Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli Ruotsi

Vierailija
14.06.2016 |

Katsoiko kukaan ekaa jaksoa? Mitä mietteitä?
Aika bimboja nuo naiset ainakin. Ja sama linja näkyy olevan myös Ruotsin tosi tv:ssä, tatuoitua valkoroskaa näin lyhyesti tiivistettynä.

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Adrianissa eniten toi ylimielisyys ja se että se on joka viikko keskiössä ja vallassa. Pelaa hyvin, mut en vaan jaksa koko tyyppiä. Toivottavasti ei tuu heti takasin, ois kiva seurata miten noi muut pelaa kun saavat tilaa.

Vierailija
82/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ohjelman perusteella ei nyt kannata tehdä yleistyksiä tai rakentaa omaa kuvaansa ruotsalaisista mihinkään suuntaan. Ihan samalla tavalla tuolla Ruotsissa on noissa ohjelmissa juuri ne kaikkein wt:mmät ihmiset, kuin mitä Suomessakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaava mitä kaikissa tositv ohjelmissa: naiset miettii ketä seuraavaks vetää turpaan ja suuttua ja miehet on muuten vaa ihan sekasin ja käyttäytyvät kun jotkut ala-asteelta päästetyt kakarat.

Vierailija
84/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen olevani täysjärkinen mut oon kattonu Ruutu.fi:stä tätä ohjelmaa nyt monena päivänä, monta jaksoa putkeen. Ihan koukussa. :DD Vaikkei ohjelmassa mitää järkee toisaalta olekkaan. Mut on tää ainaki järkevämpi entä BB. Ja 100 kertaa mielenkiintoisempi kuin Suomen Paratiisihotelli. Paitsi miinusta ja reilusti nuille ruotsalaisille siitä, ettei tienny Suomen pääkaupunkia, Suomi ei ole tunnettu mistään, suomalaiset ovat rumia jne. :/

Vierailija
85/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä suomalaisten rumiksi haukkumista, kun ohjelmassa on sellaisia tyyppejä kuin Emma, Mos ja Hermansson. Ilmeisesti Ruotsissa vahva tekorusketus ja valkaistut hampaat on kauneuden merkki.

Vierailija
86/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kyllä suomalaisten rumiksi haukkumista, kun ohjelmassa on sellaisia tyyppejä kuin Emma, Mos ja Hermansson. Ilmeisesti Ruotsissa vahva tekorusketus ja valkaistut hampaat on kauneuden merkki.

Samaa ihmettelin minäkin! Kyllä Suomessa on niin paljon kauniita/komeita ihmisiä vaikkei ole hampaita valkaistu tai purkillista tekorusketusta!

En ala sen enempää sanomaan mielipidettäni näistä Paratiisihotellin kilpailijoista kuka on tai ei ole kaunis, mut kyllä sinnekki molempaa ääripäätä mahtuu mukaan joten turha heidän arvostella suomalaisten ulkonäköä.

Vierailija
87/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti miten ruma Botox-Iines-ankka tuo Emma on, samoin Erica ja se yks alussa ollut, olikohan nimeltään Victoria tms.   Fyyyyy faaaaaaaaaaan..........!

Vierailija
88/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reality on hienoa, avoin ikkuna ruotsalaisuuden olemukseen. Kukapa olisi muutoin tiennyt niiden olevan noin juntteja? :D

Ok, se on hyväksyttävä että ehkä eivät halveksumansa Suomen pääkaupunkia ole niin mieleen painaneet, mutta että tuo maailmanlaajuisesti piskuisen ja maineeltaan mitäänsanomattoman Venäjänkin pääkaupunki on noin hankala laittaa kartalle. Voe voe.

Yliarvostettu koko Sverige.

Vierailija
89/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei kyllä Emeliekään mikään kaunotar ole, joten en hirveesti suomalaisia rumiksi haukkusi sillä naamalla.

Vierailija
90/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on ehkä hieman tuo avoin homostelu. Näin vuonna 2016 kun tuo "ruotsalaiset on homoja"-on jo niin kulunut vitsi ettei sitä oikein enää lauota, niin kappas vaan, lävähtää telkkariin oikein stereotyyppinen mieshomostelukulttuuri tosiversiona. 

