Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Katsoiko kukaan ekaa jaksoa? Mitä mietteitä?
Aika bimboja nuo naiset ainakin. Ja sama linja näkyy olevan myös Ruotsin tosi tv:ssä, tatuoitua valkoroskaa näin lyhyesti tiivistettynä.

• ylös 59
  • alas 7

Sivut

Kommentit (155)

Vierailija

En ole katsonut, mutta pistin tallennukseen. Valkoroskaa on ihan taatusti, sen tietää katsomattakin. Tallennukseen laitoin siksi, että se on niitä harvoja töllöstä tulevia ruotsinkielisiä ohjelmia ja kun itse yritän nyt kehittää ruotsinkielen taitoani, niin olisi ihan hyvä katsella sarjoja/leffoja kyseisellä kielellä.

Tai kyllähän sieltä kaikenlaista puutarha- ja kokkiohjelmaa varmaan tulee ruotsiksi, mutta niitä katsoessa kuolee tylsyyteen. Tällä saattaa sentään olla jotain huumoriarvoa.

• ylös 52
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tätä katso????

Katsoin ne jaksot joissa Harkimo oli jo silloin talvella kun ne tuli Ruotsissa ulos.

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska se alkoi? Onko tekstitys?

Alkoi Suomessa kaksi päivää sitten ja tietysti siinä on tekstitys kun se kerran Suomessa näytetään.

• ylös 51
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Alkoi Suomessa kaksi päivää sitten ja tietysti siinä on tekstitys kun se kerran Suomessa näytetään.

No ei se ole mikään tietysti. SVT:n ohjelmaa tulee Suomessa. Ei tietenkään tekstitystä

• ylös 3
  • alas 22
Vierailija

Onko Harkimo jo naiskennellut? Aion katsoa vain ne jaksot. Oliko niitä nyt 4 vai 5, en muista.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sitä katsotaan ilman ääniä tollo.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tätä katso????

Katsoin koko kauden jo silloin talvella. Olen katsonut muutkin kaudet, ja aina on harmittanut, kun ei ole päässyt puimaan sarjaa kenenkään kanssa. 

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehei ole, Emmerdalea ja Kaunareitakin näyttävät perhana ilman tekstityksiä!

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei se ole mikään tietysti. SVT:n ohjelmaa tulee Suomessa. Ei tietenkään tekstitystä

Älä esitä tyhmempää kuin oletkaan. Nissä SVT:n Suomessa esitetyissä ohjelmissa jotka minä olen nähnyt on ollut tekstitys suomeksi. Ja toiseksi, ko. ohjelma ei todellakaan ole miltään SVT:ltä tullut vaan TV3:lta, tämän osaa fiksumpi ihminen päätellä jo ihan itse. Että vähän nyt taas niitä valoja päälle.

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko Harkimo jo naiskennellut? Aion katsoa vain ne jaksot. Oliko niitä nyt 4 vai 5, en muista.

Se tulee sarjaan vasta sarjan puolivälissä. Jaksoja on joku 40+ ja nyt mennään vasta 2. jaksossa, että hetken saat vielä odotella.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yli 40 jaksoa?? Huhhuh :D

Jep, 45 jaksoa. Aivan liian pitkä ja turhaan venyttämällä venytetty.

Tuossa Ruotsin versiossa porukka joutuu pois ja sitten kohta ne kuitenkin taas tulee takaisin, heitetään pois, tulee uudelleen takaisin etc. Ei jotenkin jaksa tuollaista ihme veivaamista. Sarja on muutenkin täynnä kaikkia twistejä.

• ylös 45
  • alas 6
Vierailija

Olen nyt katsonut ne kaksi ekaa jaksoa. Niitä naisia katselen ihan mielelläni, mutta nuo miehet on ihan järkyttäviä ihmisiä, ei helvetti. Aina kun joku niistä kusipäistä avaa suunsa, kiitän universumia siitä, että teki musta lesbon.

Tietääkö kukaan koska se Amanda Harkimo tulee mukaan?

• ylös 35
  • alas 7
Vierailija

Ihan paras! Oon ihan koukussa, ruutuplussasta näkee ekat 21 jaksoa ja niiden merkeissä onki tää viikonloppu vierähtäny :D

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee uusia jaksoja ruutu+ :( 

Yritin googlata tätä, muttei löytynyt mitään tietoa mistään. Paskaa asiakaspalvelua Ruutu+:lta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee uusia jaksoja ruutu+ :( 

Kuka on suosikkisi/inhokkisi? :D Katsoin koko kauden siis aikaisemmin suoraan, kun se tuli Ruotsissa. 

Mun suosikkejani olivat Adrian, Mehdi ja  Jennifer. Adrian oli todella hyvä pelaaja, eikä juonimisistaan huolimatta vituttanut. Mehdi ja Jennifer olivat yksinkertaisesti viihteellisiä seurata, hauskoja ja fiksun oloisia. Inhokki Oliver, joka oli varsinainen bimbo ja tyhjäpää.

• ylös 9
  • alas 10

Sivut