Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi jostain pakottavasta syystä muuttaa etunimesi nyt heti,

Vierailija
13.06.2016 |

niin minkä nimen valitsisit? Vain ensimmäinen nimi, ei toista tai sukunimeä. Perustele myös valintasi. :-)

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla Kirsi, koska pidän nimestä. Vaikka ei se kyllä minulle sopisi. Mutta jos heti pitäisi muuttaa, niin ei muutakaan tule mieleen.

Vierailija
2/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Elina ja valitsisin mahdollisimman neutraalin nimen, kun sellaiseen olen tottunut. 

Ehkä vaikka Maria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo Dallasin ajoista lähtien halunnut olla Jenna. Olisiko se wt yli nelikymppisellä?

Vierailija
4/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin toisen nimeni Sofian sitten etunimeksi, jos se kävisi. Pidän siitä. 

Vierailija
5/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina

Vierailija
6/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Motherfuckingjones, siinä olisi vähän tyypeillä mietittävää, kun Motherfuckingjones Horttanainen kävisi hakemassa kirjastokortin.

Vierailija
7/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Kaisu. Ihan vain siitä syystä, että tykkään tuosta nimestä.

Vierailija
8/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten tosi vaikea kysymys! Varmaankin ottaisin jonkun vanhan nimen esim. Elna, Anja, Senja tai Airi.

Vierailija
9/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo Dallasin ajoista lähtien halunnut olla Jenna. Olisiko se wt yli nelikymppisellä?

Mä olen Jenna kiitos Dallasin ja äitini fanituksen Priscilla Presleytä kohtaan :D Haluaisin olla Linda. Kaunis nimi.

Vierailija
10/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi vois olla Selma tai Kaisa, ei sillä että fanittaisin paljon niitä nimiä, mut oon jotenkin niiden oloinen.

Vierailija
11/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita, on lähellä omaa nimeäni ja nätti

Vierailija
12/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selma. Tykkään siitä, se on vanha nimi kuten omani ja myös oli isomummoni nimi

Vierailija
13/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla vaikka Mikko.

Vierailija
14/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larppu

Vierailija
15/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Tyyris ;)

Vierailija
16/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia, isomummoni nimi.

Vierailija
17/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irina, koska mulla oli lapsena sen niminen kaveri ja sen hiukset oli ihan ennennäkemättömän pitkät, vaaleanruskeat ja kiharaiset, hän oli myös tosi kiltti ja heillä oli hanhia 🙂🙂

Tutustuttiin meidän isien perustaman urheiluseuran kautta toisiimme. Sitten me muutettiin pois ja jäljelle jäi vaan yhteiskuva ja kivat muistot 🤔

Vierailija
18/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, se olisi ihanaa!

En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Nykyinen nimeni on sellainen, ja voi että mä VIHAAN mun nimeä.

Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".

Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

Vierailija
19/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavi, Mårten tai Aleksi

Olavi on itsessään kaunis nimi

Mårten oli lapsuuden ystäväni

Aleksi on hieno ja tavallinen nimi

Vierailija
20/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, se olisi ihanaa!

En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Nykyinen nimeni on sellainen, ja voi että mä VIHAAN mun nimeä.

Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".

Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

No mitäs ajattelet noin. Vaihdoin etunimeni enkä ole katunut. Ihmiset ei ainakyllä muista käy sitä, vaan vanha tulee luonnostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä