Paratiisihotelli Ruotsi
Katsoiko kukaan ekaa jaksoa? Mitä mietteitä?
Aika bimboja nuo naiset ainakin. Ja sama linja näkyy olevan myös Ruotsin tosi tv:ssä, tatuoitua valkoroskaa näin lyhyesti tiivistettynä.
Kommentit (154)
Luulin että Diddyn peli ois menetetty samantien, mutta noi uudet miehet kyllä nosti sen asemaa.
Mua ärsyttää noiden alkuperäisten miesten uho "joo sille tulee lähtö jos ei tee niinku me sanotaan" hohhoijaa.
Minä en vain kestä tuota Diddyä. Huutaa ja mesoaa ja kun se uusi, hänelle entuudestaan tuttu tumma poika (en muista nimeä) tuli hotelliin, oli niin vaivaannuttavaa katsoa sitä "ilonpitoa". Ja ärsytti vähän Emmakin, kun jankutti sille uudelle tummalle pojalle, että hän ei halua tutustua häneen, jos tämä poika menee hänen taakseen. No haloo, sama kai se oli kaikilla muillakin pareilla. Miksi hänen tilanteensa olisi ollut yhtään sen kummempi?
Joo toi uusien vastustaminen on niin tylsää ja turhaa. Kaikkihan tajuaa että pelin idea on että joku vanhakin aina välillä putoaa pois. En millään jaksais katsoa sitä että vanhat aina pudottaa uudet pois. Musta nuo immuniteettikuviot tuo hyvää viihdettä. Mut miten toi Adrian saa aina noi uudet puolelleen vaikka kaikki tietää että se nuoleskelee?
Hei, tyhmä kysymys mutta tietääkö joku missä jaksossa on se kun Hermansson luulee paskoneensa lattialle? :D Olen jaksossa 28, ja en muista nähneeni kyseistä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki katsottu :) kirjoitti:
Ihan vinkkinä niille jotka pärjäävät ilman tekstityksiä: Sarjaa voi katsoa myös tv3play.se (ilmaiseksi).
Mulla näkyy vain 6. kauteen saakka? :O
Ööö... Tämä Suomessa nyt nähtävä ruotsalainen Paratiisihotelli on 5. kausi.
Ööö, seitsemäs tuo uusin on?
Mielestäni Oliver on idioptti, noi sen kommentit Diddystä ja Jenniferistä on törkeitä, lisäks toi keskareiden näyttäminen toisen selän takana on tosi lapsellista. Valitettavan hyvin se kuitenkin kusettaa Jenniferiä, joka on liian sinisilmäinen ja kiltti tohon taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki katsottu :) kirjoitti:
Ihan vinkkinä niille jotka pärjäävät ilman tekstityksiä: Sarjaa voi katsoa myös tv3play.se (ilmaiseksi).
Mulla näkyy vain 6. kauteen saakka? :O
Ööö... Tämä Suomessa nyt nähtävä ruotsalainen Paratiisihotelli on 5. kausi.
Ööö, seitsemäs tuo uusin on?
Tv3:n sivuilla tuo 7. kausi on näemmä 5. kausi. Eli kun katsoo 5. kautta Tv3:n sivuilta, näkee tämän keskustelun kohteena olevan kauden.
Mua ihmetyttää, kuinka Amandan n*iskentelu tuossa ohjelmassa nostettiin niin otsikoihin, sillä mitä nyt olen noita jaksoja pikakelaillen katsellut, niin samaa toimintaahan tuolla näyttää harjoittavan yksi jos toinenkin, jotkut jo heti ekana yönä talossa, jotkut talossaoloaikanaan useamman kumppanin kanssa. Rento asennoituminen s*ksiin näyttäisi suorastaan olleen yksi valintaperuste ohjelmaan pääsemiselle.
Aika nopeasti alko tää Maja-Stinakin toistamaan Adrianin propagandaa "Potkitaan ryhmän vähiten pidetty ulos, koska se on ryhmän parhaaksi". Potkisivat ton Adrianin pihalle niin ei toistuis sama kuvio joka viikko.
Heh, tästä ohjelmastahan on ennenkin ponnahdettu prinsessaksi saakka, eli Sofia Hellqvist prinssi Carl Philipin puolisoksi.
Kerrankin muu ryhmä onnistui pelaamaan Adriania vastaan.
Mielipiteet kilpailijoista muuttuu jatkuvasti mut vankilaviikolla Adrian alkanu pännii pahemman kerran. Sen sijaan Mos ja Diddi nostanu pisteitään !
Mun suosikki on Josefine, joka vaikuttaa oikeasti aika fiksulta mimmiltä. Muut ovat vähän yksinkertaisen oloisia. Miehet ovat lapsellisia. Tykkään kyllä Johnnysta, koska on atleettinen ja rauhallinen, mutta ei ole voittajasuosikkini.
Olen kai kalkkis, mutta en ymmärrä joka iltaista lapdancea ja nuolemista kaikkien kesken. Tai siis, se voi olla viihdyttävää sen pari kertaa, mutta pidemmän päälle tylsää. Tulee mieleen, että lapset kattonu liikaa musiikkivideoita ja muuta paskaa. Ei mua se häiritse, mutta se on vaan kornia.
Josefine on kova pelaamaan. Kaikki pitää siitä, Mos on aina varalla ja Adrianiakin kusettanut pari kertaa.
Musta oli kiva kattoa yhteishaastatteluja kun parit oli kahlittu, ihanaa yhteistä läppää jopa Oliverin ja Diddin välillä.
Ohjelma muuttuu vaan paremmaksi ja paremmaksi! Oikeasti jännittävä tuo jakso, missä porukka pelasi Maja-Stinan ulos. Ja Adrian sai kerrankin nokilleen. Yllätyin, että se käärme osasi itkeä. Mutta eipä aikaakaan, kun pani jo uutta mimmiä. Ja heti perään puhuu paskaa, että ei ole mikään kovin välkky mimmi. Miten oksettava voi ihminen olla. Panee kaikkea mikä liikkuu ja haukkuu jälkeenpäin. Valehtelee minkä kerkiää. Ei myönnä, että pani Didiäkin.
Siis eikös tuo Adrian ole joku katujen kasvatti ? Ainakin tosi tunnekylmä ja kovaksikeitetty tyyppi on suorastaan pelottava veikkaan että löytyy narsistisia piirteitä? Vastenmielinen tyyppi ja tää Maja-Stiina meni täysin lankaan,tyhmä tyttö. Tää Erica vaikuttaa pikkasen järkevämmältä vaikka Adrianin lankaan sekin meni. Musta tuntuu että noi jätkät on paljon järkevämpiä tuolla kun likat, Josephinekin paneskeli limanuljake-Adrianin kanssa,hyi saatana!
Mustakin toi Adrian on jollain tapaa aika pelottava. Ei itseä myöskään hänen ulkonäkö tai muukaan kiinnosta, siksi tuntuu jotenkin niin uskomattalta miten niin monet tuolla ovat retkahtaneet häneen.. hyh.. Miltähän tuntuu jälkeenpäin nähdä jaksoja ja nähdä miten kaikista puhuu. Eli inhokki ehdottomasti Adrian.
En olis uskonut että alan seuraa tätä sarjaa, mutta tää on hauskaa viihdettä.. aivot narikkaan vaan. Tosi paljon juonittelua, mietin aina vaan että miten tuolla jaksais edes olla ihan loppuun asti.. kuitenkin aika kauan kestää. :D
Mä katsoin aikoinaan Jenkkien paratiisihotellia (ehkä 10v sitten?) eikä siellä touhu ollut lainkaan tuollaista, tai sitä ei ainakaan näytetty :) Ei tuollaista juonittelua, ei lap dancejä eikä peiton heilutteluja.
Kun en koulun jälkeen ole ruotsia juurikaan tarvinut, olen oppinut ainakin yhden uuden verbin, "bajsa". Ihmetyttää jengin estoton asenne ruumiintoimintoihin (siis muulloinkin kuin vankiviikon aikana), tarviiko sitä niin suoraan aina ilmoittaa.
Onkohan tupakoiminen Ruotsissa nuorten aikuisten keskuudessa yleensäkin yleisempää kuin Suomessa, tuolla kun näyttää lähes jokainen polttavan?
Minun suosikkeja on Adrian ja Diddy.
Adrian ihan mahtava peluri ja aivan mainiota, kun muut eivät tajua hänen puuhiaan.
Diddystä pidän, koska hän on niin ärsyttävä, mutta tuo porukkaan säpinää.
Oliver on minustakin tylsä.