Onko sinusta äälömäisyys lisääntynyt ihmisten keskuudessa?
Ei voi kun ihmetellä tätä idioottien määrää tässä maassa.
Kommentit (16)
Tyhmyys ainakin on kasvanut huomattavasti lähivuosien aikana.
Lähinnä meidän miesten keskuudessa se alkaa olemaan aika hälyttävää.
Ainakin palstoilla pyörii vajaita perustrolleja.
Kyllä on ja lisääntyy vaan. Kannattaa katsoa elokuva Idioluutio (Idiocracy) jos ei ole nähnyt, tämä satiiri kuuluu jo yleissivistykseen kuvatessaan maailman menoa niin hyvin.
No, ole onnellinen että edes havaitset tämän kehityksen ja se jopa liikauttaa jotain aivoissasi sen verran että kirjoitat aiheesta nettiin.
En usko, että heitä on enempää kuin ennen. He vain pitävät enemmän ääntä itsestään.
Niitä ääliöitä ihan lennätetään tänne eläteiksi !
Tuo nomanji arkkitehtien suunnitelema päiväkoti piha on ainakin akkojen ääliöyttä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että heitä on enempää kuin ennen. He vain pitävät enemmän ääntä itsestään.
Totta, sen humaa kun mielipidepalstoja lukee. Mun pitäisi lopettaa näiden lukeminen, ihan oikeasti, tässä muuten vajoaa vielä samalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä meidän miesten keskuudessa se alkaa olemaan aika hälyttävää.
Mamma esiintyy miehenä.... Älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta päätellen on.
Eläpä kehtoo. Periaatteessa aloituksen sana on erinomainen juuri tilanteeseen sillä hetkellä keksitty sana. Äälö eli ei ihan täysi ääliökään. Onko sinulta jo sanat loppuneet päästä kokonaan, eli saa käyttää vain ja ainoastaan ennen keksittyjä sanoja?
geenipiikit on tutkitusti laskeneet kognitiota
Hankala sanoa tuntemattomista, vaikkakin tekisi mieli sanoa että kollektiivisesti kyllä on. Ja itsekkyys, sellainen tietynlainen muista piittaamattomuus ja k-päisyys on varsinkin lisääntynyt aivan valtavasti. Tästä oli hyvä podcast, "nykyajan itsekäs kulttuuri". Ja monia artikkeleita myös, joissa käsitellään sitä, kuinka nykyään niin moni ei ole kykenevä sopimaan edes tapaamista ystävän kanssa parin viikon päähän, koska "jos tuleekin jotain muuta". Minun ajatusmaailmassani tuollainen on aivan sairaalloisen itsekästä ja k-päistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, sen humaa kun mielipidepalstoja lukee. Mun pitäisi lopettaa näiden lukeminen, ihan oikeasti, tässä muuten vajoaa vielä samalle tasolle.
Ei se noin toimi.
Mielipidepalstat eivät muokkaa kenestäkään yhtään mitään, toisin kun agitaattorit täällä kuvittelevat. Se perusta on jo luotu näille tullessa, jokaisella omansa.
Minua kiinnostaa ääliöys ihan yhtä lailla kuin terävä älykin. Tottakai jälkimmäinen on tyydyttävämpää, sitä en kiellä.
Äälömäisyys?