Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli Ruotsi

Vierailija
14.06.2016 |

Katsoiko kukaan ekaa jaksoa? Mitä mietteitä?
Aika bimboja nuo naiset ainakin. Ja sama linja näkyy olevan myös Ruotsin tosi tv:ssä, tatuoitua valkoroskaa näin lyhyesti tiivistettynä.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee uusia jaksoja ruutu+ :( 

Kuka on suosikkisi/inhokkisi? :D Katsoin koko kauden siis aikaisemmin suoraan, kun se tuli Ruotsissa. 

Mun suosikkejani olivat Adrian, Mehdi ja  Jennifer. Adrian oli todella hyvä pelaaja, eikä juonimisistaan huolimatta vituttanut. Mehdi ja Jennifer olivat yksinkertaisesti viihteellisiä seurata, hauskoja ja fiksun oloisia. Inhokki Oliver, joka oli varsinainen bimbo ja tyhjäpää.

No juorutkaa nyt joku mun kanssa tästä :D

Vierailija
22/154 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on suosikkisi/inhokkisi? :D Katsoin koko kauden siis aikaisemmin suoraan, kun se tuli Ruotsissa. 

Mun suosikkejani olivat Adrian, Mehdi ja  Jennifer. Adrian oli todella hyvä pelaaja, eikä juonimisistaan huolimatta vituttanut. Mehdi ja Jennifer olivat yksinkertaisesti viihteellisiä seurata, hauskoja ja fiksun oloisia. Inhokki Oliver, joka oli varsinainen bimbo ja tyhjäpää.

Mä juoruun! Adrian vituttaa mua välillä tosi paljon, mut onhan se myönnettävä et paras pelaajahan se on. Tykkään Josefinesta tosi paljon, Oliver ärsyttää kun jauhaa Jenniferistä paskaa niin paljon mut silti pysyy sen kanssa kun ei oo pokkaa...Paras jakso tähän mennessä oli se missä Majastina tuli taloon! Tulispa ruutu+ jo lisää jaksoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun inhokki on Adrian.... Eikä ees välttämättä sen takia että se eniten juonii vaan mua oksettaa kun se kietoutuu kaikkien uusien mimmien ympärille limanuljaskana imemään aivoja pihalle :D 

Tykkään Josefinesta ja Mos on musta hauska. Tykkäsin myös jostain syystä Emma&Johnny parista vaikka ne ei siellä mitään ihmeempää saanu aikaan. Oliver on todellakin tyhjäpää ja tokaks inhokki heti Adrianin jälkeen :D 

Se Erica vaikuttaa myös niin ääliöltä kun olla ja voi.

Vierailija
24/154 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat jaksot tulee ruutu+ ssaan VASTA 15.7..kuin mää kestän kun nuo 21 jaksoo on jo katottu😊

Vierailija
25/154 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvä ja koukuttava sarja! Parin ekan jakson jälkeen olin että nääh, ei tämmöstä jaksa seurailla. Heti paneskellaan jne. Mutta juoniminen ja muu draama on ihan hauskaa seurattavaa.

Adrian, Johnny, Hermansson, kaksoset ja Oliver saisi lähteä. Suosikkini ovat nyt Emma, Mos ja Josefine. Jennifer on ok, mutta aika boring.

Vierailija
26/154 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut enkä katso, mutta ei ole voinut välttyä lukemasta lehdistä, että neiti Harkimo on osallistunut ruotsalaiseen soopaan. Olen miettinyt, mihin kaikkeen onkaan pätevöitynyt, kun sukunimi on H......o? On kai nainen ns. muodollisesti pätevä (mahtuu tuskin uimapukuunsa), mutta liikkuuko päässä mitään?

Vierailija
27/154 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes löytyihän tämmönenkin ketju! Itse katoin myös suomen paratiisihotellin mutta oli kyllä ihan p*ska verrattuna tähän ruotsin, ehkä se on osasyy miks innostuin tästä ohjelmasta näin paljon. :D Omat lempprit on Mos ja tytöistä en vielä tie mut Emma ja Josefine varmaankin.. Jenniferkin symppis tyyppi. Adrian liian peluri ja kiero ei mun makuun ollenkaan vaikka helvetin komee on... Parasta on just se et tässä sarjassa sentään tapahtuu jotain, ja on kaikenmaailman teemoja ja tapahtumia kun taas suomen ph kohokohdat kun muijat kännipäissään flippaili toisilleen huhhuh😅

Vierailija
28/154 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään just tosta, että siellä on teemoja ja tehtäviä ynnä muuta, vaikka juonitteluakin on ihan helvetisti. Adrian ja Johnny on hiton hyvännäköisiä, mutta Adrian kyllä luonteeltaan vaikuttaa ihan hemmetin itsekeskeiseltä ja se ärsyttää hänessä. Pelaa kyllä sen mitä ehtii, ja on ilmeisen uskottava kun tuolla moni tuntuu menevän lankaan vähän väliä.