Toinen kertoo miten miespuolisten kavereidensa kanssa runkkaavat toisiaan, mut se on hei okei, koska käyttävät kortsua.

Hierovat vehkeitään ja toisiaan, nylpyttävät toisiaan. 

Yksi herätti toisen aamulla tyyliin "Huomenta" ja tunki käden sen toisen miehen persevakoon ja kommentoi "kiva kakkakuilu". 

Ja se yksi nussii mainoksessa pokaaliakin. Mutta naisiin ei siellä pahemmin kosketa...

Hei, mitä helvettiä ruotsalaiset miehet? 

Vierailija
91/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä nuo ylirusketeutut tyhjäpäät ovat mieltä suomalaisten rumuudesta, mutta jos oli ihan oikeaa materiaalia tuo pääkaupungin nimeäminen, niin sääliksi käy. Miten voi olla mahdollista olla naapurimaan pääkaupunkia tietämättä. Ja kielitaitoa ei arvosteta yhtään. Haluaisin nähdä, kun joku noista omasta mielestään täydellisistä sveduista meni vaikkapa saksan tai ranskan tositv-ohjelmaan ja pärjäisi siellä ko. kielellä ilman mitään aksenttia.

Ja olen kyllä jokusen ruotsalaisen kanssa ollut ihan livenäkin tekemisessä. Muutama mukavakin on osunut kohdalle, mutta yleinen vaikutelma on ollut kaikista vähän "hömelö" ja etenkin turistirysissä sisäänheittäjä-naiset ovat vittuileet ja aukoneet päätään ihan riittävästi. Että pus pus vaan!

Vierailija
92/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin koko kauden läpi ja tällaisia ajatuksia sarjasta nousi:

-Paljon mielenkiintoisempi kuin Suomen parasiittihotelli. Olikohan niin, ettei Suomen PH:ssa ollut edes teemaviikkoja? Muistaakseni ne PH Suomen kilpailijat pönöttivät ihan tympiintyneinä siellä, kun niille ei järjestetty mitään tekemistä. Ainoa aktiviteetti taisi olla ryyppääminen. Myös se Sieppi oli erittäin nolo ja vaivaannuttava juontaja.

-Miten noista Ruotsin parikymppisistä kilpailijoista osa näyttää tosi paljon ikäistään vanhemmalta? Jotkut kilpailijat näyttävät n. 30-40 vuotiailta.

-Adrian on ihan pirun kuuman näköinen, mutta kamala pelimies.

-Osa porukasta taisi olla homoja ja lesboja, jotkut naiset ja miehet nuoleskelivat siellä vaan toisiaan ja miehet sorkkivat toistensa munia. Miksei siellä voisi olla myös miespareja ja naispareja? :D

-Mielestäni oli vähän kummallista, että VAIN tietyt pelaajat pääsivät sinne takaisin jopa useampaan otteeseen - varmaankin viihdearvon takia? 

-Amandan kommentti Mosille: " '92 on nyt nuorin kenen kanssa on ollut sängyssä"  :D Mikä kehun aihe se on, varsinkaan jos itse on syntynyt '91 (vai '90)? :D  Itse olen '88 ja saan '93-miestä säännöllisesti. Jostain paskalehdestä luin myös toisen jännän kommentin Amandalta, että "ruotsalaiset eivät kestä sängyssä kauan." Aika kapea otanta ja johtuneisko Mosin tapauksessa siitä, että hän on aika nuori ja PH:ssa ei ollut pitkään aikaan päässyt kassejaan tyhjentämään. Amanda vielä kehuskeli, kun vanhin kenen kanssa on maannut on 1974 syntynyt. Sen ikäisillä varmasti kestääkin vähän kauemmin laueta verrattuna johonki 92- syntyneeseen, ei se laukeamisherkkyys kansalaisuudesta johdu. :D (En kyllä itse panis 1974 syntyneiden kääkkien kanssa, kun eihän niillä varmaan edes seiso enää kunnolla.)

-Mielestäni oikea pari voitti.

Vierailija
93/154 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ihan koukussa Paratiisihotelliin! Jännä homma, koska mua harvemmin kiinnostaa Suomen ja jenkkien versiot tän kaltaisista ohjelmaformaateista. Mä olen jakson 35 tai 36 kohdalla, en nyt muista.

