pitkä ihastus
Olen ollut jo kaksi vuotta ihastunut yhteen mieheen. Hän ei tiedä tunteistani enkä halua niitä paljastaakkaan koska olen naimisissa. Enkä halua erota mutta tämä ihastus on päivittäin mielessäni.
Näemme sillointällöin ja moikataan.
Ajattelin jo kun en ollut nähnyt häntä pariin päivään että se olisi mennyt jo ohi, mutta tänään näin hänet taas. Moikattiin ja vatsassa asti tuntui ja taas hän pyörii mielessäni.
Ei tämä ihastus tunnu menevän ohi..
Kommentit (9)
Kaksi vuotta täälläkin. Ja koska ei ole alkanut helpottamaan, niin olen yrittänyt alistua siihen, että tämä ihastus ei poistu ikinä. Opeteltava vain elämään sen asian kanssa.
Kaksi vuotta? Mulla on ollut vuosikymmenenkin kestäneitä. Yksipuolisia. :(
Puolitoista vuotta, mutta erääseen naiseen, mies siis olen. En voi saada häntä, joten täytyy yrittää keskittää ajatus johonkin muualle. Ei vaan kiinnosta muut tällä hetkellä, mutta ehkä löydän joskus toisen, jolla on tunteita takaisin.
Viesti 6 onko tämä nainen naimisissa vai miksi et voi häntä saada? Ja sinä olet vapaa? Tietääkö hän tunteistasi?
Vierailija kirjoitti:
Puolitoista vuotta, mutta erääseen naiseen, mies siis olen. En voi saada häntä, joten täytyy yrittää keskittää ajatus johonkin muualle. Ei vaan kiinnosta muut tällä hetkellä, mutta ehkä löydän joskus toisen, jolla on tunteita takaisin.
Mulla sama, olen n. 1,5 vuotta ollut todella ihastunut erääseen mieheen, ja vaikka viime näkemisestämmekin on kohta kulunut melkein vuosi, ajattelen häntä päivittäin. Itse olen varattu, ja muutenkin olemme tosi erilaiset, joten eipä hommasta varmaan koskaan mitään tulisikaan, silti vaan en voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Viesti 6 onko tämä nainen naimisissa vai miksi et voi häntä saada? Ja sinä olet vapaa? Tietääkö hän tunteistasi?
Ei ole naimisissa ja en tiedä onko muutenkaan varattu tällä hetkellä. Itse olen vapaa ja kyllä hän niistä tunteista tietää, koska itse olen niistä kertonut, vaan minkän sortin vastakaikua ei ole. Siksipä se ärsyttääkin, että en ole pystynyt ihastumaan tai halunnut edes tutustua muihin sen paremmin, vaikka tiedän, ettei ole mitään järkeä pitää kiinni yksipuolisesta ihastumisesta. Noh, onneksi on sentään harrastuksia, jotka pitävät ajatukset muualla.
Onko teillä muilla näin pitkiä ihastumisia ja miten olette päässyt siitä eroon?