Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö kaikki anorektikot normaalipainoiset ällöttävinä läskeinä?

Vierailija
14.06.2016 |

Mä oon lukenu sössön juttuja ja en voi kun ihmetellä sitä intohimoa, millä se vihaa "läskiä"

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näe.

Vierailija
2/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että se ongelma on anorektikoilla lähinnä minäkuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristynyt kuva terveestä ihmiskehosta kuuluu olennaisena osana anoreksian sairaudenkuvaan.

Vierailija
4/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikko näkee itsensä järkyttävänä läskinä. Sössö on trolli. 

Vierailija
5/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe. Mä ainakin näin kaikki muut ihmiset laihoina, ja itseni vaan kuvittelin läskiksi.

Vierailija
6/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, anorektikkoja on monenlaisia. Minä näin normaalipainoiset lihavina, mutta en tietenkään tuonut näitä ajatuksia julki missään.

T. Ex-anorektikko

Vierailija
7/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä näkee, ei muita. Ssss on hyvin todennäköisesti itse lihava, mt-ongelmainen joka provoaa ja purkaa läskivihaansa täällä muihin. Normaali ihminen eikä edes anorektikko käyttäydy noin muita kohtaan. Anorektikko jopa häpeää ja tekee kaiken salassa. Ssss ei todellakaan ole mikään anorektikko, se raukka ikinä pysty laihduttamaan.

Vierailija
8/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sekopää ilmestyy tähän ketjuun... MIKSI VÄÄRISTELETTE SANOJANI?!?!?!

Vierailija
9/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, anorektikkoja on monenlaisia. Minä näin normaalipainoiset lihavina, mutta en tietenkään tuonut näitä ajatuksia julki missään.

T. Ex-anorektikko

Minäkin olin tulossa sanomaan tätä. Anorektikot oireilee eri tavoin. Osa yrittää jopa lihottaa muita pistämällä liikaa rasvaa tai sokeria ruokaan.

Vierailija
10/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta varhainen altistuminen thinspolle ja meanspolle (skinnygossip) on muokannut SSSSn mentaliteetin aggressiiviseksi lihavuutta kohtaan.

Vierailija
11/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näe. Mä ainakin näin kaikki muut ihmiset laihoina, ja itseni vaan kuvittelin läskiksi.

Tätä mäkin olen kuullut monen sanovan. Yksi anoreksiaa sairastanut kaveri kertoi, että hänellä ei ensimmäisellä kerralla edes ollut mitään halua olla laiha, hän vain ei halunnut syödä. Toisella kerralla oli sitten halu tietynlaiseen ulkoiseen olemukseen. Mutta esim. erään ystäväni anoppi, jonka suvussa on todella paljon syömishäriöisiä, on erittäin ulkonäkökeskeinen ja puhuu painosta jatkuvasti. En tiedä, onko hän varsinaisesti anorektikko, mutta kuulemma suvun muut anorektikot puhuvat toistenkin painosta ja ulkonäöstä jatkuvasti (myös suvun miesanorektikko). Sairauden kuva on aika yksilöllistä, eikä kaikki toisaalta mene sairaudenkaan piikkiin.

Vierailija
12/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä näe. Oman navan tuijottamiseen ja ruuasta haaveiluun sekä muuhun sekoiluun kuluu aivan tarpeeksi aikaa ja energiaa, en juurikaan mieti muita tai muiden vartaloita.

Vierailija
13/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt mut nään "normaali"painoset ällöinä luukasoina 😝😷

Vierailija
14/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Lopettakaa minun rinnastaminen anorektikkoihin! Kuten moni jo totesi, näkemykseni ei ole anorektikon. Arvostan laihuutta, anorektikot eivät arvosta sitä.

Ehkä arvostat mutta itse pysyt läskinä

Vierailija
15/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
16/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Lopettakaa minun rinnastaminen anorektikkoihin! Kuten moni jo totesi, näkemykseni ei ole anorektikon. Arvostan laihuutta, anorektikot eivät arvosta sitä.

Tiesitkö muuten että laihuus lisää dementian riskiä:

http://www.hs.fi/tiede/a1428897411721

Vierailija
17/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskithän täällä tuntuvat näkevän kaikki hoikat normaalipainoiset luukasoina.

Vierailija
18/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Esim. minä näin kaverini (160cm ja 20-30kg ylipainoinen) aivan upeana anoreksiankin aikana, vaikken itselleni halunnut sitä vartaloa.

Vierailija
19/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt normaalipainoisia lihavina koskaan eli heitä en nähnyt väärin.

T. Ex-anorektikko

Vierailija
20/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskithän täällä tuntuvat näkevän kaikki hoikat normaalipainoiset luukasoina.

Niinkuin esim tuo N17 135 kg? Ja pitää heitä vielä ällöttävinä.