En vielä tiedä mikä pari voittaa, älkääkä spoilatko! :D mutta toivon Adriania ja Maja-Stinaa koska ne on niin aww söpö pari yhdessä! Adrianista en ehkä 20 ekassa jaksossa tykännyt mut sen jälkeen siitä tuli mun silmissä yhtäkkiä kuumin ja paras. Ehkä se miten se reagoi Maja-Stinan lähtöön, oli niin liikuttava kun aluks oli pitäny sitä ihan kylmänä. Mun inhokki oli ehdottomasti Oliver, en ymmärrä sen suosiota kun se käyttäytyi niin lapsellisesti. Haukkui kaikkia ja sit oli niin hyvä veli muuten kaikkien kanssa eikä osannut ottaa sitä pelinä vaan otti kaiken henkilökohtaisesti. Emman ja Josefinan suosiminen alkuperäisiä kohtaan ärsytti myös ja se miten se valitsi yhden mustan lampaan ketä yrittää ulos, esim. aluksi Diddi ja sitten Adrian...

Ja sitten tietysti surullisen kuuluisa Suomi-jakso.. Ei voi käsittää miten ruotsalaiset eivät tiedä naapurimaansa pääkaupunkia. Todella hämmentävää! Ja epäarvostus ja ennakkoluulot... Huoh.

Vierailija
94/154 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehdi sanoi, että hänellä olisi 21 cm pituutta "siellä". Uskokoon ken haluaa. Voihan se toki olla mahdollista, mutta jotenkin minusta vain aika vahvasti tuntuu, että tuossa luvussa on usean sentin tv-realitylisä.

Hermanssonille taas pointsit oltuaan noin 15 cm koostaan rehellinen.

Vierailija
95/154 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ettei Adrian itkenyt varsinaisesti Majastinan lähtöä, vaan yllätystään siitä, että muu porukka sai kampitettua hänet.

Nykyisinhän A seurustelee erään PH:n aiemman kauden neitosen kanssa. Jos olisi todella ollut jotain erityistä MS:n kanssa, olisi varmasti jatkunut ulkomaailmassa.

Vierailija
96/154 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adrian sanoi yhdessä jaksossa kaikille, myös Majalle, et hän sai paniikkikohtauksen, kun Maja-Stina lähti. En usko, et se oli hirveen kaukana totuudesta... Olen itsekin kuullut, että hän seurustelee nykyään sen jonkun Jasminen kanssa, mikä on musta sääli :D ettei niistä tullutkaan mitään enempää.

Vierailija
97/154 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisiin ei siellä pahemmin kosketa...

Hei, mitä helvettiä ruotsalaiset miehet? 

Muuten samoilla linjoilla, mutta lainaamani kohdan kanssa vahvasti eri mieltä. Siellähän on peitot heilunu jotain 90% jaksoista.

Vierailija
98/154 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin koko kauden läpi ja tällaisia ajatuksia sarjasta nousi:

-Paljon mielenkiintoisempi kuin Suomen parasiittihotelli. Olikohan niin, ettei Suomen PH:ssa ollut edes teemaviikkoja? Muistaakseni ne PH Suomen kilpailijat pönöttivät ihan tympiintyneinä siellä, kun niille ei järjestetty mitään tekemistä. Ainoa aktiviteetti taisi olla ryyppääminen. Myös se Sieppi oli erittäin nolo ja vaivaannuttava juontaja.

-Miten noista Ruotsin parikymppisistä kilpailijoista osa näyttää tosi paljon ikäistään vanhemmalta? Jotkut kilpailijat näyttävät n. 30-40 vuotiailta.

-Adrian on ihan pirun kuuman näköinen, mutta kamala pelimies.

-Osa porukasta taisi olla homoja ja lesboja, jotkut naiset ja miehet nuoleskelivat siellä vaan toisiaan ja miehet sorkkivat toistensa munia. Miksei siellä voisi olla myös miespareja ja naispareja? :D

-Mielestäni oli vähän kummallista, että VAIN tietyt pelaajat pääsivät sinne takaisin jopa useampaan otteeseen - varmaankin viihdearvon takia? 