Uusi Emelie on saatanan rasittava, mutta samalla siksi juuri niin hyvä, tuo sinne maustetta ja draamaa, tosielämässä en tasan kyllä tulisi hänen kanssaan toimeen, en alkuunkaan. Rasittava ja kovaääninen, tuo itseään jatkuvasti esille. Mutta samalla kyllä näyttää hänkin handlaavan pelaamisen, kun tajusi pelin hengen aika nopeasti.

Olen ihan koukussa! Hyvää viihdettä, paljon parempi kuin Suomen paratiisihotelli.

Vierailija
29/154 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kundit on niin, hmm, homoja?

Koko ajan toistensa vehkeitä hiplaamassa. Ihme vollottajia ja hiplaajia. Vai onkse oikeesti vaan joku ruotsalainen geeni :D

Hermansson on pahin. Adrian on niin söpö pikkupoika naamasta, että tekis mieli ottaa korvista kunnon ja pussata.

Vierailija
30/154 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos Harkimo vehtaa Mosin kanssa niin miten se Mos nyt tippui ennenku Harkimo on tullut taloon?

Vierailija
31/154 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonu sitä sivusilmällä telkkarista mutta Amandaa ei oo näkynyt. Missä se on?

Vierailija
32/154 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä niille jotka pärjäävät ilman tekstityksiä: Sarjaa voi katsoa myös tv3play.se (ilmaiseksi).

Vierailija
33/154 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne kundit on niin, hmm, homoja?

Koko ajan toistensa vehkeitä hiplaamassa. Ihme vollottajia ja hiplaajia. Vai onkse oikeesti vaan joku ruotsalainen geeni :D

Hermansson on pahin. Adrian on niin söpö pikkupoika naamasta, että tekis mieli ottaa korvista kunnon ja pussata.

Siis joo oon kans kattonu sitä meininkiä vähä sillä silmällä että mitä helvettiä :D Onko ruotsissa oikeesti jätkät noin avoimia että siä on tosiaa iha okei vähä vitsillä koskettaa munaa jne, alkaa itkee herkemmin ku tytöt nuolla ihan kympillä kännissä??

Vierailija
34/154 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh hoijaa miten tuota joku voi katsoa

Vierailija
35/154 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonu sitä sivusilmällä telkkarista mutta Amandaa ei oo näkynyt. Missä se on?

Edes joskus kannattaisi kyetä tavaamaan muu keskustelu läpi ennen kuin esittää tyhmiä kysymyksiä.

2. sivulta:

Tietääkö kukaan koska se Amanda Harkimo tulee mukaan?

Jaksossa 23, https://sv.wikipedia.org/wiki/Paradise_Hotel_Sverige#S.C3.A4song_7 Aika nopea visiitti kun se lähtee jo jaksossa 32.

Vierailija
36/154 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos Harkimo vehtaa Mosin kanssa niin miten se Mos nyt tippui ennenku Harkimo on tullut taloon?

Edes joskus kannattaisi tavata aiempi keskustelu läpi ennen kuin esittää tyhmiä kysymyksiä.

1. sivulta:

Tuossa Ruotsin versiossa porukka joutuu pois ja sitten kohta ne kuitenkin taas tulee takaisin, heitetään pois, tulee uudelleen takaisin etc. Ei jotenkin jaksa tuollaista ihme veivaamista. Sarja on muutenkin täynnä kaikkia twistejä.

Vierailija
37/154 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki katsottu :) kirjoitti:

Ihan vinkkinä niille jotka pärjäävät ilman tekstityksiä: Sarjaa voi katsoa myös tv3play.se (ilmaiseksi).

Mulla näkyy vain 6. kauteen saakka? :O 

Vierailija
38/154 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki katsottu :) kirjoitti:

Mulla näkyy vain 6. kauteen saakka? :O 

Ööö... Tämä Suomessa nyt nähtävä ruotsalainen Paratiisihotelli on 5. kausi. 

Vierailija
39/154 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sarjaa tallennettuna. Johan jäykistyi Andrianillakin ääni kellossa kun taloon tuli uus mies kaikkien naisten jälkeen.

Vierailija
40/154 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, että jonkun pitää tulla pätemään ja kertomaan mitä tapahtuu. En lukenut ketjua koska näin harkimosta kysymyksen ja se ei ole vielä esiintynyt suomessa nähtävissä jaksoissa. Päde rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan