttipohjaa:D
Kiittäisin mutta heittäisin hetken päästä roskiin, en halua turhaa krääsää viemään tilaa.
Kiittäisin ja laittaisin kirjat kirjahyllyyn. Oon himoinnut tuollaista vanhempaa tietosanakirjasarjaa, mutta en ole saanut aikaiseksi ostas eli luultavasti lahjanantaja vieläpä tietäisi tämän ja olisin vielä kiitollisempi, kun hän on viitsinyt nähdä mun puolesta sen hommaamisen ja kantamisen vaivan.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä tekisit lahjalla?
"Jos meinaat noi roskasi tänne jättää otan 5 €/kilo jätemaksua hävittämisestä."
Kiittäisin iloisesti, ja jälkikäteen pohtisin aikamoisen tovin antajaa ja hänen ajatusmaailmaansa. Miettisin mielessäni kaikenlaisia vaihtoehtoja ja harkitsisin myös, onko tämä kenties ensimmäisiä oireita jostakin johon minun pitäisi ottaa kantaa jatkossa. Todennäköisesti peilaisin ajatuksiani joidenkin lähipiirin henkilöiden ajatuksiin ja sen jälkeen jäisin yhä riipivään epätietoisuuteen siitä, mikä sai lahjan antajan käyttäytymään noin persoonallisella tavalla.
Kylmä jätkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä tekisit lahjalla?
"Jos meinaat noi roskasi tänne jättää otan 5 €/kilo jätemaksua hävittämisestä."
repskops :D
Vierailija kirjoitti:
Kiittäisin kauniisti ja veisin ne vähin äänin paperinkeräykseen jälkeenpäin.
Muista repiä kannet irti, sillä ne kuuluvat kartonkikeräykseen.
Kiittäisin ja yrittäisin keksiä jotain kaunista sanottavaa lahjasta. Juhlien jälkeen laittaisin paperinkeräykseen.
Kiittäisin ja juhlien jälkeen veisin jonnekkin divariin tai kirppikselle.
Hauska läppä mun mielestä. :D Lukisin varmasti läpi.
Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset, miten monta ihmistä meidänkin antamistamme noloista lahjoista on onnellisen näköisenä kiittänyt, vaikka on ollut sisäisesti kauhistunut että "mitä ihmettä se minulle tuollaista lahjaksi tuo"....
Vierailija kirjoitti:
Hauska läppä mun mielestä. :D Lukisin varmasti läpi.
Tapa se tämäkin suhtautua ;D