-Amandan kommentti Mosille: " '92 on nyt nuorin kenen kanssa on ollut sängyssä"  :D Mikä kehun aihe se on, varsinkaan jos itse on syntynyt '91 (vai '90)? :D  Itse olen '88 ja saan '93-miestä säännöllisesti. Jostain paskalehdestä luin myös toisen jännän kommentin Amandalta, että "ruotsalaiset eivät kestä sängyssä kauan." Aika kapea otanta ja johtuneisko Mosin tapauksessa siitä, että hän on aika nuori ja PH:ssa ei ollut pitkään aikaan päässyt kassejaan tyhjentämään. Amanda vielä kehuskeli, kun vanhin kenen kanssa on maannut on 1974 syntynyt. Sen ikäisillä varmasti kestääkin vähän kauemmin laueta verrattuna johonki 92- syntyneeseen, ei se laukeamisherkkyys kansalaisuudesta johdu. :D (En kyllä itse panis 1974 syntyneiden kääkkien kanssa, kun eihän niillä varmaan edes seiso enää kunnolla.)

-Mielestäni oikea pari voitti.

Ruotsin versio on tosiaan melko viihdyttävä, sopivissa määrin hauska, jännä ja myötähäpeää herättävä. Suomessa ei tosiaan tuntunu olevan mitään muita aktiviteettejä, kun se köyhä lipas ja viina. Ja aina joku veti viinapäissään suomalaiseen tyyliin överit ja loppuiltana oli rähinä päällä. Olipa jännää.

Mies-mies/mies-nainen/nainen-nainen -parien miksaaminen yhteen ohjelmaan voi tuottaa aika paljon haasteita, kaikkihan ei edes ole tällöin "samalla viivalla". Nyt mennään yksinkertaisesti mies naisen luokse tai toisin päin, mutta mietipä kun siellä on sikin sokin homoja, lesboja ja heteroita? Ja kun on kaksi homomiestä jäljellä, niin heitähän on käytännössä mahdoton enää tiputtaa. Ellei tuotanto tunge kapuloita rattaisiin tarkoituksella.

Vierailija
99/154 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnu86 kirjoitti:

Mä olen myös ihan koukussa Paratiisihotelliin! Jännä homma, koska mua harvemmin kiinnostaa Suomen ja jenkkien versiot tän kaltaisista ohjelmaformaateista. Mä olen jakson 35 tai 36 kohdalla, en nyt muista.

En vielä tiedä mikä pari voittaa, älkääkä spoilatko! :D mutta toivon Adriania ja Maja-Stinaa koska ne on niin aww söpö pari yhdessä! Adrianista en ehkä 20 ekassa jaksossa tykännyt mut sen jälkeen siitä tuli mun silmissä yhtäkkiä kuumin ja paras. Ehkä se miten se reagoi Maja-Stinan lähtöön, oli niin liikuttava kun aluks oli pitäny sitä ihan kylmänä. Mun inhokki oli ehdottomasti Oliver, en ymmärrä sen suosiota kun se käyttäytyi niin lapsellisesti. Haukkui kaikkia ja sit oli niin hyvä veli muuten kaikkien kanssa eikä osannut ottaa sitä pelinä vaan otti kaiken henkilökohtaisesti. Emman ja Josefinan suosiminen alkuperäisiä kohtaan ärsytti myös ja se miten se valitsi yhden mustan lampaan ketä yrittää ulos, esim. aluksi Diddi ja sitten Adrian...

Ja sitten tietysti surullisen kuuluisa Suomi-jakso.. Ei voi käsittää miten ruotsalaiset eivät tiedä naapurimaansa pääkaupunkia. Todella hämmentävää! Ja epäarvostus ja ennakkoluulot... Huoh.

Et halua spoilaantua voittajasta, mutta spoilaat itse ainakin sen, että sekä Adrian että Maja-Stina tulee takaisin ja että Oliver tiputetaan jaksoon 35 tai 36 mennessä.

Vierailija
100/154 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen etsinyt tiedon voittajaparista ja kaikista osallistujista, joten aion jatkossa katsoa ohjelmaa sillä simällä, kuinka voittajat ja pitkälle selvinneet ovat pelanneet/olleet.

Alkuun ajattelin katsoa vain ne jaksot, joissa Amanda on mukana, mutta kun kuitenkin olen tähän saakka seurannut, katson varmaan loppuun saakka, vaikka 45 jaksoa onkin mielestäni järjettömän paljon, kun kyseessä on noin turhanpäiväinen ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan