Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi jostain pakottavasta syystä muuttaa etunimesi nyt heti,

Vierailija
13.06.2016 |

niin minkä nimen valitsisit? Vain ensimmäinen nimi, ei toista tai sukunimeä. Perustele myös valintasi. :-)

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen harkinnan jälkeen Ella.

Vierailija
22/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, se olisi ihanaa!

En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Nykyinen nimeni on sellainen, ja voi että mä VIHAAN mun nimeä.

Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".

Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

Eihän se mitään erikoisuudentavoittelua ole, jos vaihdat sinulle sopimattoman erikoisen nimen tavalliseksi. Miksi kärvistelisit koko rlämääsi, sen kun vaihdat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki. Aina olen tykännyt nimestä ja oma nykyinen nimi on lyhyt. Kirsikka olisi myös yksi vaihtoehto.

Vierailija
24/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nykyisestä nimestäni, mutta jos joku muu pitäisi valita niin Iiris :) Sen kukan eikä silmän mukaan.

Vierailija
25/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, se olisi ihanaa!

En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".

Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

Vaikea kuvitella, miten kukaan voisi näyttää niin pahasti "toisennimiseltä", että jo ihmiset oikein ääneen sanovat että eivät olisi uskoneet. Yleensä nimi kuin nimi tarttuu ihmiseen jos se on syntymästä asti ollut. Mutta vaihda ihmeessä oma nimesi jos tilanne on oikeasti tuollainen. Olet varmaan aika erikoisen näköinen?

Vierailija
26/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksandraksi vaihtaisin.

Vierailija
27/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin käyttöön toisen nimeni.

Vierailija
28/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla Ellen

Vierailija
29/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eulaalia.

Vierailija
30/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, se olisi ihanaa!

Anna???

Vierailija
31/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, se olisi ihanaa!

Vaikea kuvitella, miten kukaan voisi näyttää niin pahasti "toisennimiseltä", että jo ihmiset oikein ääneen sanovat että eivät olisi uskoneet. Yleensä nimi kuin nimi tarttuu ihmiseen jos se on syntymästä asti ollut. Mutta vaihda ihmeessä oma nimesi jos tilanne on oikeasti tuollainen. Olet varmaan aika erikoisen näköinen?

No minä nyt vaan näytän, nimeni ei sovi minulle yhtään ulkoisesti eikä luonteeltakaan.

Minun kohdallani nimi ei tarttunut, vaan mitä vanhemmaksi vartuin, sitä suurempi kontrasti nimen ja mun ihmisenä välille tuli.:D

Toinen nimenikin on sellainen mikä ei sovi minulle, eli sekään ei auta.

En mä ole mitenkään erikoisen näköinen (toki tuo riippuu aina kuka katsoo ja mihin vertaa), nimi vaan on epäsopiva kaikinpuolin.

Vierailija
32/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullakatriina

Vierailija
33/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna, Anni, Eeva, Eevi, Henni, Emmi, Silja tai Janni. En kyllä osaisi päättää.

Vierailija
34/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän nykyisestä nimestäni, mutta jos joku muu pitäisi valita niin Iiris :) Sen kukan eikä silmän mukaan.

Kun luin ketjun otsikon, spontaani ajatukseni oli , että haluaisin olla Iiris!

Eli terveiset sielunsisarelta!

Vierailija
35/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena. Jos ulkomaille joutuisin niin sitten ehkä Helen.

Helikin on kaunis.

Vierailija
36/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimeni on Markkanen, ja aina olen saanut kuulla sitä vitsiä, että mikset vaihda Euroseksi. Voisin ottaa siis sen Eurosen etunimeksi. Hämmentäisin ja samalla laittaisin jauhot suuhun noille oman elämänsä stand-up -koomikoille. 

Tai koska suvussa on jo Markku Markkanen, niin minä voisin olla Martta Markkanen.

Vierailija
37/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Emmi. Onneksi ei kuitenkaan tarvitse vaihtaa nimeä, johon olen tavallaan kasvanut, vaikka en lapsena tykännytkään siitä.

Vierailija
38/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Laura tai Anna. Ajaton, tyylikäs, naisellinen. 

Terv. Heidi

Vierailija
39/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan valkkaisin nimen Annastiina. Nykyisessä etunimessäni on väliviiva ja vihaan sitä, tuossa on kaksi nimeä yhteen ilman väliviiivaa. Lisäksi tuo oli hienoin nimi, jonka tiesin lapsena. Pidemmällä miettimisellä löytyis ehkä joku vielä parempi.

Vierailija
40/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas nimeni Johanna voisi olla kiva. Tai Katarina ääntyen pitkällä iillä. Tai Henriikka, yhden tätini toinen nimi. Joka tapauksessa se olisi pitempi kuin tämä nykyinen nelikirjaiminen, monen tuhannen muun kanssani jakama etunimeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan