Paratiisihotelli Ruotsi
Katsoiko kukaan ekaa jaksoa? Mitä mietteitä?
Aika bimboja nuo naiset ainakin. Ja sama linja näkyy olevan myös Ruotsin tosi tv:ssä, tatuoitua valkoroskaa näin lyhyesti tiivistettynä.
Kommentit (154)
Katsooko joku vielä tätä? En kestä tuota Adriania. Olen inhonnut häntä alusta asti enkä kertakaikkiaan ymmärrä, miksi hän pitää itseään parempana kuin muut ja miten nuo jotkut vielä puolustelevat häntä. Joo, on nähnyt kieroilussa ja taktikoinnissa vaivaa, mutta eipäs ole niin hyvä peluri, että olisi ottanut huomioon, että se pelaaminen kostautuu jossain vaiheessa. Osa jujuahan on juuri se, että pitää hyvät välit kaikkien kanssa, mutta Adrian on tehnyt kaikille kyllä niin paskoja juttuja ja koko ajan puhuu noista muista pelkkinä idiootteina. Miten ihmeessä hän olisi ansainnut voiton tai edes finaalipaikan? En tajua.
Mehdistä en pitänyt aluksi ollenkaan, mutta nyt kun on ottanut pesäeroa Adrianiin, tykkään hänestä kovasti.
Mä en muutenkaan ymmärrä tätä, että alkuperäiset katsovat finaalipaikkojen kuuluvan heille, eikä "jokereilla" pitäisi olla mitään jakoa niihin. Mitä esim. Emma on tehnyt ansaitakseen (mahdollisen) finaalipaikan? Ei mitään, hengaillut vain mukana ja päätöksentekotilanteissa piiloutunut "ryhmän" selän taakse.
Tuo sarja on yllättävän koukuttava - kesän parasta viihdettä! :)
Mäkään en ymmärrä tuota, ettei muka jokereilla saisi olla mitään saumaa voittoon; alkuperäiset ovat aina henkilökohtaisesti loukkaantuneita, jos heitä yritetään pudottaa. (Esim. Oliverin pudotus oli melodramaattisuudessaan huvittava, vaikka hänestä kyllä pidinkin ja oli kuumin miehistä talossa.) Oma lempparini on ehkä kuitenkin Josefine. Se on aika fiksu ja usein oikeudenmukainen ja ajattelee myös omilla aivoillaan, eikä aina ole sokeasti "ryhmän" eli vanhojen asukkaiden laumassa. Mosista tykkäsin ennen, mutta loppua kohti sillä on pinna kiristynyt koko ajan ja nyt lähinnä näyttää hapanta naamaa. Zannie on symppis, vaikkakin vaikuttaa aika simppeliltä. Esim. Amanda ja Paulina antoivat itsestään ihan fiksun, mutta kylmän kuvan - katsoja ei pääse heihin "kiinni", eikä heistä tule lainkaan sympaattista kuvaa.
Finaalijakso tulee tänään! Tosin mulla on vielä jakso 44/45 katsomatta, ja tuloksetkin olen jo googlaillut, mutta kiva, että vihdoin loppuu. Mitähän soopaa sitä seuraavaksi alkaisi seurata? Somen hottiksia varmaankin?
Kattooko kukaan uutta kautta? Alkoi maanantaina ja tulee vain kahtena iltana viikossa tällä kertaa. Harmi vain, kun ei ole tekstityksiä edes ruotsiksi. Vaikea ymmärtää varsinkin skånen murretta.
Vierailija kirjoitti:
Kattooko kukaan uutta kautta? Alkoi maanantaina ja tulee vain kahtena iltana viikossa tällä kertaa. Harmi vain, kun ei ole tekstityksiä edes ruotsiksi. Vaikea ymmärtää varsinkin skånen murretta.
Mistä tulee? Mistä katsot?
Harmillista, mut ei kyl iske tää uusi kausi. Tulee liian harvoin kun vaan kaks kertaa viikossa. Jatkuu varmaan ens vuoteen, jos taas joku 40 jaksoo tulossa.
Katsooko kukaan 4:ttä kautta, joka tulee Herolta (joskus yöaikaan, mä laitan tallenukseen)?
10 jaksoa on jo tullut, mutta mä olen katsonut vasta kaksi. Taas aikamoista porukkaa paikalla:)
Katson ! Ihan paras ohjelma :D Jäätävä tyyppi tää Dorota
Eikö kukaan muu kato ? Täähän on iha parasta viihdettä
Täällä ohjelmaa seurataan edelleen, vaikka Amanda onkin jo poistunut kuvioista.
Muistaakseni jenkkiversiossa oli pariseremoniassa joitain "twistejä", jolloin asukkaiden suunnitelmat menivätkin uusiksi, jotain vastaavaa mä olisin toivonut tähänkin versioon. Jotenkin tylsää, kun häädöt menevät yllätyksettömästi ryhmän päätöksellä, vaikka selvästikin leikkaajat ovat pyrkineet saamaan mukaan jotain epävarmuutta.