Kuntouttavasta työtoiminnasta kieltäytyminen
Työkkäri yrittää pakottaa minut "kuntouttavaan" työtoimintaan ja kuntouttava lainausmerkissä siksi koska ei se kuntouta vaan on pelkkää orjatyötä joten ei kiitos. Tulee toki karenssi mutta käytännössä sillä ei ole mitään merkitystä koska saman rahan saan sossusta. Vain idiootti suostuu tekemään töitä 9e kulukorvauksella.
Kommentit (86)
Tuo 9 egeä on verotonta tuloa. Voi KIITOS tästä.
orjatyö on kielletty - itseni huijattiin mukaan johonkin kuntouttavaan kurssiin jonka nimeä siis pidettiin salassa - ja ihan taatusti en ala mitään ilmaisduuneja tekemään näiden nirppanokkien valmistellessa jotain uhkauspuheenvuoroja. saavat etsiä minulle jonkun aidon työsuhteen, sitten vasta liikahdan. ikärasisimillehan minä en mahda mitään.
sosionomi-hki kirjoitti:
kari_j kirjoitti:
sosionomi-hki kirjoitti:
ette voi kieltäytyä kuntouttavasta työtoimminasta...
voi kai vielä sentään kieltäytyä, vaikka tiedän että sanktioita tulee
niillä työttömillä jotka kieltäytyvät on usein myös psykiatrisia ongelmia...
Pihvihän sen tietää ( LINDSTRÖM) ollen jatkuvasti uupumislomilla ja entinen pitkäaikaistyötön, joka pääsi mt -kuntoutujana sössimään maan työllisyysasiat päin prsiitä.
Vierailija kirjoitti:
No minä esittäisin iloista ja mitivoitunutta sekä ahkeraa työkkärissä ja firmassa. Samanaikaisesti tekisin työt päin vittua. Ihan alta lipan Mutta olisin kamalan positiivinen. Sairastaisin paljon ja valittaisin kovaan ääneen että voi ei, en pääse töihin!!!!
Pöllisin työpaikalta kaikkea mahdollista tietysti, kiinni jäämättä.
Minä toimin näin ihan ilman työkkäriäkin!
31 yläpeukkua, 1 alapeukku.
En ihmettele miksi työttömiä ei palkata, teetetään hommat mieluummin ylitöinä niillä joihin voi luottaa.
Mun kuntouttavassa työtoiminnassa esim, pelataan korttia ja muita ajanvietto pelejä, en ymmärrä miten se mua kuntouttaa ja pakko on mennä tai karenssi. Mulla kaksi amk tutkintoa mutta sitten sairastuin vakavasti ja vanhaan työhön ei ollut paluuta. Mua ihmetyttää myös veroprosentti joka tuista otetaan, työmarkkinatuki 20% ja sairauspäivärahasta 25% . Tasan ei käy onnenlahjat.
Siinäpähän oppiivat työttömät olemaan!