Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi jostain pakottavasta syystä muuttaa etunimesi nyt heti,

Vierailija
13.06.2016 |

niin minkä nimen valitsisit? Vain ensimmäinen nimi, ei toista tai sukunimeä. Perustele myös valintasi. :-)

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADOLF.

Vierailija
62/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, se olisi ihanaa!

En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Nykyinen nimeni on sellainen, ja voi että mä VIHAAN mun nimeä.

Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".

Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

Vaikea kuvitella, miten kukaan voisi näyttää niin pahasti "toisennimiseltä", että jo ihmiset oikein ääneen sanovat että eivät olisi uskoneet. Yleensä nimi kuin nimi tarttuu ihmiseen jos se on syntymästä asti ollut. Mutta vaihda ihmeessä oma nimesi jos tilanne on oikeasti tuollainen. Olet varmaan aika erikoisen näköinen?

No minä nyt vaan näytän, nimeni ei sovi minulle yhtään ulkoisesti eikä luonteeltakaan.

Minun kohdallani nimi ei tarttunut, vaan mitä vanhemmaksi vartuin, sitä suurempi kontrasti nimen ja mun ihmisenä välille tuli.:D

Toinen nimenikin on sellainen mikä ei sovi minulle, eli sekään ei auta.

En mä ole mitenkään erikoisen näköinen (toki tuo riippuu aina kuka katsoo ja mihin vertaa), nimi vaan on epäsopiva kaikinpuolin.

Onko nimesi joku ylitsepursuavan feminiinen, johon et tavallaan sovi?

Minulla periaatteessa on tällainen tilanne, olen luonteeltani ja ulkoisestikin liian epäfeminiinen nimelleni. Lisäksi nimeni on suunnilleen joka toisella ikäiselläni. En kuitenkaan rupea vaihtamaan nimeäni, koska se tuntuisi tosi oudolta. En varmasti oppisi uutta nimeä ja tuntuisi hölmöltä pakottaa kaverit kutsumaan jollain ihan uudella nimellä vuosien tuntemisen jälkeen.

Mun nimi on sellainen hajuton ja mauton, kiltin ja ujohkon suorittajatytön nimi.

Sellaisen, jolla on vaaleat laineet hiuksissa ja pyöreät, punaiset posket sekä äärimmäisen hillitty tyyli.

Mä olen kaikkea muuta kuin nuita ominaisuuksia, ulkoisestikin enemmän hallitsevan näköinen.

Kontrasti nimen ja habituksen välillä on ilmeisesti tosi suuri, koska tosiaan esim. pubissa uusiin ihmisiin tutustuessa on usein tullut kommenttia nimestäni, että mitä hittoa ai sä oot X-niminen, enpä ois kyllä arvannut ku et sä näytä yhtään.

Mä en ole mitenkään erikoinen eikä mun nimi ole erikoinen, mutta ei vaan sovita yhteen, ollaan täysin "eri tyylisiä".:D

Meinaatko että olet niin uniikki ettet voi sitä nimeäsi kertoa?..x Hauskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus-Lapsi (väliviivalla!). Se vaan on ihku nimi ja eikä mitenkään kovin yleinen. Näin ollen olis ihkua olla sen niminen.

Vierailija
64/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupyllikki. Ei varmaan tarvitse perusteluja.

Vierailija
65/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alina tai Elisa. Näitä kahta olen miettinyt lapsilleni, mikäli koskaan sellaisia saan. Ovat kauniita, yksinkertaisia ja omaan makuuni sopivan vanhanaikaisia. Ainosta pidän myös.

Vierailija
66/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Laura. Laakeriseppelöity ikuinen menestyjä!

Vierailija
67/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Maryam, Jeesuksen äidin nimi. Tällä hetkellä minulla on toinen arabinimi.

Vierailija
68/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Minna ja aina tykännyt nimestäni, enkä ole koskaan joutunut kärsimään nimen yleisyydestä.

Tällä hetkellä tykkään todella paljon Helena-nimestä, mutten oikein osaa ajatella sitä omakseni. Helenan tulisi olla klassinen ja kaunis. Minä en taida valitettavasti olla kumpaakaan...

Sen sijaan voisin olla: Leena (tai Lena, Le(e)ni), Marta tai  Salli (Sally).

Vierailija
69/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin Tuulia, koska se on toinen nimeni ja mielestäni kaunis nimi.

Vierailija
70/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa. Edesmenneen mummini toinen nimi. Nykyinen nimeni oli hänen ensimmäinen nimensä, joten ns. nimen perimisen idea säilyisi.

Vierailija
71/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia olisi kiva nimi. Se on niin kaunis.

Vierailija
72/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lempinimeni, joka lyhennelmä etunimestäni ja ihan yleinen nimi muutenkin, tyyliin Eveliina -> Eve. Koen sen omakseni ja sillä nimellä mua muutenkin monet kutsuu, ei tulisi mitään identiteettikriisiä :D

Vierailija
73/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Noora, oon aina tykänny siitä nimestä :) tykkään äänteellisesti, tarpeeks lyhyt ja napakka nimi.

T. Heta :/

Vierailija
74/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa huomata, että kaikki ottaisivat tavallisen suomalaisen nimen itselleen mieluiten, mutta omia lapsia kiusataan ristimällä heitä ties miksi... :D

Eikö voisi tässä kohtaa herätä ja tajuta, että ehkä se oma lapsikin haluaisi olla ennemmin Anni kuin Annabellastiina?

Vierailija
75/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaankin Anne tai Adna.

T. Maria

Vierailija
76/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sora, ihan sama vaikka se tarkottaakin jotain kivikasaa se on silti mun mielestä maailman kaunein nimi :D

Vierailija
77/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ja niin tottunut nimeeni, etten keksi mitään mihin haluaisin vaihtaa.

T. Eila

Vierailija
78/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Ronja, Siru, Andrea tai Eve. Nimeni on Vilma ja en ole koskaan oikein oppinut tykkäämään siitä.

Vierailija
79/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla Tove, Hedvig, Sigrid tai vaikka Frida tai Freija. Nimeni on tyyliin "Tiina" ja olen aina hyvin persoonallisen tyylin omaavana, taiteellisena ihmisenä pitänyt sitä tylsänä.

Vierailija
80/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nimeni on hajuton, mauton ja väritön perusnimi josta tulee mieleen tukeva ruokalan emäntä. Olen siis Titta.

olen räväkkä, taiteellinen, , hyvin pitkä ja laiha, lävistetty ja tatuoitu tapaus joten en koe olevani yhtään nimeni näköine mutta jostain syystä en ole vaihtanut, vaan tyytynyt lempinimiin :/

voisin olla Dina! Se on kaunis ja vahva nimi, mutta suomalaistenkin helppo lausua ..

tai sitten Tara :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan